Minulla on halvat hinnat sivulta ostettu bluetooth
usbi-tikku, joka ei suostu asentumaan koneelle, kun
Norton estää osan sen asennusajureista asentumasta.
sammutin nortonin, mutta silti se jyllää siellä
taustalla. Ennen koneen uudelleen asennusta miulla
oli f-secure,josta maksan, Nortonissa on 50 päivän
ilmainen käyttö.sitten se lakkaa toimimasta.
F-secure antoi asentaa ja käytin puhelimen kanssa
tikkua.
Miten kierrän Nortonin?
kiitos tiedoista.
Bluetooth USB-tikku
4
449
Vastaukset
Mitäs ajureita se tikku sitten tarvitsee? Kyllä mun vanhassa iBookissa toimii ilmankin.
- ilkka vainen
Sen mukana tuli ajurilevy, mutta Nortonin romu estää
sen asentamisen.
Miten saan nortonin sammumaan edes hetkeksi? Minulla on process elxploere joka tappaa ojhelmien exejä tehokkaasti, mutta ei kaikkien. - yks vaan
ilkka vainen kirjoitti:
Sen mukana tuli ajurilevy, mutta Nortonin romu estää
sen asentamisen.
Miten saan nortonin sammumaan edes hetkeksi? Minulla on process elxploere joka tappaa ojhelmien exejä tehokkaasti, mutta ei kaikkien.Mikäpäs tikku on kyseessä? Koita luoda nortoniin oma sääntö että sallii kyseisen ohjelman, jos ei auta lemppaa norton nurkkaan ja hanki toinen ohjelma tilalle, vaikka sygate ja antivir.
- Ilkka vainen
yks vaan kirjoitti:
Mikäpäs tikku on kyseessä? Koita luoda nortoniin oma sääntö että sallii kyseisen ohjelman, jos ei auta lemppaa norton nurkkaan ja hanki toinen ohjelma tilalle, vaikka sygate ja antivir.
Se on puhelinten bluetooth-tikku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347