usein häiriköitä, tai onko tosiaan niin ,että täällä pyörii useita jolla lääkitys totaalisen pielessä! Jos palstan häiriköt on todella aikuisia ihmisiä,niin täytyy vaan ihmetellä,onko äö kengän numeroa pienempi :))
mikä teitä vaivaa
24
1218
Vastaukset
- ryppypeppu
Teitä vai meitä?
Etkö itse keksi muuta keskusteltavaa?
Eikö keskustelupalstojen ulkopuolella ole elämää?
Kuka on kuka ja kuka kirjoitti mitä?
Mikä on oma kengännumerosi?- onneksi olkoon
voitit sit ekan palkinnon ,kun heti vastasit solvaten!!!! Todistit vaan sillä mitä ajoin takaa,mutta et varmaan tajunnut :))))
- solvaamalla kicsejä
onneksi olkoon kirjoitti:
voitit sit ekan palkinnon ,kun heti vastasit solvaten!!!! Todistit vaan sillä mitä ajoin takaa,mutta et varmaan tajunnut :))))
Tälläisiä "rakkikoiria" on joka sivulla, ja usein tietty hlö, kun hänen rekattuun nikkiinsä ei enää vastata.
Sairaita riittää, - ryppypeppu
onneksi olkoon kirjoitti:
voitit sit ekan palkinnon ,kun heti vastasit solvaten!!!! Todistit vaan sillä mitä ajoin takaa,mutta et varmaan tajunnut :))))
Voitinko sinun sulosanasi: "useita jolla lääkitys totaalisen pielessä!", "onko äö kengän numeroa pienempi"? Ehkä meidän kummankin pitäisi käydä vilkaisemassa peiliin ja jatkaa keskustelua, myös muista aiheista.
- -solvaamisesta-
ryppypeppu kirjoitti:
Voitinko sinun sulosanasi: "useita jolla lääkitys totaalisen pielessä!", "onko äö kengän numeroa pienempi"? Ehkä meidän kummankin pitäisi käydä vilkaisemassa peiliin ja jatkaa keskustelua, myös muista aiheista.
Sä kyllä nyt erehdyit, oli ainut mielipiteeni eikä muiden!
Miksi kirjoittelet 60 sivulla toisin?
Lääkitykset ja äö;t ovat sairaita vertauksia joit täälä viljellään.
Ja peiliin on jokaisen hyvä välillä vilkaista. - ihmettä?
solvaamalla kicsejä kirjoitti:
Tälläisiä "rakkikoiria" on joka sivulla, ja usein tietty hlö, kun hänen rekattuun nikkiinsä ei enää vastata.
Sairaita riittää,Onko sairasta olla eri mieltä jossain asiassa?
- Palmu.evp
on fiksuja ei ne täällä huutele. Täällä ei eletä normaliuden ehdoilla.
- Lisbet
Ketään ei kielletä lukasemasta myös noita nuorempien sivuja ja vertaamasta kirjoitustyylejä.
Kyllä täälä on ilkeys ja katkeruus käsinkosketeltavissa.
Useimmista ei olisi päinnaamaa sanomaan yhtikäs mitään, anonyyminä on helppoa huudella.
Monesti miettii miksi?
Itsellä on myös käsitys et tänpäivän nuoret ovat huomattavasti fiksumpia mitä me 50;set. - lapseni
Lisbet kirjoitti:
Ketään ei kielletä lukasemasta myös noita nuorempien sivuja ja vertaamasta kirjoitustyylejä.
Kyllä täälä on ilkeys ja katkeruus käsinkosketeltavissa.
Useimmista ei olisi päinnaamaa sanomaan yhtikäs mitään, anonyyminä on helppoa huudella.
Monesti miettii miksi?
Itsellä on myös käsitys et tänpäivän nuoret ovat huomattavasti fiksumpia mitä me 50;set.sanoo, "ettei kannata välittää mitä täällä palstoilla haukutaan. Hän sanoo että ohita ne, älä kommentoi, onko pakko edes lukea niitä. Hän sanoo myös että kaikki eivät saa samoista asioista kiksejä, jotkut saa niitä ilkeilemällä, toiset taas olemalla ystävällisiä ja mukavia lähimmäisilleen. Hän sanoo myös että ilkeilijä on varmasti todella onneton ja yksinäinen ihminen ja haluaa ilkeilemällä tehdä sen että hänetkin huomattaisiin, voisit kokeilla huomata sellaisen ystävällisemmin kuin se sinut".
Joten olet oikeassa, tämänpäivän nuoret ovat huomattavasti fiksumpia kuin 50set. Amen.
- mies-v57
Ei tätä palstaa voi,eikä saa,rajata pois
erilliseksi tai erityiseksi osaksi yhteisöä.
Samanlaisia,erilaisia,ihmisiä täällä on kuin ihmiset on ylipäätään.
Kun menee täällä Helsingissä suhteellisen täyteen metrovaunuun,saattaa kuulla kuutta eri kiltä.
Ihmiset edustava kuutta täysin eri kulttuuria.
Eri ihonvärejä.
Käytösmallit,tavat.ilmaisu,ovat aivan erilaisia.
Suhde heihin,on paljon sitä,mikä on suhde meillä itseemme.Onko käytöksessämme erilaisuuden hyväksyntää.Vai onko erilaisuus sitä,
että nimeämme sen automaattisesti negatiivisesti.
Minusta tämä palsta samalla tavoin pitää
sisällään erilaisia kansalaisia.Erilaisuutta
ei saisi kriminalisoida.Tällä palstalla
pärjää,kun antaa jokaiselle ihmiselle ihmisen
kokoisen tilan.
Arkielämän psykoanalyysit pitäisi unohtaa ja
paras lääke täällä on suvaitsevaisuus.Reseptiä
ei tarvita.- en toki
halua taspäistää täällä olijoita,vaan ihmettelen sitä, että solvataan tuntemattomia kanssaihnisiä . Ei mua ole koskaan liveelämässä kukaan solvannut sen enempää metrossa,kuin muuallakaan :))
Siis se mitä mä tällä haen .on et vähän ajateltaisiin myös käyttäytymistä julkisella palstalla..:)) - mies-v57
en toki kirjoitti:
halua taspäistää täällä olijoita,vaan ihmettelen sitä, että solvataan tuntemattomia kanssaihnisiä . Ei mua ole koskaan liveelämässä kukaan solvannut sen enempää metrossa,kuin muuallakaan :))
Siis se mitä mä tällä haen .on et vähän ajateltaisiin myös käyttäytymistä julkisella palstalla..:))Oletkohan tutustunut koskaan sellaiseen
ilmiöön,että pahimmista riitapukareista tulee elin ikäiset ystävät?
Kun ollaan tavattoman eri mieltä,niin löytyy
ärsyke esittää omia mielipiteitä ja ihan omia,
niin että seinät kaikuu.
Et koreile,etkä hienostele.Olet oma itsesi ärsyyntyneenä.Samoin toinen.Se on
aidoin tila,missä ihminen kohtaa toisen ihmisen.
Yllättävän usein huomataan,että ollaankin tultu samaan pisteeseen.Eri teitä vaan.Huomataan ettei erilaisuus ole este olla ystäviä,vaikka joistakin asioista ollaan eri mieltä.
Kyllä tällä palstalla tapaa samaa.Rähistään ja jopa nimitellään,mutta hetken päästä
suukitellaan.Nimiä en rupia mainitsemaan.
Eli rento ote täällä vaan,niin kyllä pärjää. Tässä oli asiaa!
Tosiasioita kaikki. Suvaitsevaisuutta, juuri sitä me kaikki tarvitsemme lisää.
Jos joku vastaa viestiin ilkeästi, ivaillen, se kannattaa sivuutta.
Pilkka kun yleensä sattuukin omaan nilkkaan!
- Lopetetaan..
Aiheesta aloitukset.Tästä samasta on tavalla tai toisella jo kuinka ja monta aloitusta.
Ne vain ruokkii ilkivaltaa ja kiusantekoa. - Tästä asiasta
Pohdiskella enemmänkin.Lyhyen aikaa palstaa seuran-
neena silmiin pistänyt tuo agressiivisuus,millä
asioihin otetaan kantaa. Eihän näitä juttuja kan-
nattaisi lukea,kun piru raamattua, Hivenen rennompi
ote lukemiseen ja kirjoittamiseen,niin viihtyvyys
paranee. SE kun pahanmielen aikaansaaminen on helppoa,
mutta lepyttäminen on sitten vaikeampi juttu.- SydisN
Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((
Kohtahan se lähtee tääkin viesti :(( - You'
SydisN kirjoitti:
Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((
Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((Tubet poistetaan täältä.
- SydisN
You' kirjoitti:
Tubet poistetaan täältä.
mutta 40-palstalta niitä kyllä löytyy ja sellaisen minäkin sinne laitoin.
- ei esittäjä
SydisN kirjoitti:
mutta 40-palstalta niitä kyllä löytyy ja sellaisen minäkin sinne laitoin.
saa sentin senttiäkään, niin täällä on asia selitetty. Että eiköhän se riittäne syyksi.
Sama sefuhan on siellä ku täälläkin. - Tätä touhua
SydisN kirjoitti:
Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((
Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((Niin vähän,etten osaa sanoa tuohon mitään.
Toivottavasti päiväsi ei nyt ihan pilallekkaan
mennyt.Hymyä huuleen, kelpaat,kelpaat mihin vaan. - suvituuli55
ei esittäjä kirjoitti:
saa sentin senttiäkään, niin täällä on asia selitetty. Että eiköhän se riittäne syyksi.
Sama sefuhan on siellä ku täälläkin.Hyvää iltapäivää, Kirjoitan tänne kans jotain kurkistin palstaa pitkästä aikaa,tossa oli hyvä kirjoitus tosta kun metrossa mennään , meitä on monen sorttista ja erilaista ihmistä tässä elämän junassa.kevättä on jo vähän ilmassa, Että semmosta.
- kokemuksesta.
SydisN kirjoitti:
Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((
Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((tiedän, että etenkin rekisteröityneellä nimimerkillä kirjoittaessa kirjoitukset poistetaan herkemmin tai jos kirjoittaa vaki-nimimerkillä. Palstalla on muutama "häirikkö", jotka ovat ottaneet tietyt henkilöt "tarkkailuunsa" ja ilmoittavat ylläpidolle viestit poistettaviksi. Ei siinä sen kummempaa tarvitse. Perusteluina nuo puskajussit ilmoittavat, että kirjoituksessa on loukattu heidän kunniaansa "inside"-huumorilla, joka on pilkaksi tarkoitettu.
Eli toisin sanoen. Kuka tahansa voi ilmoittaa kenen tahansa ilmoituksen poistettavaksi ja koska sheriffillä ei ole aikaa jokaisen viestin sisältöä tutkia niin ne poistetaan automaattisesti.
Tämän palstan sheriffi on mielestäni erittäin asiallinen tyyppi.
- Kaivanto
vaivaa mikään. Kengännumeroni on 7 ja niin vähäistä älymittaria ei edes löydy. En pyöri, olen aikuinen ja äo:ni on melkein sama kuin pituuteni, 158 cm, sukkasillaan. Lääkityksenäni on omega 3-kalaöljy ja saan siitä D-vitamiinia niin paljon, että olen iloinen ja energinen, enkä häiriköi ketään. Oliko vielä muita kysymyksiä? Ai niin, neuvon mielelläni, jos on kysyttävää.
- pikkumummo
on kyllä kaikkein eniten tällä palstalla en tiedä miksi ketään syyttämättä olen uusi käyttäjä enkä ole oiken halunnut paljon kirjoitella kun olen seurannut sitä menoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466