Liian pitkät sukset ?

miten on

Hei,
Ostin ensimmäiset laskettelusukseni. Olen 171 cm pituinen ja myyjän mukaan 163 cm sukset olivat minulle sopivat, siis otin ne. Jälkeenpäin minulle on kuitenkin sanottu, että sukset olisivat muutaman sentin liian pitkät. Onko tuolla muutamalla sentillä merkitystä ?

4

1579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkitystä

Tuolla muutamalla sentillä ei ole mitään merkitystä sopiiko suksi sinulle vai ei.
      Enemmän on merkitystä sillä minkälainen leikkaus suksessa on ja onko sukset oikein huollettu.

• Jokkepokke

Myös laskutyylillä ja tavalla on merkitystä suhteessa suksen pituuteen. Itsen tykkään lyhyemmästä ja sähäkkäämmästä suksesta, itse 183cm ja sukset 162cm.

• dhaskdhi

Sulle sattu näköjään ihan hyvä myyjä mutta kun mä menin muutama vuosi sitten ostamaan laskettelusukset enkä itte yhtään tiennyt et minkä pituset niiden tarttis olla ja luotin vaan sokeesti että kyllä' nemyyjät tietää niin ne pirulaiset myi mulle samanpituset sukset ku on mun oma pituus. Äääärg!!! Ja kun en vielä oo mikää paras laskettelija niin on pikkasen vaikeuksia! Ketuttaa!!

• pitkän lyhyet

Jatkoin laskemisen opettelua Atomicin ARC suksilla. Pituutta mulla oli silloin täydet 180cm ja suksilla 200cm.

Nyt lasken 160cm suksilla joissa leikkaus vanhoihin puikkiin on kuin vertaisi jaffapulloa ja Cokispulloa.

Ei sillä suksen pituudella ja leikkauksella ole mitään merkitysta vaan tärkeintä on ostaa sukset oikeaan tarkoitukseen.

Pitäisköhän kaivaa vanhat erikoispuikat tyhjiöstä ja lähteä brassailemaan oldschoolia, vai kuinka ne sanoo....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      118
      7458
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      72
      6044
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5134
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4425
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4186
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      4026
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      3875
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3838
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55
      3002
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      44