Kyllä on julmaa kulttuuria tuo islamilaisen maan kulttuuri, lyödään lyötyä oikein olan takaa, heitetään surun murtama ihminen kadulle lapsineen jotka ovat kaiken lisäksi omia lapsenlapsia ja kaikenlisäksi estetään työnteko koska eihän nainen saa töitä tehdä?
"Um Baqir on kokenut sen karvaasti sen jälkeen, kun hänen miehensä ammuttiin kuoliaaksi viime vuoden maaliskuussa Bagdadin eteläpuolella sijaitsevalla tiesululla. Viikkoa myöhemmin miehen vanhemmat heittivät Um Baqirin neljän lapsensa kanssa kadulle."
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=122037
Mikä tekee noin julmaksi
15
628
Vastaukset
- ja myös
oli järkyttävää kuulla uutisista, että tässä viime päivinä oli laitettu kaksi kehitysvammaista naista itsemurhapommittajiksi kahteen eri paikkaan. Mitäs tähän vastaavat muslimit palstalla? Onko oikein? Onko? Luulisi häpeän punan jo helottavan poskilla!
- no religion
kristityt suomalaiset eivät auta kerjääviä romanialaisia vaan sylkevät ja potkivat heitä?
Sillan alla pakkasessa makaa joku raskaana oleva nainenkin . Yhtään lähimmäisenrakkautta harjoittavaa suomalaista ei ole ilmestynyt paikalle vaikka lähimmäisenrakkauden harjoittaminen pitäisi olla kristityn velvollisuus hädässä olevaa lähimmäistä kohtaan?
Nyt voisit itse lähteä käytännössä marisemisen sijaan mennä auttamaan apua tarvitsevia ihmisiä. Aiotko tehdä sen?- adfghagh
se romanialainen raskaana oleva nainen onkaan tullut tänne pakkaseen makoilemaan, luulenpa että ihan vapaaehtoisesti tietoisena siitä millainen ilmasto täällä on, hän on nimenomaan tullut tänne kerjäämään ja se raskaus on siinä asiassa vain plussaa kun sillä kusetetaan kaltaisiasi hyväuskoisia hölmöjä.
Rahatkin jotka annat menee jollekin muulle kuin tuolle raskaana olevalle naiselle! - adfghagh
"Nyt voisit itse lähteä käytännössä marisemisen sijaan mennä auttamaan apua tarvitsevia ihmisiä. Aiotko tehdä sen?
Ja luulenpa että autan reilusti paljon enemmän kuin sinä ihan vaan maksamillani veroilla, ja sitäpaitsi sossu on Suomessa se joka ratkaisee kuka tarvitsee apua ja miten paljon sillä suomessa ei todellakaan kenekään tarvitse kerjätä pakosta, miksi antaisin jollekin kerjäläiselle ihan vaan sen takia koska tämä osaa näyttää surkealta vaikka tosiasissa voi olla jopa hyvinkin rikas.... - ....
potkimassa ja sylkemässä romanialaisten päälle?
Romanialaisia on liikkunut autoilla ja naiset ovat kaupitelleet huiputussormuksia muka kultatavarana.
Oikea ratkaisu olisi toimittaa heidät takaisin Romaniaan. Kielitaidottomilla ja ammattitaidottomilla ei ole muuta tekemistä kuin kerjäämistä Suomessa. Kohta he kuitenkin vuokraisivat bussin ja ajaisivat takaisin Suomeen, jos täällä elää kerjäämällä.
Tällaisille ongelmia eivät yksityiset kristityt voi ratkaista. - rientävät
siltojen alle auttamaan noita romanialaisia ihmispoloisia ja näyttävät samalla hyvää esimerkkiä meille tosi kristityille.
.... kirjoitti:
Romanialaisia on liikkunut autoilla ja naiset ovat kaupitelleet huiputussormuksia muka kultatavarana.
Oikea ratkaisu olisi toimittaa heidät takaisin Romaniaan. Kielitaidottomilla ja ammattitaidottomilla ei ole muuta tekemistä kuin kerjäämistä Suomessa. Kohta he kuitenkin vuokraisivat bussin ja ajaisivat takaisin Suomeen, jos täällä elää kerjäämällä.
Tällaisille ongelmia eivät yksityiset kristityt voi ratkaista.sinähän oletkin tekopyhä!
- no religion
.... kirjoitti:
Tällaisille ongelmia eivät yksityiset kristityt voi ratkaista.olet kristitty niin oletan että haluat toteuttaa käytännössä kristillisiä oppeja kuten ei saa sanoa väärää todistusta lähimmäisestään tai pitäisi antaa se toinen ihokas sitä tarvitsevalle.
Sensijaan, että arvostelee muslimeja tai romaaneja ainakin kristityille tässä avautuu paikka lähimmäsenrakastaa heikommassa asemassa olevaa lähimmäistään.
Siksi pidän outona sitä ,että et ole halukas eivätkä suomalaiset kristityt ole valmiita käytännössä toteuttamaan kristillistä uskoaan. - ....
no religion kirjoitti:
olet kristitty niin oletan että haluat toteuttaa käytännössä kristillisiä oppeja kuten ei saa sanoa väärää todistusta lähimmäisestään tai pitäisi antaa se toinen ihokas sitä tarvitsevalle.
Sensijaan, että arvostelee muslimeja tai romaaneja ainakin kristityille tässä avautuu paikka lähimmäsenrakastaa heikommassa asemassa olevaa lähimmäistään.
Siksi pidän outona sitä ,että et ole halukas eivätkä suomalaiset kristityt ole valmiita käytännössä toteuttamaan kristillistä uskoaan.minulla ei ole mahdollisuuksia noiden romanialaisten auttamiseen. Auttamista teen kyllä avustusjärjestöjen kautta.
>>Siksi pidän outona sitä ,että et ole halukas eivätkä suomalaiset kristityt ole valmiita käytännössä toteuttamaan kristillistä uskoaan.
Kun sinä et tiedä, mitä minä olen tehnyt, niin miksi oudostelet sitä? - no religion
.... kirjoitti:
minulla ei ole mahdollisuuksia noiden romanialaisten auttamiseen. Auttamista teen kyllä avustusjärjestöjen kautta.
>>Siksi pidän outona sitä ,että et ole halukas eivätkä suomalaiset kristityt ole valmiita käytännössä toteuttamaan kristillistä uskoaan.
Kun sinä et tiedä, mitä minä olen tehnyt, niin miksi oudostelet sitä?sinua henkilökohtaisesti.:)
- rauhan uskonto joka arvosta...
Syynä ei ainakaan ole islam koska islam on rauhan uskonto joka kuraanin lehdillä jyrkästi ja ehdottomasti tuomitsee kaikenlaisen vääryyden, epäoikeudenmukaisuuden ja väkivallan kaikissa tilanteissa kategorisesti. Niinpä islamilla ei ole mitään tekemistä minkäänlaisen epäoikeudenmukaisuuden kanssa. Syyllinen on länsimainen hapatus ja rasismi ja Geoge Bushin hallintokoneisto.
- kirjoitat,
niin ainakin minä haluan islamin valtaavan Suomen ja pian, sillä täällä on kaikenlaista vääryyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja väkivaltaa kategorisesti kaikissa tilanteissa.
Islam poistaisi täältä kaikenlaisen länsimaisen hapatuksen ja rasismin. - heheh...
kirjoitat, kirjoitti:
niin ainakin minä haluan islamin valtaavan Suomen ja pian, sillä täällä on kaikenlaista vääryyttä, epäoikeudenmukaisuutta ja väkivaltaa kategorisesti kaikissa tilanteissa.
Islam poistaisi täältä kaikenlaisen länsimaisen hapatuksen ja rasismin.Kaikkea hölmöä sitä kuuleekin. Otapahan selvää, mitä todella tapahtuu esim. kristityille muslimimaissa. Olisit kyllä silloin ihan hiljaa.
- --GG---
Syynä on se,että muslimit saavat niinkuin sinä valehdella "vääräuskoisille" vaikka päin naamaa. Että älä selvitä rauhan uskonnosta mitään. Se on väkivaltaisin ja hirvein uskonto mitä voi olla. Ja todennäköisesti tämä kirjoitukseni myös poistetaan. Islamin niin sairaan kiero piirre on,että niin kauan kun he ovat "alakynnessä" niin ollaan hyvää kaveria, mutta sitten tapahtuukin yllättävä käänne kun ei ollakkaan enää hiljainen vähemmistö. Jos joku väittää toista niin hän ei joko tunne koraania tai hän valehtelee. Koraani antaa selkeästi ymmärtää asian. Miekkajae.
heheh... kirjoitti:
Kaikkea hölmöä sitä kuuleekin. Otapahan selvää, mitä todella tapahtuu esim. kristityille muslimimaissa. Olisit kyllä silloin ihan hiljaa.
kerro!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949