Niin eli otsikossahan jo kävikin ilmi:
- minkä ikäisenä se aloitetaan (ja luokka)
- minkä ikäisenä päättyy (ja luokka)
- ostetaanko omat kirjat
- maksaako
- voisiko suomesta mennä sinne vaikka
vaihto-oppilaaksi
HALUAN TIETOA HIGH SCHOOLISTA!!!!
4
2120
Vastaukset
- student's answer
USAssa high schooliin meno ikä vaihtelee. Yleensä Freshman (9 lk) on 14-15 vuotias. USAssahan mennään vuotta aikaisemmin kouluun riippuen tosin siitä, että mihin aikaan vuodesta olet syntynyt. Siinä osavaltiossa missä asuin ihmiset jotka oli syntynyt ennen syyskuuta 89 aloitti koulun vuotta aijemmin kuin ne jotka oli syntyny syyskuun jälkeen 89. High school päättyy senior vuoteen (ns 12 lk) jolloin ollaan n. 18 vuotiaita. Koulu antaa kirjat kaikille, mutta vihot, kynät ja muut välineet joutuu itse maksamaan. Yksityiset koulut perivät lukukausimaksun. Suomesta voi mennä USAan vaihtariksi.
- moip.
Caps lock ftw
- helena7777
USAssa on sekä kunnallisia eli ilmaisia että yksityisiä eli maksullisia high schooleja.
- epäilen.....
(skeptinen vanha täti kun olen), että tässä on kysyjä katsonut monta kertaa High School Musicalin ja ruvennut haaveilemaan haiskuuliin lähdöstä....
"High School Musical - the OC to a Disney score"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219