Netti on pullollaan sivuja kaiken maailman etiketeistä ja muusta hömpästä.
Kukaan ei kylläkään missään ilmoita että onko valkoinen puku sulhasella sovelias pidätteväksi morsiamen niin ylistetyn hääpuvun rinnalla.
Sanokaa joku jos jostain löydätte "ns" tarkan etiketti tiedon moisesta tai sit vaikka oman mielipiteenne.
Sulhasen puku
2
369
Vastaukset
- valkoinen puku
En tiedä tarkasta etiketistä, mutta kyllä mielestäni sulhasella voi hyvin olla valkoinen hääpuku. Varsinkin kesähäihin valkoinen puku sopii erittäin hyvin. Kyllä niitä vaaleita miesten pukuja näytti pukuvuokraamoissakin olevan jonkin verran tarjolla, kun itse niissä tuli viime kesän häitä varten kierreltyä. Harvemmin sulhasella kuitenkaan taitaa ihan puhtaan valkoista pukua kuitenkaan olla, vaan yleensä se on jokin vaalea, kerman tai shamppanjan sävyinen. Mielestäni tyylikäs ratkaisu sekin!
- Pian vihille
Mä olen kans jo pohtinut että sulhaselle pistetään harmahtavan vihreä puku, jotenkin musta on mun mielestä synkkä.
Nyt luin äsken etiketti ohjeista että talvisin miehellä oltava musta tai tummanharmaa puku. Kesäisin sopii olla vaalea.
Teenkö karsean etikettivirheen jos sulhasella tuo harmaanvihreä puku??? Pari viikkoa aikaa... Itsellänikin "arkisempi" pronssin värinen yksinkertainen juhlapuku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718