mikä teitä vaivaa

keskusteluissa

usein häiriköitä, tai onko tosiaan niin ,että täällä pyörii useita jolla lääkitys totaalisen pielessä! Jos palstan häiriköt on todella aikuisia ihmisiä,niin täytyy vaan ihmetellä,onko äö kengän numeroa pienempi :))

24

1218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryppypeppu

      Teitä vai meitä?
      Etkö itse keksi muuta keskusteltavaa?
      Eikö keskustelupalstojen ulkopuolella ole elämää?
      Kuka on kuka ja kuka kirjoitti mitä?
      Mikä on oma kengännumerosi?

      • onneksi olkoon

        voitit sit ekan palkinnon ,kun heti vastasit solvaten!!!! Todistit vaan sillä mitä ajoin takaa,mutta et varmaan tajunnut :))))


      • solvaamalla kicsejä
        onneksi olkoon kirjoitti:

        voitit sit ekan palkinnon ,kun heti vastasit solvaten!!!! Todistit vaan sillä mitä ajoin takaa,mutta et varmaan tajunnut :))))

        Tälläisiä "rakkikoiria" on joka sivulla, ja usein tietty hlö, kun hänen rekattuun nikkiinsä ei enää vastata.
        Sairaita riittää,


      • ryppypeppu
        onneksi olkoon kirjoitti:

        voitit sit ekan palkinnon ,kun heti vastasit solvaten!!!! Todistit vaan sillä mitä ajoin takaa,mutta et varmaan tajunnut :))))

        Voitinko sinun sulosanasi: "useita jolla lääkitys totaalisen pielessä!", "onko äö kengän numeroa pienempi"? Ehkä meidän kummankin pitäisi käydä vilkaisemassa peiliin ja jatkaa keskustelua, myös muista aiheista.


      • -solvaamisesta-
        ryppypeppu kirjoitti:

        Voitinko sinun sulosanasi: "useita jolla lääkitys totaalisen pielessä!", "onko äö kengän numeroa pienempi"? Ehkä meidän kummankin pitäisi käydä vilkaisemassa peiliin ja jatkaa keskustelua, myös muista aiheista.

        Sä kyllä nyt erehdyit, oli ainut mielipiteeni eikä muiden!
        Miksi kirjoittelet 60 sivulla toisin?
        Lääkitykset ja äö;t ovat sairaita vertauksia joit täälä viljellään.
        Ja peiliin on jokaisen hyvä välillä vilkaista.


      • ihmettä?
        solvaamalla kicsejä kirjoitti:

        Tälläisiä "rakkikoiria" on joka sivulla, ja usein tietty hlö, kun hänen rekattuun nikkiinsä ei enää vastata.
        Sairaita riittää,

        Onko sairasta olla eri mieltä jossain asiassa?


    • Palmu.evp

      on fiksuja ei ne täällä huutele. Täällä ei eletä normaliuden ehdoilla.

      • Lisbet

        Ketään ei kielletä lukasemasta myös noita nuorempien sivuja ja vertaamasta kirjoitustyylejä.
        Kyllä täälä on ilkeys ja katkeruus käsinkosketeltavissa.
        Useimmista ei olisi päinnaamaa sanomaan yhtikäs mitään, anonyyminä on helppoa huudella.
        Monesti miettii miksi?
        Itsellä on myös käsitys et tänpäivän nuoret ovat huomattavasti fiksumpia mitä me 50;set.


      • lapseni
        Lisbet kirjoitti:

        Ketään ei kielletä lukasemasta myös noita nuorempien sivuja ja vertaamasta kirjoitustyylejä.
        Kyllä täälä on ilkeys ja katkeruus käsinkosketeltavissa.
        Useimmista ei olisi päinnaamaa sanomaan yhtikäs mitään, anonyyminä on helppoa huudella.
        Monesti miettii miksi?
        Itsellä on myös käsitys et tänpäivän nuoret ovat huomattavasti fiksumpia mitä me 50;set.

        sanoo, "ettei kannata välittää mitä täällä palstoilla haukutaan. Hän sanoo että ohita ne, älä kommentoi, onko pakko edes lukea niitä. Hän sanoo myös että kaikki eivät saa samoista asioista kiksejä, jotkut saa niitä ilkeilemällä, toiset taas olemalla ystävällisiä ja mukavia lähimmäisilleen. Hän sanoo myös että ilkeilijä on varmasti todella onneton ja yksinäinen ihminen ja haluaa ilkeilemällä tehdä sen että hänetkin huomattaisiin, voisit kokeilla huomata sellaisen ystävällisemmin kuin se sinut".

        Joten olet oikeassa, tämänpäivän nuoret ovat huomattavasti fiksumpia kuin 50set. Amen.


    • mies-v57

      Ei tätä palstaa voi,eikä saa,rajata pois
      erilliseksi tai erityiseksi osaksi yhteisöä.
      Samanlaisia,erilaisia,ihmisiä täällä on kuin ihmiset on ylipäätään.

      Kun menee täällä Helsingissä suhteellisen täyteen metrovaunuun,saattaa kuulla kuutta eri kiltä.
      Ihmiset edustava kuutta täysin eri kulttuuria.
      Eri ihonvärejä.

      Käytösmallit,tavat.ilmaisu,ovat aivan erilaisia.
      Suhde heihin,on paljon sitä,mikä on suhde meillä itseemme.Onko käytöksessämme erilaisuuden hyväksyntää.Vai onko erilaisuus sitä,
      että nimeämme sen automaattisesti negatiivisesti.

      Minusta tämä palsta samalla tavoin pitää
      sisällään erilaisia kansalaisia.Erilaisuutta
      ei saisi kriminalisoida.Tällä palstalla
      pärjää,kun antaa jokaiselle ihmiselle ihmisen
      kokoisen tilan.

      Arkielämän psykoanalyysit pitäisi unohtaa ja
      paras lääke täällä on suvaitsevaisuus.Reseptiä
      ei tarvita.

      • en toki

        halua taspäistää täällä olijoita,vaan ihmettelen sitä, että solvataan tuntemattomia kanssaihnisiä . Ei mua ole koskaan liveelämässä kukaan solvannut sen enempää metrossa,kuin muuallakaan :))
        Siis se mitä mä tällä haen .on et vähän ajateltaisiin myös käyttäytymistä julkisella palstalla..:))


      • mies-v57
        en toki kirjoitti:

        halua taspäistää täällä olijoita,vaan ihmettelen sitä, että solvataan tuntemattomia kanssaihnisiä . Ei mua ole koskaan liveelämässä kukaan solvannut sen enempää metrossa,kuin muuallakaan :))
        Siis se mitä mä tällä haen .on et vähän ajateltaisiin myös käyttäytymistä julkisella palstalla..:))

        Oletkohan tutustunut koskaan sellaiseen
        ilmiöön,että pahimmista riitapukareista tulee elin ikäiset ystävät?

        Kun ollaan tavattoman eri mieltä,niin löytyy
        ärsyke esittää omia mielipiteitä ja ihan omia,
        niin että seinät kaikuu.

        Et koreile,etkä hienostele.Olet oma itsesi ärsyyntyneenä.Samoin toinen.Se on
        aidoin tila,missä ihminen kohtaa toisen ihmisen.

        Yllättävän usein huomataan,että ollaankin tultu samaan pisteeseen.Eri teitä vaan.Huomataan ettei erilaisuus ole este olla ystäviä,vaikka joistakin asioista ollaan eri mieltä.

        Kyllä tällä palstalla tapaa samaa.Rähistään ja jopa nimitellään,mutta hetken päästä
        suukitellaan.Nimiä en rupia mainitsemaan.

        Eli rento ote täällä vaan,niin kyllä pärjää.


      • Tässä oli asiaa!
        Tosiasioita kaikki. Suvaitsevaisuutta, juuri sitä me kaikki tarvitsemme lisää.

        Jos joku vastaa viestiin ilkeästi, ivaillen, se kannattaa sivuutta.
        Pilkka kun yleensä sattuukin omaan nilkkaan!


    • Lopetetaan..

      Aiheesta aloitukset.Tästä samasta on tavalla tai toisella jo kuinka ja monta aloitusta.
      Ne vain ruokkii ilkivaltaa ja kiusantekoa.

    • Tästä asiasta

      Pohdiskella enemmänkin.Lyhyen aikaa palstaa seuran-
      neena silmiin pistänyt tuo agressiivisuus,millä
      asioihin otetaan kantaa. Eihän näitä juttuja kan-
      nattaisi lukea,kun piru raamattua, Hivenen rennompi
      ote lukemiseen ja kirjoittamiseen,niin viihtyvyys
      paranee. SE kun pahanmielen aikaansaaminen on helppoa,
      mutta lepyttäminen on sitten vaikeampi juttu.

      • SydisN

        Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
        Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((

        Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((


      • You'
        SydisN kirjoitti:

        Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
        Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((

        Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((

        Tubet poistetaan täältä.


      • SydisN
        You' kirjoitti:

        Tubet poistetaan täältä.

        mutta 40-palstalta niitä kyllä löytyy ja sellaisen minäkin sinne laitoin.


      • ei esittäjä
        SydisN kirjoitti:

        mutta 40-palstalta niitä kyllä löytyy ja sellaisen minäkin sinne laitoin.

        saa sentin senttiäkään, niin täällä on asia selitetty. Että eiköhän se riittäne syyksi.
        Sama sefuhan on siellä ku täälläkin.


      • Tätä touhua
        SydisN kirjoitti:

        Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
        Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((

        Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((

        Niin vähän,etten osaa sanoa tuohon mitään.
        Toivottavasti päiväsi ei nyt ihan pilallekkaan
        mennyt.Hymyä huuleen, kelpaat,kelpaat mihin vaan.


      • suvituuli55
        ei esittäjä kirjoitti:

        saa sentin senttiäkään, niin täällä on asia selitetty. Että eiköhän se riittäne syyksi.
        Sama sefuhan on siellä ku täälläkin.

        Hyvää iltapäivää, Kirjoitan tänne kans jotain kurkistin palstaa pitkästä aikaa,tossa oli hyvä kirjoitus tosta kun metrossa mennään , meitä on monen sorttista ja erilaista ihmistä tässä elämän junassa.kevättä on jo vähän ilmassa, Että semmosta.


      • kokemuksesta.
        SydisN kirjoitti:

        Miksi minun aloitukseni poistettiin 40-palstalta aamulla? Ihan mielen virkistyksesi laitoin Umberto Tazzin biisin sinne ja toivottelin hyvää viikon alkua,niin se poistettiin,ennen kuin kukaan kerkesi siihen edes sanaa sanomaan :(( Kysyin vastausta sefulta,mutta ei kuulunut...vaan sekin viesti poistettiin :( Koskaan en ole häiriköinyt millään palstalla,ei kuulu tapoihini.
        Voin sanoa suoraan,että kyllä tälläisetkin pahoittaa mielen,ettei hyväksytä palstalle :(((

        Kohtahan se lähtee tääkin viesti :((

        tiedän, että etenkin rekisteröityneellä nimimerkillä kirjoittaessa kirjoitukset poistetaan herkemmin tai jos kirjoittaa vaki-nimimerkillä. Palstalla on muutama "häirikkö", jotka ovat ottaneet tietyt henkilöt "tarkkailuunsa" ja ilmoittavat ylläpidolle viestit poistettaviksi. Ei siinä sen kummempaa tarvitse. Perusteluina nuo puskajussit ilmoittavat, että kirjoituksessa on loukattu heidän kunniaansa "inside"-huumorilla, joka on pilkaksi tarkoitettu.

        Eli toisin sanoen. Kuka tahansa voi ilmoittaa kenen tahansa ilmoituksen poistettavaksi ja koska sheriffillä ei ole aikaa jokaisen viestin sisältöä tutkia niin ne poistetaan automaattisesti.

        Tämän palstan sheriffi on mielestäni erittäin asiallinen tyyppi.


    • Kaivanto

      vaivaa mikään. Kengännumeroni on 7 ja niin vähäistä älymittaria ei edes löydy. En pyöri, olen aikuinen ja äo:ni on melkein sama kuin pituuteni, 158 cm, sukkasillaan. Lääkityksenäni on omega 3-kalaöljy ja saan siitä D-vitamiinia niin paljon, että olen iloinen ja energinen, enkä häiriköi ketään. Oliko vielä muita kysymyksiä? Ai niin, neuvon mielelläni, jos on kysyttävää.

    • pikkumummo

      on kyllä kaikkein eniten tällä palstalla en tiedä miksi ketään syyttämättä olen uusi käyttäjä enkä ole oiken halunnut paljon kirjoitella kun olen seurannut sitä menoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe