Paljonkohan Thaimaassa maksaa Marlboro aski? Vai onko edullisempaa ostaa lentokentältä.Ja montakohan kartonkia sitä saa tuoda??
Tupakka
8
1341
Vastaukset
- jone44_
tais olla siinä euron aski,tosin itse ostin
vain LM:ää eli 50 batia sen hinta,tehty
Philippiineillä - hintaa
65- 75 baht.
- aka_me
Juurikin eilen ostin lähtiäisiks tupakkaa lähimmästä minimartista ja hinta siellä oli 63 b/aski ja 630B/kartsa
Phuketin lentokentän taxfree myymälästä ei Malboroa löytyny ollenkaan. Lucky Strikea ostin pari kartsaa hintaan 500B. Kartsa noin 500 tb /10 € ! sain myös sakot 500 tb kun
heitin bangokissa tunpin maahan !- kotiintullut
Taisit huijata.Sakko ei ole 500 vaan 2000 batia.
Varsinkin Bangokissa ovat tositarkkoja,mutta onhan
sinua voinut huijata leikkipoliisi ja näin antaa
alennusta. - smoker
Kyllä mallua löytyy jos ei ole sokea.Löytyi ainakin viikko sitten
- Tommi Thaimaaseessa
Niin ,Mallu pihtailee , Ja mallun pidot,ja mallun pitsi ,Mutta nyt lähti Mummilta tolkku .Katsos kun en ole nikotinisti ,niin en viitsi tuoda kenellekkään tupakkaa .Sattuipa kerran että eräs keveri sanoi mulle ,tuo mulle ruskeeta LM.ää kartsa ,minä toin ,sanoin 40 € ole hyvä. Se kiros ja huusi ,et oo ittekkään maksanut niin paljon .En ,maksoin 2000€ .Eli Pirkka mallulta .
- komusta-on
Kaski kartonkia 600 mallua ja kun jää kiini saa saktioita 66 800 batia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851