Netti on pullollaan sivuja kaiken maailman etiketeistä ja muusta hömpästä.
Kukaan ei kylläkään missään ilmoita että onko valkoinen puku sulhasella sovelias pidätteväksi morsiamen niin ylistetyn hääpuvun rinnalla.
Sanokaa joku jos jostain löydätte "ns" tarkan etiketti tiedon moisesta tai sit vaikka oman mielipiteenne.
Sulhasen puku
2
337
Vastaukset
- valkoinen puku
En tiedä tarkasta etiketistä, mutta kyllä mielestäni sulhasella voi hyvin olla valkoinen hääpuku. Varsinkin kesähäihin valkoinen puku sopii erittäin hyvin. Kyllä niitä vaaleita miesten pukuja näytti pukuvuokraamoissakin olevan jonkin verran tarjolla, kun itse niissä tuli viime kesän häitä varten kierreltyä. Harvemmin sulhasella kuitenkaan taitaa ihan puhtaan valkoista pukua kuitenkaan olla, vaan yleensä se on jokin vaalea, kerman tai shamppanjan sävyinen. Mielestäni tyylikäs ratkaisu sekin!
- Pian vihille
Mä olen kans jo pohtinut että sulhaselle pistetään harmahtavan vihreä puku, jotenkin musta on mun mielestä synkkä.
Nyt luin äsken etiketti ohjeista että talvisin miehellä oltava musta tai tummanharmaa puku. Kesäisin sopii olla vaalea.
Teenkö karsean etikettivirheen jos sulhasella tuo harmaanvihreä puku??? Pari viikkoa aikaa... Itsellänikin "arkisempi" pronssin värinen yksinkertainen juhlapuku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882