Kuinka pitkä on matka rautatieasemalta tropiclandiaan suurinpiirtein?
Olisimme tulossa junalla Vaasaan ja pitäisi päästä jollakin konstilla tropiclandiaan asemalta.
Kulkeeko viikonloppuisin busseja tätä väliä ja olisiko kenelläkään tietoa, mitä esimerkiksi taksimatka tulisi maksamaan tälle välille?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Matkan pituus
8
2451
Vastaukset
- auttaa :
Vaasa Asemakatu 1 - Lemmenpolku 3 Vaasa (2.3 km)
- apuva!
olisko jotain 3-4 kilsaa.kyllä bussiki menee mutta jos teitä on monta nii taksi tulee halvemmaksi. maksaisko jotain 10 euroo.
- aloittaja
Menemme siis taksilla.
Kiitos teille molemmille vastauksista ja hyvää kevättä!
- hakukoneella ?
"Kylpylähotelli Tropiclandia on merenrannalla Vaasan Vaskiluodossa vain 1,5 ... Rautatieasema, 2 km (Vaasa). Lentokenttä, 15 km (Vaasa). Satama, 1,5 km ..."
Jos ei oo googlea, niin tässä on mistä tuollaisetkin löytää vanha ukko. ;)
http://www.google.fi/search?hl=fi&lr=lang_fi&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=matka vaasan Rautatieasema - vaskiluoto Tropiclandia&spell=1- aloittaja
Ei ollut tarkoitus vaivata :(
- ....
Eivät kaikki hallitse näitä nykajan komputerosseja ja googeleita... Hyvä jos mummot osaavat keittää kahvia jos on enemmän nappuloita kuin yksi On/Off.
- näi o.. :)
.... kirjoitti:
Eivät kaikki hallitse näitä nykajan komputerosseja ja googeleita... Hyvä jos mummot osaavat keittää kahvia jos on enemmän nappuloita kuin yksi On/Off.
ihmeellistä negatiivisuutta aistittavissa palstalla
- Vaasan Nostradamus
voit tutstua Vaasaan lintuperspektiivistä:
http://kartta.vaasa.fi/web/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214