The Sims Elämäntarinat

Juuri-Kasvunen

Koodeja koodeja, kiitos! Tai muuta hyödyllistä vinkkiä?

68

9050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidi*

      toimii moni sama koodi kun sims2:ssa. Kannattaa kokeilla muitakin (radosimssistä löytyy esimerkiks kaikki koodit ja mitä ne tekee), mä muistan varmaksi vain nämä:
      maxmotives - tarvepalkit vihreiks
      motherlode - saat 50 000 simeleonia
      kaching - saat 1 000 simeleonia
      Muistelisin myös boolpropin toimivan.

      • :DD

        Mites tää Aging Off..? eli voinko estää simejä ikääntymästä?, jos Aging off ei toimi? niin oisko sielä sitten se tietty juoma, joka vähentää sitä ikää..?


      • Sims2
        :DD kirjoitti:

        Mites tää Aging Off..? eli voinko estää simejä ikääntymästä?, jos Aging off ei toimi? niin oisko sielä sitten se tietty juoma, joka vähentää sitä ikää..?

        Kyllä se toimii.


      • piketin
        :DD kirjoitti:

        Mites tää Aging Off..? eli voinko estää simejä ikääntymästä?, jos Aging off ei toimi? niin oisko sielä sitten se tietty juoma, joka vähentää sitä ikää..?

        joo on, mutta siihen tarvii hirveesti tavoite pisteitä.


      • SiMsKoneettaja
        :DD kirjoitti:

        Mites tää Aging Off..? eli voinko estää simejä ikääntymästä?, jos Aging off ei toimi? niin oisko sielä sitten se tietty juoma, joka vähentää sitä ikää..?

        Niin on semmonen juoma nimeltään elämän eliksiri jonka saa vasta kun sinulla on 30 580 tavoite pistettä :)
        Sen verran tavoite pistettä on helppo saada teini ikäisellä ja romantiikkaan
        kiinostunut pojalla mutta helpompi tytöllä. :) Toivon että tällä oli apua Hyvää jatkoa!


      • himollinen

        Mihin ne koodit pitää kirjottaa?


    • c(:

      käy samat koodit ku kakkosessa vaikka muuta väitetään, ainaki omasta kokemuksesta ni oon huomannu et kaikki toimii.. jotkut boolPropit ja hackit aiheuttaa jonkin verran bugeja joten käyttäkää niit omalla vastuulla ;D

      • piketin

        ei toimi. osa toimii osa ei. Esim Maxmotives (täyttää kaikki tapeet) ja motherlode (rahakoodi) toimii mutta esim. move objects ei toimi. (Ei ainakaan itellä.)


      • dj
        piketin kirjoitti:

        ei toimi. osa toimii osa ei. Esim Maxmotives (täyttää kaikki tapeet) ja motherlode (rahakoodi) toimii mutta esim. move objects ei toimi. (Ei ainakaan itellä.)

        ihme jos move objects ei toimi sillä koodi on oikeesti näin moveobjects on


      • Karvakuono33
        piketin kirjoitti:

        ei toimi. osa toimii osa ei. Esim Maxmotives (täyttää kaikki tapeet) ja motherlode (rahakoodi) toimii mutta esim. move objects ei toimi. (Ei ainakaan itellä.)

        Moveobjects on


    • lundell

      en tiedä tähän sims peliin

    • please help me ?

      AUTTAKAA ! miten pääsee riinan tarinassa olevan "itse ihanuus " vaiheen yli ? siinä selostuksessa sanotaan vaan että " edellinen suhteeni loppui juuri, mutta taneli sanoo haluavansa parastani. se riittää minulle " en tajua tota et voisko joku selittää miten pääsen eteenpäin tarinassa ? ( :::::

      • sims fani!

        kesti tajuta mutta itse asiassa menin sen tänään läpi... :) paina sitä tanelia ja firttaile ja kokeile kaikkia toimintoja niin kyl menee!! (mul ainakin) mut kun menin eteenpäin siitä niin riina ajatteli mennä shoppailemaan ja päättää ottaa tanelin mukaan.... mutta kun painan puhelinta siinä ei enään lue että: soita lähettipalveluun...

        miten sitten pääsen minnekkään siinä eteenpäin?? :/

        toivottavastin sulle ei käy niin!!! :)


      • ...................
        sims fani! kirjoitti:

        kesti tajuta mutta itse asiassa menin sen tänään läpi... :) paina sitä tanelia ja firttaile ja kokeile kaikkia toimintoja niin kyl menee!! (mul ainakin) mut kun menin eteenpäin siitä niin riina ajatteli mennä shoppailemaan ja päättää ottaa tanelin mukaan.... mutta kun painan puhelinta siinä ei enään lue että: soita lähettipalveluun...

        miten sitten pääsen minnekkään siinä eteenpäin?? :/

        toivottavastin sulle ei käy niin!!! :)

        voiko joku kertoo miten pääsen riinan tarinassa eteenpäin kun riina päättää mennä shoppailemaan ja pyytää tanelinki mukaan niin ku painan puhelinta niin siel ei oo soita lähettipalveluun.... vaikka yritän ostaa uuden puhelimen (mikään ei auta!)

        onko jollain sama ongelma?

        tietääkö joku avun??

        ja sit veetin tarinaan: se veeti käy sähkärissä ja sit tulee sellainen juttu et joku pyytää veetiä sen kaa shoppaileeen klo:18 tai mikä se oli.. niin ku meen sinne siel ei oo ketään ja menn takaisin kotiin ja sitte pitää mennä töihin ja kun tuun töistä niin se tehtävä vaihtui.. johonki osta matto joka maksaa enintään: 100€ ja niitä tulee kokoajan eikä tuu mitään tarinaan kuuluvaa! mikä on vikana? vai kuuluko se tarinaan?? pliiis auttakaa!!!!!


      • Buuhka
        ................... kirjoitti:

        voiko joku kertoo miten pääsen riinan tarinassa eteenpäin kun riina päättää mennä shoppailemaan ja pyytää tanelinki mukaan niin ku painan puhelinta niin siel ei oo soita lähettipalveluun.... vaikka yritän ostaa uuden puhelimen (mikään ei auta!)

        onko jollain sama ongelma?

        tietääkö joku avun??

        ja sit veetin tarinaan: se veeti käy sähkärissä ja sit tulee sellainen juttu et joku pyytää veetiä sen kaa shoppaileeen klo:18 tai mikä se oli.. niin ku meen sinne siel ei oo ketään ja menn takaisin kotiin ja sitte pitää mennä töihin ja kun tuun töistä niin se tehtävä vaihtui.. johonki osta matto joka maksaa enintään: 100€ ja niitä tulee kokoajan eikä tuu mitään tarinaan kuuluvaa! mikä on vikana? vai kuuluko se tarinaan?? pliiis auttakaa!!!!!

        kohdassa jossa tulee mennä Tanelin kanssa shoppailee niin tulee soittaa suoraan Tanelille ja jutella!


      • ...................
        Buuhka kirjoitti:

        kohdassa jossa tulee mennä Tanelin kanssa shoppailee niin tulee soittaa suoraan Tanelille ja jutella!

        kiitos pääsin sen ohi ja pena ja tanelikin meni naimisiin ja taneli ja alina pääsivät vankilaan mut kun nyt tuli tehtäväksi et pitää hankkia lapsi niin vaikka kuinka yritän sängyssä poreammeessa kaikessa mistä voi tehdä lapsen niin riina ei tule raskaaksi eikä tuu semmoista ääntä... :/ mikä avuksi?????

        auttakaa pliiis!!!!!!!!!!


      • laila2
        ................... kirjoitti:

        kiitos pääsin sen ohi ja pena ja tanelikin meni naimisiin ja taneli ja alina pääsivät vankilaan mut kun nyt tuli tehtäväksi et pitää hankkia lapsi niin vaikka kuinka yritän sängyssä poreammeessa kaikessa mistä voi tehdä lapsen niin riina ei tule raskaaksi eikä tuu semmoista ääntä... :/ mikä avuksi?????

        auttakaa pliiis!!!!!!!!!!

        Riina tais saada tädiltään sängyn (siittonaattori tms :) lahjaksi, kokeilepa laittaa se taloon ja toimi ainakin mulla heti ensimmäisellä kerralla. Sängyn pitäs löytyä Riinan tavaroista (eli repusta) johon ne muutkin lahjat on mennyt.


      • kiitti
        sims fani! kirjoitti:

        kesti tajuta mutta itse asiassa menin sen tänään läpi... :) paina sitä tanelia ja firttaile ja kokeile kaikkia toimintoja niin kyl menee!! (mul ainakin) mut kun menin eteenpäin siitä niin riina ajatteli mennä shoppailemaan ja päättää ottaa tanelin mukaan.... mutta kun painan puhelinta siinä ei enään lue että: soita lähettipalveluun...

        miten sitten pääsen minnekkään siinä eteenpäin?? :/

        toivottavastin sulle ei käy niin!!! :)

        joo mäki tuskailin mite siinä riinan itse ihanuudes pääsee eteenpäi :D:D mut juu kiitos neuvoista


      • piketin
        ................... kirjoitti:

        kiitos pääsin sen ohi ja pena ja tanelikin meni naimisiin ja taneli ja alina pääsivät vankilaan mut kun nyt tuli tehtäväksi et pitää hankkia lapsi niin vaikka kuinka yritän sängyssä poreammeessa kaikessa mistä voi tehdä lapsen niin riina ei tule raskaaksi eikä tuu semmoista ääntä... :/ mikä avuksi?????

        auttakaa pliiis!!!!!!!!!!

        siinä on riinan tarinan palkinnoissa sellanen sexi sänky koita siinä


      • Blondi94
        kiitti kirjoitti:

        joo mäki tuskailin mite siinä riinan itse ihanuudes pääsee eteenpäi :D:D mut juu kiitos neuvoista

        mäkin pähkäilin sen tehtävän kaa "itse ihanuus" mut sit tajusin kattoo täältä, et kiittti!!


      • Blondi94
        Blondi94 kirjoitti:

        mäkin pähkäilin sen tehtävän kaa "itse ihanuus" mut sit tajusin kattoo täältä, et kiittti!!

        miten pääsen elämäntarinassa siis riinan kohas sen varpajais kohan läpi?? oon järkänny jo kahet bileet eikä onnistu.


      • honeste
        Blondi94 kirjoitti:

        miten pääsen elämäntarinassa siis riinan kohas sen varpajais kohan läpi?? oon järkänny jo kahet bileet eikä onnistu.

        Mäki järjestin 2 juhlat eikä tapahtunu mitää mut sit kolmannel kerral tärppäs ! Se synnytti siel juhlis !


      • helppyyy
        honeste kirjoitti:

        Mäki järjestin 2 juhlat eikä tapahtunu mitää mut sit kolmannel kerral tärppäs ! Se synnytti siel juhlis !

        siis olis kiva tietää miten se riinan tarina sillee loppuu ku ei toimi mun koneessa, joten jos joku vaa jaksais selittää sen tarinan kulun =)=)=)=)


      • 444

        pääset riinan tarinassa siinä "itse ihanuus" vaiheesta painamalla flirttaile ja hurmaa kai...


      • holiko
        444 kirjoitti:

        pääset riinan tarinassa siinä "itse ihanuus" vaiheesta painamalla flirttaile ja hurmaa kai...

        missä on se ihmeen huijauskoodi hommeli tai siis se joku palkki


      • Ebu;)
        Buuhka kirjoitti:

        kohdassa jossa tulee mennä Tanelin kanssa shoppailee niin tulee soittaa suoraan Tanelille ja jutella!

        auttakaaa! mitä mun pitää tehä, oon veetin tarinassa treffeillä sen netankaa. mut se netta koko ajan vilkkuu, ja jos aion tehä sillä veetillä jtn, ni peli heittää mut koko ajan sinne tielle :[
        tuleeks siin tapahtuu sit jtn vai mistä on kyse ? :D


      • Kopakapa__
        sims fani! kirjoitti:

        kesti tajuta mutta itse asiassa menin sen tänään läpi... :) paina sitä tanelia ja firttaile ja kokeile kaikkia toimintoja niin kyl menee!! (mul ainakin) mut kun menin eteenpäin siitä niin riina ajatteli mennä shoppailemaan ja päättää ottaa tanelin mukaan.... mutta kun painan puhelinta siinä ei enään lue että: soita lähettipalveluun...

        miten sitten pääsen minnekkään siinä eteenpäin?? :/

        toivottavastin sulle ei käy niin!!! :)

        Eikös siinä taksi ole liikennöintipalvelu eikä lähettipalvelu?
        Koska lähetissä sä saat tilata ruoka-aineita ja pizzaa mut liikennöinnissä voit tilata sen taksin!


      • läpi
        sims fani! kirjoitti:

        kesti tajuta mutta itse asiassa menin sen tänään läpi... :) paina sitä tanelia ja firttaile ja kokeile kaikkia toimintoja niin kyl menee!! (mul ainakin) mut kun menin eteenpäin siitä niin riina ajatteli mennä shoppailemaan ja päättää ottaa tanelin mukaan.... mutta kun painan puhelinta siinä ei enään lue että: soita lähettipalveluun...

        miten sitten pääsen minnekkään siinä eteenpäin?? :/

        toivottavastin sulle ei käy niin!!! :)

        mä oon jo ainakin päässy koko pelin läpi niin kyll kannattaa kokeilla niita kaikkia flirttailuja


      • karvakuono33

        ehkä pyydät sitä tanelia treffeil!!!


      • karvakuono33
        ................... kirjoitti:

        voiko joku kertoo miten pääsen riinan tarinassa eteenpäin kun riina päättää mennä shoppailemaan ja pyytää tanelinki mukaan niin ku painan puhelinta niin siel ei oo soita lähettipalveluun.... vaikka yritän ostaa uuden puhelimen (mikään ei auta!)

        onko jollain sama ongelma?

        tietääkö joku avun??

        ja sit veetin tarinaan: se veeti käy sähkärissä ja sit tulee sellainen juttu et joku pyytää veetiä sen kaa shoppaileeen klo:18 tai mikä se oli.. niin ku meen sinne siel ei oo ketään ja menn takaisin kotiin ja sitte pitää mennä töihin ja kun tuun töistä niin se tehtävä vaihtui.. johonki osta matto joka maksaa enintään: 100€ ja niitä tulee kokoajan eikä tuu mitään tarinaan kuuluvaa! mikä on vikana? vai kuuluko se tarinaan?? pliiis auttakaa!!!!!

        Tos riinassa siel mis on osto ja rakennus tila ja ne,on tilaa kyytii painike siitä saa kyydin


      • KARVAKUONO33
        sims fani! kirjoitti:

        kesti tajuta mutta itse asiassa menin sen tänään läpi... :) paina sitä tanelia ja firttaile ja kokeile kaikkia toimintoja niin kyl menee!! (mul ainakin) mut kun menin eteenpäin siitä niin riina ajatteli mennä shoppailemaan ja päättää ottaa tanelin mukaan.... mutta kun painan puhelinta siinä ei enään lue että: soita lähettipalveluun...

        miten sitten pääsen minnekkään siinä eteenpäin?? :/

        toivottavastin sulle ei käy niin!!! :)

        ALHAALLA ON TILAA KYYTI PAINIKE!!!!!!!!!! KUKAAN EI TUNNU HUOMAAVAN SITÄ!!!!!!!!


    • m mekkonen /santtu

      MaxMotives
      AspirationLevel (0-5)
      addNeighborToFamilyCheat on/off




      PS:mun keksimänimi

      • m mekkonen/santtu

        miks te ette tee omii tarinoitasiihen ???????


      • hdfihkg
        m mekkonen/santtu kirjoitti:

        miks te ette tee omii tarinoitasiihen ???????

        Mihin ne koodit laitetaan????


      • miten?
        m mekkonen/santtu kirjoitti:

        miks te ette tee omii tarinoitasiihen ???????

        miten ne voi tehä


      • sanokaa
        m mekkonen/santtu kirjoitti:

        miks te ette tee omii tarinoitasiihen ???????

        miten voi tehä omii tarinoita


      • karvakuono33
        hdfihkg kirjoitti:

        Mihin ne koodit laitetaan????

        ensin ctrl sit shift ja C


      • karvakuono33
        sanokaa kirjoitti:

        miten voi tehä omii tarinoita

        VAPAAPELI!!! oisko tuttu sana?


    • charlotte66

      moi,
      mä vähän aikaa sitten ostin tän pelin ja oon pelannu kauheesti sitä mut rupes tulla tylsää ja mä kuulin mun kamulta et sillä on tosi monta huijjauskoodii ja kysyin mikä se on sit rupesin käyttää niitä ja ne toimi tossi hyvin ja haluisin tietää lisää....tässä on 1 minkä mä tiiän.
      motherlode-50 000 simoleonia

      ja oon kuulllut et voi myös hankkia hevosen joten tässä osoite jos haluutte mun kamullaa tää toimi elämtarinassa : http://www.modthesims2.com/quicksearch.php?tag=horse

    • lotskiiii

      HELPP!!!
      pelaan riinan tarinaa ja ooon ostarilla ostin kaks mekkoo mitä sitte ei tapahdu mitää pitikö ees ostaa noita mekkoja vai ei? apuaaa!!(;

      • lotskiiii

        hhehe sainkin ton itse läpi! piti vaan sovittaa kahta asua eikä ostaa!(; toivottavasti tästä on jollekin apuaa!=)


    • candyheart

      hei apua kiitos ;) tossa veetin tarinas tehtävänä " valmistaudu netan tuloon" ni se o valmistautunu ja sit kutsuu sen netan käymää ja se tulee oven taakse ja koittaa painaa siitä tervehdi - vai mikälie napista et sais puhuttua,flirttailtua yms sille ni se peli ei anna tehä mitään vaan se vaan jumittaaa :O



      Help please

    • KERTOKAAbbb

      KerTOKAA JOKU MITÄ NAPPEJA PITÄÄ PAINAA ETTÄ SEN VALKOSEN "PALKIN " SAA YLÖS?

      • karvakuono33

        ctrl shift ja C


    • apuaaaa

      Miten sen koodi palkin saa näkyviin?? se ei tuu mulla ku painan sift ctrl ja c.. mitä pitäis painaa?

      • karvakuono33

        ctrl on vasemmal ja shift on entterin alla os et tienny


    • simstyyppi

      Koodinkirjoituspalkin saa esiin painamalla pohjaan ctrl ja shift , ja samaan aikaan c. Ja muistan ainakin :

      Kaching = 10 00 simeleonia
      Motherlode = 50 000 simeleonia
      aspirationPoints ( välilyönti ja joku numero) = tavoitepisteitä niin paljon kun laitat numeroita, joten saat paljon palkintoja
      agingoff = ikääntyminen loppuu

    • neanderdalilainen

      tässä olis niit koodeja: Kaching - 1000 simeleonia Motherlode - 50000 simeleonia MaxMotives - tontilla asuvien simien tarvepalkit vihreiksi Forcetwins - kun laittaa raskaana olevalle simille, tulee kaksoset intProp censorGridSize 0 - sensuuri pois moveobjects on/off - voit siirtää mitä tahansa, myös simejä Sethour (0-23) - kellonaika boolProp snapObjectsToGrid true/false - jos falce, voit siirtää esineitä ruudukosta välittämättä agin on/off - jos off, ikääntyminen loppuu boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false - käännä esineitä pilkku ja piste näppäimillä aspirationLevel (0-5) - numero kertoo kuinka korkealla tavoitepisteet ovat, 5 on korkein toivattavasti näistä oli jollekin hyötyy:)

    • Hukkaaja poika

      Olen hukannut "latauskoodin" The sims elämän tarinat pc VOISKO JOKU KERTOA?

    • yynapppiiiyhtrd

      miten pääsee kirjottaan noi koodit ???? pliiiiss !!!!!!! auttakaa!

    • On niitä enemmänkin

      Moikka,
      nyt heti suoraan siihen koodiluukkujuttuun. Alota shiftistä (vasemmalla, nuoli ylöspäin) pitämällä se pohjassa koko ajan. Sitten paina ctrl ja jätä sekin pohjaan. Sitten vielä C .Ylös pitäisi nyt aueta valkoinen luukku. Jos sinulla on HP:n kone, Koodiluukun avaaminen muuttuu näin: Shift Ctrl Windows (mulla se on ainakin se lippu xD) C

      Koodeja: (the sims 2/the sims)

      rahakoodit, joita en laita, koska ne on aika monessa viestissä, tosin tää: Familyfunds XXXXXX Perhe Familyfunds 999999 Marttila
      Moveobjects [on/off] -> Voit siirtää melkein mitä vaan
      boolProp testingcheatsenabled true -> Superkoodi, paina shift pohjaan ja klikkaa postilaatikkoa, niin eteen aukeaa engalnniksi laaja valikoima erilaisia vaihtoehtoja. Shift pohjassa simiä; laaja valikoima taas.käytettävä varoen.
      Aging [on/off] -> Simien ikääntyminen loppuu/alkaa
      StretchSkeleton [numero] -> Voit muuttaa simien pituutta. 1 on normaali.
      maxmotives -> Tarpeet taivaaseen
      Sethour [numero 0-24] -> Päätä aika

      Siinä pari, joita minä yleensä käytän, StretchSkeleton on aika hauska xDDD

    • 11 vuotias sims fani

      Mä pelaan kyl enemmän sims 3 ja mul on siihen jo ainaski 9 lisäosaa mut välis kyl pelaan sims 2 ja osaan siihen kaikki koodit ulkoa :D

    • Help

      hei voisko joku auttaa kun olen tehtävässä pena kuuluu minulle en oikein ymmärtäny kun se ei oikein antanu lisää niitä ystävyyspisteitä.

      Että jos joku vois auttaa mahollisimman pian minua kiitos!

    • sims-hullu

      kumpi on parempi? sims elämäntarinat vai sims 2?

      • karvakuono33

        HEI KAIKKI KIRJOTTAKAA GOOGLEEN ELÄMÄNTARINAT KOODIT NII SAATTE NE KAIKKI voi luoja!


      • karvapalli33
        karvakuono33 kirjoitti:

        HEI KAIKKI KIRJOTTAKAA GOOGLEEN ELÄMÄNTARINAT KOODIT NII SAATTE NE KAIKKI voi luoja!

        no varmaan 24 tunnin etsinnällä


      • 2

        sims 2


    • 6koodia

      addNeighborToFamilyCheat on/off - Pystyy sieppaamaan toisen simin perheeseen
      AgeSimsCheat (on/off) - Kasvata kuka vain minkä ikäiseksi vain
      aging on/off – simien ikääntyminen päälle ja pois
      aspirationlevel (0-5) - Määrittää kuinka korkea on tavoitemittari
      aspirationPoints (Numero) – Tulee numeron verran tavoitepisteitä
      autoPatch on/off – Etsii päivityksiä

    • en osaa:c

      no voiha paska, en tiiä johtuuko mun koneesta vai mit, mutta mul on ongelma tossa veetin tarinassa. Eli siis pitäis ne juhlat järjestää mut mun puhelin siihe valikko juttuun ei tule että järjestä juhlat . ja sit jos vaa kutsun ne kaikki kolme paikalle nii nothing happens o:: apuja kiitoos ::D

    • mulla kans ongelma

      mul on sellanen kans veetin tarinassa et mä en pääse siitä spagetti kohasta millään ohi osaako kukaan auttaa eli siitä tuoksuupa herkulliselta jos se maistuu yhtä hyvältä niin tein oivallista työ tä HELP!!!!!!

    • mitä tapahtu?!?

      Mulla on ongelma siinä, olin tekemässä tehtävää, niin se tehtävä katos. :( Oon odottanu jo pitkään, et millon se tehtävä tulee takas.. Mut se ei tuu. :(

      HELPPIÄ, KIITOS!! (jos joku osaa auttaa)

    • simss

      Saisko vähä neuvoja the Sims life story peliin esim. miun koodit yms. Kirjoitetaan yms.

    • Jotain8

      HELP! Mulla on alkuperänen kansi hukassa tästä sims pelistä ja tarvin ASENNUSKOODIN
      Auttakaa!!

    • Anonyymi

      moi oon tosi myöhässä (vaan 14vuotta) mut mul on kaksos vauvat, toinen ikääntyi taaperoksi mutta toinen ei suostu ikääntymään.mitä mä teen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe