Kuinka päästä suosituksi?

.......................

Miten voi päästä epäsuositusta tytöstä suosituksi. Mitä pitää tehdä jotta saa paljon kavereita ja pääsee suosituksi? Mitä asioita kuuluisat ystävänne omaavat, mitä luonteenpiirteitä ja asioita?

44

4212

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Miksi helvetissä pitäisi olla suosittu?

      • ..............................

        Jos ei oo suosittu nii kiusataa koulus ja haukutaa joka päivä nörttilutkaksi. Siinä lienee tarpeeks suuri syy ja rehtorille on turha sanoo mitää silloin vaa kiusaaminen pahenee tiijjän kokemuskesta. Ainoo tapa päästä eroon kiusaamisesta on olla suosittu nii kukaa ei uskalla kiusata ku on paljo kavereit.


      • majakka_v

        hey tyttö, toi on vähä outoo ajatteluu !
        älä tuhlaa hyvää nuoruuttas tollasen jahkaamiseen, et "kuinka päästä suositksi" ?
        ole vain oma itsesi, niin kyllä sä silloin kavereita saat. kaikki ovat suosittuja omalla tavallaan. suosittuna olo vain pilaa elämän, kun oot suosittu ni sä vaa esität kaikkee, olisit jo susittu jos sust lis siihe, mut unohda toi jutttu ja nauti lapsuudestas, me eletään vain yhen ainoon kerran ! (;


      • hui!
        .............................. kirjoitti:

        Jos ei oo suosittu nii kiusataa koulus ja haukutaa joka päivä nörttilutkaksi. Siinä lienee tarpeeks suuri syy ja rehtorille on turha sanoo mitää silloin vaa kiusaaminen pahenee tiijjän kokemuskesta. Ainoo tapa päästä eroon kiusaamisesta on olla suosittu nii kukaa ei uskalla kiusata ku on paljo kavereit.

        Oletpa hirveässä koulussa!


    • vaikuttaa...

      Ole vain oma itsesi, mutta..

      Positiivinen asenne on eduksi ihmissuhteissa, samoin aito kiinnostus toisista ihmisistä.

      Myös suvaitsevaisuus ja se että on kiinnostunut monenlaisista asioista saattavat auttaa asiaa.

      Itsestä pitäminen näkyy ulospäin ja silloin muidenkin on helpompi pitää sinusta kun pidät itse itsestäsi. Aktiivisuus ihmissuhteissa auttaa myös asiaa.

      Muista, että meitä on monenlaisia ja makuja yhtä monta.

      Tsemppiä!

    • Tahna.

      Lue tuolta 10 käskyä ja sovella niitä.
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=3000000000000010&posting=22000000032399252

      Mutta toisaalta.. Haluatko olla tuollainen idiootti? :::)

      • mutta miten tulee suosituin ja ihkuin tyttö koulussa?


      • ihku-1999 kirjoitti:

        mutta miten tulee suosituin ja ihkuin tyttö koulussa?

        voiko joku autaa ?


      • Joo vähän pitkä teksti
        ihku-1999 kirjoitti:

        mutta miten tulee suosituin ja ihkuin tyttö koulussa?

        Okei haluatko olla suosittu no mä olin niin sanottu luuser ykkös kakkos luokilla kunnes kolmos luokalla yhdet ns. Suositut jotka oli bff ni vaan meni riitoihin ja jolloin oli ihan ok kaver sen toisen tyypin kaa ja olin sillon tosi hiljane ja ujo mut kuitenkin aloin olla sit tosi hyviä kavereita sen toisen tyypin kaa ja sit sen toisen tyypinkaa jotka oli bff ja yhtäkkiä ne riiteli kumpi sai olla mun kaa ja sit oli aik tavis ku mul oli jotain kaks kolme kaverii. Ja sit alko neljäs luokka jolloin mä ystävystyi yhden Ainon kaa joka oli silleen ihan kiv aja Ainon kautta ystävystyin yhden sannin kaa ja sit sen kautta yhteen toiseen tyyppii ja nyt me ollaan vitosella ja on viel syksy ja alku syksystä mun yks Sanni kaver seurusteli yhden artun kaa ja ne sit Eros ja sit se Arttu ihastu muuhun ja sit yks onni ihastu myös muuhun yms mut mun tarkotus täs oli se et sun pitää vaihe vaiheelta yrittää tulla suosituks en ite yrittänyt mut jos jos kerran haluut päästä suosituks ni sul pitää olla connsit,1-4 hollisterin vaatetta,et ainakaan käy Seppälässä koska no se on paska,sit sun pitää vähän myös kiroilla,äläkä missään nimes mielistele opee ja älä ikinä yritä tunkeutua mukaan koska se on kaikista ärsyttävintä koko maailmassa ps sun pitää myös osata kertoo paskaa muista ja sit kertoo juorui eteen päin


      • pähkinä
        Joo vähän pitkä teksti kirjoitti:

        Okei haluatko olla suosittu no mä olin niin sanottu luuser ykkös kakkos luokilla kunnes kolmos luokalla yhdet ns. Suositut jotka oli bff ni vaan meni riitoihin ja jolloin oli ihan ok kaver sen toisen tyypin kaa ja olin sillon tosi hiljane ja ujo mut kuitenkin aloin olla sit tosi hyviä kavereita sen toisen tyypin kaa ja sit sen toisen tyypinkaa jotka oli bff ja yhtäkkiä ne riiteli kumpi sai olla mun kaa ja sit oli aik tavis ku mul oli jotain kaks kolme kaverii. Ja sit alko neljäs luokka jolloin mä ystävystyi yhden Ainon kaa joka oli silleen ihan kiv aja Ainon kautta ystävystyin yhden sannin kaa ja sit sen kautta yhteen toiseen tyyppii ja nyt me ollaan vitosella ja on viel syksy ja alku syksystä mun yks Sanni kaver seurusteli yhden artun kaa ja ne sit Eros ja sit se Arttu ihastu muuhun ja sit yks onni ihastu myös muuhun yms mut mun tarkotus täs oli se et sun pitää vaihe vaiheelta yrittää tulla suosituks en ite yrittänyt mut jos jos kerran haluut päästä suosituks ni sul pitää olla connsit,1-4 hollisterin vaatetta,et ainakaan käy Seppälässä koska no se on paska,sit sun pitää vähän myös kiroilla,äläkä missään nimes mielistele opee ja älä ikinä yritä tunkeutua mukaan koska se on kaikista ärsyttävintä koko maailmassa ps sun pitää myös osata kertoo paskaa muista ja sit kertoo juorui eteen päin

        Eli tullakseen suosituksi pitää olla paha ihminen??


    • laretZu

      saanko kysyä, miksi sinä edes haluat suosituksi? Myönnän että olen itsekkin joskus haaveillut että voisin olla suosittu ja kaikki pojat tykkäisi minusta ja haluaisivat seurustella kanssani. Mutta minä ainakin olen onnellinen, että en ole suosittu. Toivottavasti et pahastunut ! En tarkoittanut pahaa tällä viestillä !

      Onnea yrityksellesi koko sydämmestäni !

      • JaNi 97

        haluaisin olla suosittu siksi että edes joku tyttö voi olla pelkkä kaveri ja hänen kanssa voisi olla


      • JaNi97

        muuten jos haluat tietää niin mun sähköposti on tuonela978@luukku teen ehkä meseen


      • JaNi978

        oot muuten hyvä kirjoittamaan näitä keskusteluja en ainakaan keksi mitään tollasta hitto vieköön


    • Ha-nna

      Mulla on sellanen olo, ettei näillä "suosituilla" ihmisillä ole kummemmin Ystäviä, vaan puhtaita mielistelijoitä ja perässä roikkujia.
      Jos luulit et "suosittuja" ei kiusata, ni siinä oot todella väärässä. Näitä "suosittuja" ihmisiä harvemmin hakutaan päin naamaa, mutta ne juorut mitä niistä keksitään ei oo mitään mukavia. Joka päivä ku joku tulee juttelee sulle sellanen teennäinen hymy kasvoilla ja mielistelevällä äänensävyllä, ni ekana tulee mieleen, et mitäköhän paskaa toiki on selittäny sun selkäs takana. Eli näin lyhykäisyydessään; "Suosittuna" tyttönä oleminen voi olla yhtä helvettiä. :S
      Ja ennenku haluat suosituks, ni suosittelisin vaihtamaan koulua ja alottamaan siellä uudelta pohjalta.:) Koska tollanen haukkuminen ei musta ole todellakaan enää mitään normaalia.

    • siisoikeesti

      Toi "kuinka tulla suosituksi" ajattelu on kuin suoraan hollywood leffasta, jossa tyttö haluaa päästä suosituksi.
      Ei siinä siis tietenkään ole mitään pahaa, ei missään nimessä, mutta älä kuitenkaan ota paineita tuollaisesta :)
      Loppujen lopuksi kaikki tulevat olemaan tasa-arvoisia kun vaan osataan olla oma itsensä. Ainakin täällä lukiossa arvostetaan itsenä olemista ja ei täällä kukaan ole "ei suosittu" kun kaikki ovat omana itsenään :)
      Kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu :)
      Tsemppiä :)
      Jumalan siunausta :)

    • olla suosittu

      Tiedän kokemuksesta. Ite joitakin vuosia sitten tein kaikkeni päästäkseni suosituks, hylkäsin oikeat ystäväni ja liikuin kovisten kanssa, kokeilin tupakat ja viinat, varastelin. Olin ehkä luokan suosituin tyttö - ja sairastuin masennukseen. Ne niin kutsutut parhaat kaverit ei halunnu kuulla mun ongelmista, piti vaan näyttää hyvältä ja olla mahdollisimmman kova tyyppi. Se oli yhtä aikaa mun elämäni parasta ja paskinta aikaa, siihen en enää ikinä aio palata. Nyt mä oon paljon onnellisempi nobody. Kun on paljon kavereita, on harvoin ystäviä.

    • jesie...-_

      OLE OMA ITSESI JA NÄYTÄ SISIMPÄSI!

    • suosituksi

      Sinun täytyy puhua tytön kanssa ja sanoa hänelle, sinun täytyy olla komea,hyvän tuoksuinen,että haluat seksiä ja puhut asioita josta kaverisi pitää ja yrität saada kauniin tyttöystävän !

      • se oli kauniisti sanotu.


    • MuAHAh

      Kaikki haluavat suosituksi mutta kestäisitkö todella sitä? Jos tunnet paljon ihmisiä joukossa o iha vitusti niitä ilkeitäki.. Jaksastko koko aika olla kaikkien kaa ja olla tosi ulospäinsuuntautunut ? se vaati tosi paljon energiaa ja muuteski monet puhuis sust kaikkee selän takana... Suosituimmat tyypit ovat yleensä ruohiksessa hengaavia eronneiden huora lapsia jotka on feikkejä ja todella ilkeitä ja vittumaisia ihmisiä. Toisaalta on myös poikkeuksia mutta näin yleistäen se on tällee. Mut jos haluut lisää kavereita niin kohenna hieman ulkonäköäsi jos näytät nuhjuiselta, hymyile ihmisille, ole avoin, pidä itseäsi tärkeänä ja juttele rohkeasti ihmisille (= Jos tuntuu vaikealta olla sinut itsensä kanssa niin juttele jollekin vaikka terkkarille:) tsemppiä

      • mä tahdon olla suosittu siksi että mä olen ollut niitä ei suosituja ihmisiä. jos joku voiii autaa niin sanoo jaa. mä pyydän.


      • ihku-1999 kirjoitti:

        mä tahdon olla suosittu siksi että mä olen ollut niitä ei suosituja ihmisiä. jos joku voiii autaa niin sanoo jaa. mä pyydän.

        ja mä olen katonut mean girls elokuvan siitä tä kaikki lähti.


    • POIKA97 JOKA TIETÄÄ

      no tota kaks vinkkii SUN TÄYTYY OLLA MASSASSA VÄHÄN NIINKUS MUUT, MUT SILTI EROTTUU SIITÄ SAMAISESTA PASKAMASSASTA!!! :DDDDDDD

    • Yks vaa..

      Mä rakastan lapsuutta ja haluun elää sen hyvin,mut se ei tuu onnistumaa jos mul ei o ku muutama ystävä,mua haukutaa,mulkataa ja meen paniikkiin jos ihmiset koittaa puhuu mulle.mä tein facebookkii vajaa yks vuotta sit feikin pojan,koska kaikki luuli etten sais poikaystävää..ja sit se selvis muille et se on feikki..siihe meni mun maine.joten siks pliide antakaa vinkkei en kestä yksin :

      • ...........

        No ku tollaseen paskaan oot ittes jauhanu ni et sä enää sieltä ylös pääse


    • Viallinen

      Ok, nyt voisitte lopettaa ton "näytä sisimpäsi, oo oma ittes" paskan jauhannan.
      Kokeillu oon ei toimi. Tai no, tavallaan. Vähän suositumpi kuin ennen...
      Mutta juu, olen positiivinen ja´sillai, mutten silti tuu suosituks :'S Tuntuu vaan, et
      mus on vikaa.

    • popular1

      no kannattaa varmaan käydä tyylii kampaajaal ja muuttaa lookkia sit jos et meikkaa ni kannattaa alottaa mut ei mitää tuksu meikkei kummiskaa :D ja sit kannattaa iskee joku suosittu poika ja sillee käyttäytyy coolisti ja ei kannata sanoo ihan kaikkeen omaa mielipidettään ! tsemppii yrityksiin:)

      • miksi pitäisi muuttaa ulkonäköään toisten huomion takia? tai erityisesti miksi pitäisi alkaa seurustella muiden huomion takia?! eihän tossa ole jumalauta mitään järkeä.. hirveetä esittämistä toi on ja jossain kohtaa sekin tajutaan ja kaikki huomaavat kuinka säälittävä ihminen siellä roolin takana olikaan. toisten mielipiteet on yleisesti ottaen typerin syy tehdä yhtään mitään. omaa elämää tässä kaikki elävät, joten miksei käyttäisi myös omia aivojaan?


      • ja erityisesti toi jäi ihmetyttämään, että miksi helvetissä omia mielipiteitään ei kannattaisi sanoa?! tottakai kannattaa sanoa asioista omat mielipiteensä, jos sellaisia vain suinkin on. toi ihmisten ajattelutapa, että pitäisi näyttää tietynlaiselta ja sanoa tiettyjä asioita, vaikka itsestä tuntuisi muulta, on naurettava. ja saatanan säälittävä.


    • nuori

      Yleensä sanotaan että "sulla pitää olla pakkelinaama, meikkiä, ei laseja, ei saa olla pyöreä, jos aijot suosituksi", mutta se ei pidä paikkaansa! Se vain riippuu kenen keskuudessa olet suosittu! (jos olet tyttö)

      Sä voit olla yhtä hyvin suosittu muuttamatta hirveästi itseäsi:

      1. Oo hauska ja ystävällinen kaikille ja naureskele asioille.
      2. Laita hiuksia, käytä kivoja vaatteita, meikkejä (muista: älä ikinä laita kouluun esim. pinkkiä / räikeetä luomiväriä, äläkä räikeetä huulipunaa!)
      3. Naureskele jos joku "haukkuu" jotain sinussa, jos se on huomattavasti läppää, koska kukaan ei pidä siitä että joku suuttuu siitä.
      4. Yritä päästä hengaan muitten kanssa!
      5. Jos ei toimi, mene uuteen harrastukseen, josta voit löytää uusia kavereita!

    • lool

      Tossa ei ole mitään järkee olla joku suosittu pissis

    • voin antaa sellaisen vinkin, että voisitte käyttää toisten mielipiteiden pohtimiseen käyttämänne ajan jonkin uuden ja omaperäisen jutun keksimiseen. jonkin sellaisen jutun, joka teistä tuntuu luonnolliselta. kehittäkää jotain sellaista ja teidät saatetaan ehkä huomata. ja huom. huomattavasti positiivisemmassa valossa kuin mitä tuo muotipelleily sun muu esittäminen saa aikaan. olkaa luovia.

    • Oo vaa oma ittes!!

      Huono juttu jos rupeet esittämään jotain mitä et oo päästäkses suosituks. Et oo sillon enää oma ittes vaikka aina pitää olla oma ittensä! Minuakin kiusataan koulussa. Olin vain pari päivää sairauden takia poissa koulusta ja heti kun tuun takas kouluun nii sanotaan isoon ääneen: Se on koulussa se ei ookaan kuollu saat*na on antanu sille toisen mahollisuuden!!!!!!!

      Siinä sitte olin silleen että kiva ku on kaivattu täälä heh heh.......
      Kotiin tullessani tunteet purkautu sitte itkuna (myönnän, olen välillä turhan yliherkkä, VAIKKA itkuun oli syynsä).
      Kerran ilkkuivat mulle niin paljon että meinasin purskahtaa itkuun kesken tunnin ja tietysti se näkyi kasvoiltani (tiettynä punaisuutena ja silmien kostumisena) ja tietysti kiusaajat näki sen ja saivat lisää vettä myllyynsä. Sitten seuraavana koulupäivänä joku kysyi että miks sä rupesit itkemään sillon mantsantunnilla?? Siinä kohtaa teki oikeesti mieli kuristaa se ja repiä kappaleiksi ja heittää auton alle. Nimittäin sen kysymyksen jälkeen koko luokka kääntyi kattomaan mua ja mä sanoin etten mä ruvennu itkemään. Mutta nolotti ihan hirveästi :(

      AAAAAAAAAAAAARRRRGHH!!!!! MÄ VIHAAN NIITÄ P*SKIAISIA NE TEKEE MUN ELÄMÄSTÄ PELKKÄÄ H*LVETTIÄ!!!!!
      Mä en saa niiltä rauhaa edes omana itsenäni, mutta jos rupeaa esittämään nii tilanne vaan pahenee koska kiusaajat huomaa muutoksen että katos vaa tostahan on tullu aik ihq lissu wannabe@#*%&**

      OO OMA ITTES JA KÄYTTÄYDY MUITA KOHTAAN NII KU HALUISIT NIIDEN KÄYTTÄYTYVÄN SUA KOHTAAN

      • Onneks mua ei kiusata

        Ihan raivostuttavaaaa tollane !!!!! Muuten, mun parasta ystävää kiusattiin yhtee aikaa aina koulus...siis kaikki meidän luokan pojat. Haukku sitä joka päivä ja naureskeli, sit ku mun kaveri on myös aika ujo ja punastuu herkästi niin se vaan pahens. Sit yhtenä aamuna se sillä oli vahingos lipsauttanu sen äitille että sitä kiusattii koulus. Sitten mun kaveri sai kuulla koulus et sen äiti oli soittanu luokkansa opelle siitä. No sit se ja kaikki sen kiusaajat kutsuttiin keskustelee jotai, kamuni meinas (kaiken kukkuraks) pillahtaa itkuu.

        Nooh, kiusata ne ei enää viittiny koska muuten kaverini äiti ois valittanu niitten äiteille ja ne ois saanu jälki-istuntoo tai jtn. Mut kyl ne puhuu siitä ihan sairaana paskaa ja tällee mut mun kaveri on saanu ITSETUNTONSA TAKAS kiusaamisen loputtuu ja uskaltaa jo puhuu kova äänisesti luokas, sitte pikkuhiljaa siitä tuli suositumpi (ei kuiteskaa mikää suosittu tod.) mut nii... Tässä tapauksessa opelle kertomine autto.


    • kokemustaon

      Hyvä tapa päästä suosituksi on se, että tiedät kaikesta kaiken. Osaat kaiken ja pystyt servaamaan kenet tahansa. Kukaan ei uskalla ainakaan kiusata. Kokeiltu on... ja olentällä hetkellä koulun suosituin tyttö ja oppilas...

    • Kjfd

      Mene BB:seen

    • Oikea vastaus

      Se onnistuu niin, että menee jonnekin missä kukaan ei tunne. Siellä voi aloittaa kaiken alusta ja saada toisenlaisen maineen.

    • ex-kiusattu

      Ei kannata olla liian suosittu mutta jos kaikki haukkuu sua kokoajan ni kannattaa yrittää tulla suositummaks, kokemusta on. Yritä käyttäytyy samal lailla ku muut ja olla rohkeempi, mee puhuu jollekki ei-kovin-ärsyttävälle tyypille kertomalla vaikka jonkun hyvän vitsin. Ite onnistuin helpommin kun yläasteelle mennessä vaihdoin koulua eri kouluun ku muut mun luokkalaiset ja siellä mua ei pidetty enää luuserina. Onnea suosituksi pääsemiseen:)

    • tapan iteni estäkää

      Auttakaa!! Mä oon 6lk ja oon aik huono kuolus ja käytän meikkii ja jotkut yrittää matkii mua ja mua kiusataan esim mulkkaus ja sit ku sanon jonku vitsin ni sit se kiusaaja on sillee tai siis puolet luokas on sillee et ...säet oo hauska :( tai sit sillee hehehehe olipa hauska :( ja mö en tiiä et välittääks mun kaverit mussta koska ne ei tuu hakee eikä soita mulle et mun pitää tehä se niitte puolesta...välittääkö? Ja m0iten vvoun olla kuuluin ja kaikki väuttää eet oon huijari vaik e todellakaan oo ni mi4en saan sen pois...ja miten puolustaudun tai sanon jos joku tulee vittuilee mulle?; ( auttakaa ihmiset jos joku vaikuttaa tähän ni oon aaaina elämäni velkaa hänelle:(jja todellaki annan sille jotenki jollain kaut 210€ meinaa oonmeilkein tappanu itteni puukol mut äiti tuli väliil

      • 4+13

        Hei tappo yritykset syrjään, ok? Olet tärkeä ja elämä on liian arvokasta heitettäväksi pois noin nuorena. Elämällä on sinulle palojon vielä tarjottavana ja vielä tule paremmat ajat. Sinulla alkaa kohta ylä-aste ja tutustut uusiin ihmisiin ja elämäsi voi muuttua täysin. Kannattaa mennä ylä-asteelle jossa sinua ei tunneta ja saat aloittaa puhtaalta pöydältä. Sitten olet vain oma itsesi ja menet tutustumaan uusin ihmisiin niin saat uusi ystäviä. Itse olisin reagoimatta vittuiluun ja keskitttyisin mukaviin asioihin elämässä. Tekisin asioita joista pidän. Aloittaisin ehkä uuden harrastuksen ja tutustusin saman henkisiin ihmisiin harrastuksissani. Jaksamisia, älä luovuta!


      • HeddaD.

        Mua kiusattiin yläasteella, mutta kun menin ammattikouluun sellaselle linjalle jossa kaikki muut paitsi minä oli poikia, niin yhtäkkiä olin luokan suosituin oppilas.


      • Ettänäi

        Missä paikkakunnalla asut? Ku tää juttu kuulosti ihan siltä et ois kirjoitettu musta ja meen seiskalle olin 6lkl 2015. Mua haukutaan sen takia,koska mulla oli puhevika 1lkl niin kaikki väittää et ois vielki ja kaikki heti on aina imitoimas mun puhetta ku puhun ja se tuntuu pahalta ja mua haukutaan tyhmäks ja huijariks :(. Ja mua pilkataan koska kukaan ei tykkää mun naurust oon epä suosittu. Ja oon viime vuonna alkanut ole meijän koulun tyyliin suosituimman tytön kaa me ollaan parhaita kavereita mut ei tunnu siltä ko se aina kertoo mun salaisuuksia muille.. Mut kyl mä ny vähä suositumpi oon ku eri kaveriporukka. Ja mulla tulee siitäkin aina huono itsetunto ko kaikki haukkuu läskiks ja et oon paska futikses.. Ja siitä tulee tosi huono itse tunto ko tuntuu et kukaan ei tykkää musta vaik oon normipainoinen ja oon pelannut n. 3vuotta jalkapalloa. PS.ihmiset neuvoo et pitää olla sosiaalinen en oo sitä oon aika ujo mutta tosi positiivinen. En uskalla olla omaitteni..


    • Enkuulesunpaskaas

      Kaikki paska mitä kuulet ja näät susta, tarkottaa et oot suosittu. Älä välitä niistä, niin mäkin teen. Musta on levitetty juoruja joiden kautta oon joutunu poliisin puhutteluun, kaikki puhuu musta paskaa, tuijottaa ja huutelee mulle kaikkee, mut en välitä. Koska kyllä mulla on siis tosi hyviä ystäviä joista oon kiitollinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe