Terve!
Onkohan jollakin palstalaisella kokemuksia minkälaista on suorittaa armeija elektronisessa sodankäynnissä? Itse en intistä juurikaan piittaisi ja lykkäystä on tullut haettua jo useita kertoja. Näin fysiikkaa opiskelevana ELSO saattaisi kuitenkin kiinnostaa jossain määrin. Tarjoaako paikka kuitenkaan mitään uutta ja kiinnostavaa, vai pääsekö varusmiehenä vain tekemään jotain perusjuttuja? Yliopistossa olen suorittanut elektroniikan&elektrodynamiikan kurssit ja labrassakin on tullut pyörittyä. Pohjatietoja siis on jo jonkin verran.
ELSO kestäisi 12kk, enkä viitsisi viettää armeijassa niin pitkää aikaa, ellei homma ole oikeasti kiinnostavaa. Kuudella kuukaudellakin kun todennäköisesti selviäisi.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Elektroninen sodankäynti
salmo salar
2
3560
Vastaukset
- salmo salar
Jos armeijasta löytyy myös jotain muita hommia, joissa saattaisi päästä hyödyntämään koulutustaan, niin kertokaa ihmeessä!
Muuten mitkä lie viestihommat kutsuu jossain vaiheessa. - Kähmis
Taik sit juu. Olen opettanut Elso-varusmiehiä Nokian tukiasemapuolen dippainssistä aliupseerioppilaaseen, joka ei ohmin lakia tuntenut. Samassa luokassa istuvat.
Jos olet jo kapean sektorin asiantuntija niin, SA-INT on varmasti kiinnostunut käyttämään asiantuntemustasi.
Markkinoi itseäsi jo kutsunnoissa tai ota yhteyttä sotilasläänisi esikunttaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372987- 1322497
- 472317
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201808- 401429
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241002- 36994