Hei,
Ostin ensimmäiset laskettelusukseni. Olen 171 cm pituinen ja myyjän mukaan 163 cm sukset olivat minulle sopivat, siis otin ne. Jälkeenpäin minulle on kuitenkin sanottu, että sukset olisivat muutaman sentin liian pitkät. Onko tuolla muutamalla sentillä merkitystä ?
Liian pitkät sukset ?
4
1468
Vastaukset
- Merkitystä
Tuolla muutamalla sentillä ei ole mitään merkitystä sopiiko suksi sinulle vai ei.
Enemmän on merkitystä sillä minkälainen leikkaus suksessa on ja onko sukset oikein huollettu. - Jokkepokke
Myös laskutyylillä ja tavalla on merkitystä suhteessa suksen pituuteen. Itsen tykkään lyhyemmästä ja sähäkkäämmästä suksesta, itse 183cm ja sukset 162cm.
- dhaskdhi
Sulle sattu näköjään ihan hyvä myyjä mutta kun mä menin muutama vuosi sitten ostamaan laskettelusukset enkä itte yhtään tiennyt et minkä pituset niiden tarttis olla ja luotin vaan sokeesti että kyllä' nemyyjät tietää niin ne pirulaiset myi mulle samanpituset sukset ku on mun oma pituus. Äääärg!!! Ja kun en vielä oo mikää paras laskettelija niin on pikkasen vaikeuksia! Ketuttaa!!
- pitkän lyhyet
Jatkoin laskemisen opettelua Atomicin ARC suksilla. Pituutta mulla oli silloin täydet 180cm ja suksilla 200cm.
Nyt lasken 160cm suksilla joissa leikkaus vanhoihin puikkiin on kuin vertaisi jaffapulloa ja Cokispulloa.
Ei sillä suksen pituudella ja leikkauksella ole mitään merkitysta vaan tärkeintä on ostaa sukset oikeaan tarkoitukseen.
Pitäisköhän kaivaa vanhat erikoispuikat tyhjiöstä ja lähteä brassailemaan oldschoolia, vai kuinka ne sanoo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418