Miksi Varkautelaiset yritykset ovat sankoin joukoin sponsoroimassa leppävirtalaisia jääkiekkopelaajia?
Eikö olisi järkevämpää käyttää sponsoriraha Varkauden urheilulajien hyväksi mieluummin kun kylvää rahaa toiselle paikkakunnalle?
Kyllä Varkaudessa löytyy hyviä kohteita ja mainostilaa järjestyy jokaiselle sponsorille!
Sponsorirahat
8
898
Vastaukset
- löytyy
wp-35, enson pallo ja keilaajat ylimmältä sarjatasolta, joten mahdollisuus näkyä jopa valtakunnan päämedioissa. kaupungin (muukalaislegioona) on jo kaiken valtakunnallisen mainosarvonsa käettänyt, nykyisin näkyvyys vain paikallisessa lehdessä.
- yrittäjyys
haen asiakkaita sieltä Leppävirralta tänne yritykseeni Varkauteen.
- Nikeatown
WP 35 ja EPA sponsoroinnilla saa ainakin valtakunnallistakin näkyvyytä !
Olisi täälläkin aika oppia että näkyvyyttä ei saa Varkauden periteisillä joukkueilla kuten pesäpallo ja jääpallo. Niitä seuraa hyvin pieni joukko suomalaisia. Parhaiten saa jalkapallo ja jääkiekko näkyvyyttä eli sillä kaupunki Helsingissäkin tiedettäisiin sijaitsevan muualla kuin jossain pohjoiskarjalan perukoilla. Jos Stora-Enso tukee Lekiä on se osoitus ettei täällä satsata jääkiekkoon. Eagles on jo Varkauden tunnetuin joukkue sen olen tuolla matkoillani saanut kuulla.
- minä en
on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.
- Kusela
minä en kirjoitti:
on sulla hyvä kuulo,minä matkustelen kanssa aika paljon,kertaakaan en ole kuullut halaistua sanaakaan koko poppoosta,kun itse olen kysellyt,kukaan ei ole kuullutkaan ,joten aika kummaa,kun väität moista.
Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !
En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ? - että kohta
Kusela kirjoitti:
Eagelsistä on ollut juttuja myös valtakunnan lehdissä sekä TVssä !
En muista että Warkis & Leki olisivat olleet ?niistä on juttuja myös alibissa.
- HIH HIH
JA TAAS KATEUS VOITTI KIIMAN! HYVÄ VARKAUS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381