Eilen aamulla alkoivat kuukautiset ja musta tuntui ihan kuin olisi ollut hieman kuumetta myös.. Onko mahdollista siis että kuukautisten alkuun voi liittyä kuumetta vai oliko se vain muuta oireilua ja heikotusta..?
Vastaukset 3
- Dec
Minulla ainakin nousee aina pieni kuume kuukautisten alkuajaksi, joskus ovulaationkin aikaan. Elä siis hermostu, asiaan tottuu. Mutta tietysti -näinä flunssa-aikoina- se voi olla tavallista nuhakuumettakin.
- Kuumeilua
Minulla on aina viikko ennen kuukautisten alkua todella raskasta aikaa, eli juuri nyt...
Normaalisti lämpö on kutakuinkin 36.5, mutta ennen kuukautisia palelen iltaisin hirveästi ja silloin lämpö käy jopa alilämmön puolella (35.4). Aamusta on jo kuumeen puolella sitten, noin 37 ja olo on sen mukainen. Väsyttää ihan hirveästi ja sydän takoo kuin viimeistä pivää kun pitää kuumeilusta huolimatta heilua normaaliin tahtiin.- Pinkeä
Minulla on kuumetta viikosta kahteen ennen kuukautisia, pahimmillaan lämpö 37,5 tai 37,6. Lämpö sahaa päivän aikana yleensä tuossa 37:n kieppeillä, olo on karsea, koskee joka paikkaan, rinnat aristaa, päätä särkee, huimaa, sekava olo, muisti pätkii. On tosi flunssainen olo. Yleensä lämpö häviää heti kun menkat alkaa. Onko kukaan teistä keksiny apua näihin vaivoihin?Töissä on tosi rankkaa 1-2 viikkoa ennen kuukautisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1502456- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 74626
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36498