TM kehui sitä koeajossa.
Ammulehdessä ilmeisesti pienikokoinen nainen ajoi autoa, ainoita hyviä puolia löysi tilat ja irroitettavan roskiksen.
Hesarin kommenteista tuntui auto olevan ok ja sitä samaa sanottiin kehyskunnan paikallislehdessä.
Miten tällä palstalla mielipiteitä?
Fiat Linea Multijet
6
1620
Vastaukset
- makea peli
Ja kulutus ja päästöt tosi pieniä. Ne molemmat ovat tänään valttia.
- Juiho
Jospa kävisit ihan itse tutustumassa ko. autoon etkä ihmettelisi lehtien asiantuntevia koeajoja tai tämän palstan "kokemuksia" ?
- ajamassa
Kävin tänään ajamassa Hyvinkään Delta-Autossa 1.4 litraista bensakonetta. Auto vakuutti ja tuntui hyvältä. Ei kyllä mikään tykki ollut mutta mitä nyt voi 77 heppaiselta autolta odottaa...
ajamassa kirjoitti:
Kävin tänään ajamassa Hyvinkään Delta-Autossa 1.4 litraista bensakonetta. Auto vakuutti ja tuntui hyvältä. Ei kyllä mikään tykki ollut mutta mitä nyt voi 77 heppaiselta autolta odottaa...
Mikähän idea siinä on, että Linean 1,4-litrainen bensamoottori on 8-venttiilinen ja antaa vain 57 kW (77 hv)? Fiatin vanhat 1,2-litraiset 16-venttiiliset moottorit antavat 60 kW (80 hv).
- 95 hv
Timontti kirjoitti:
Mikähän idea siinä on, että Linean 1,4-litrainen bensamoottori on 8-venttiilinen ja antaa vain 57 kW (77 hv)? Fiatin vanhat 1,2-litraiset 16-venttiiliset moottorit antavat 60 kW (80 hv).
Ja 6 vaihetta. lineas on säästetty.
- V , I, Atti
Timontti kirjoitti:
Mikähän idea siinä on, että Linean 1,4-litrainen bensamoottori on 8-venttiilinen ja antaa vain 57 kW (77 hv)? Fiatin vanhat 1,2-litraiset 16-venttiiliset moottorit antavat 60 kW (80 hv).
Moottorin huipputeholla ei ole käytännössä mitään merkitystä. Vinguttaako joku moottoria 5000 - 6500 r/min kierroksilla? Tärkeintä on moottorin riittävä vääntö ja siis tehokin 2000 -3500 r/min alueella, se on saatavissa 8 venttiililläkin ja siis yksinkertaisemmalla moottorirakenteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614