Aloitin noin viisi vuotta sitten innoissaan, kuvittelin että tämähän on kivaa. Lukuisten tuloksettomien rahahakemusten jälkeen, diabetes puhkesi ja välit viilentyessä ohjaajan kanssa tuntuu, että takki on tyhjä. Olen ollut työttömänä, työttömyyskorvauksia on mahdotonta saada, jos kuuluu yliopistoon, nyt olin työllisyyskurssilla ja yritän päästä ihan oikeisiin töihin. Mielenkiinto on täysin mennyt ja olen tienhaarassa, luovunko täysin vai jatkanko.
Into hyytynyt
Karpalotyttö
2
917
Vastaukset
- asiat
hirvittää itseänikin. Apurahoja melko vaikeaa saada tällä alalla ja kuulemma etenkin silloin, kun ei ole vielä ensimmäistäkään julkaisua tehty... Rahoitusta pitäisi järjestyä yliopiston puolelta aina ajoittain, joten en luultavasti jää ihan lehdellä soittelemaan, mutta kyllä kieltämättä joskus mietin, että onko tässä mitään mieltä. Mitä sitten, kun mulla on se tohtorinhattu...Siinäpä kysymys.
- lisuri
Veikkanpa ettei sen väitöksen jälkeen kukaan ole avosylin johtajanvirkoihin palkkaamassa. Voipi tulla pettymyksenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668