onko ristiäisistä tapana lähettää kiitoskortti?
jos on niin mitä diihen sitten laitetaan? kuva vauvasta kastemekko päällä? joku runo?
kiitos etukäteen vastanneille..
kiitoskortti?!
3
1083
Vastaukset 3
- jotkut ei
Olen 4 ristiäisistä yhdestä saanut kiitoskortin. Itse emme tyttömme nimiäisistä laittaneet.
Eli jotkut laittaa, käsittääkseni iso osa ei.
Jos laitat kaikki ehdottamistasi käy hyvin. Meille tulleessa yhdessä kiitoksessa oli käsin tehty kortti jossa mukana pieni kuva vauvasta kastemekossa. - mapee
on noita uusia tapoja joita on tullut. Kukin oman maun mukaan, meillä ei kuulu lähipiirin tapoihin.
- on aina
laitettu kiitoskortti sekä itse ollaan myös aina saatu. Itse olen tietokoneella tehnyt kortin missä vauva ristiäisvaatteissa (vähän juhlavampi jos hienosteluvaatteissa kortin kuvassa) ja sitten tekstiksi Kiittäen Anna-Maija Katariina tms. Käsintehdyt kortit ovat ihania myös eikä niihin tarvitse kovin paljon vaivaa nähdä. Ja kortin lähetimme papille sekä kaikille ristiäisvieraille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45707
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48610- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132548Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan184520- 41512