onko ristiäisistä tapana lähettää kiitoskortti?
jos on niin mitä diihen sitten laitetaan? kuva vauvasta kastemekko päällä? joku runo?
kiitos etukäteen vastanneille..
kiitoskortti?!
3
1078
Vastaukset
- jotkut ei
Olen 4 ristiäisistä yhdestä saanut kiitoskortin. Itse emme tyttömme nimiäisistä laittaneet.
Eli jotkut laittaa, käsittääkseni iso osa ei.
Jos laitat kaikki ehdottamistasi käy hyvin. Meille tulleessa yhdessä kiitoksessa oli käsin tehty kortti jossa mukana pieni kuva vauvasta kastemekossa. - mapee
on noita uusia tapoja joita on tullut. Kukin oman maun mukaan, meillä ei kuulu lähipiirin tapoihin.
- on aina
laitettu kiitoskortti sekä itse ollaan myös aina saatu. Itse olen tietokoneella tehnyt kortin missä vauva ristiäisvaatteissa (vähän juhlavampi jos hienosteluvaatteissa kortin kuvassa) ja sitten tekstiksi Kiittäen Anna-Maija Katariina tms. Käsintehdyt kortit ovat ihania myös eikä niihin tarvitse kovin paljon vaivaa nähdä. Ja kortin lähetimme papille sekä kaikille ristiäisvieraille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843392
- 771337
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821329Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd104987Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835