Onko kellään ollut ongelmia Red Kings nettipokeri saitin kanssa..? itselläni on ongelma kotiutuksessa. Kotiutin 450$ ja käytin kuriiripalvelua joka tuo shekin 1-4 päivässä. Nyt mennyt jo kohta kaksi viikkoa ja shekkiä ei näy. Olen ollut yhteydessä supportiin ja sanoivat että ottavat yhteyttä kun tietävät enemmän, mutta nyt eivät edes enään vastaa sähköposteihini ja siitäkin on jo aikaa 4 päivää. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia tästä lafkasta? Tai mielipiteitä ylipäänsä toiminnasta.
RED KINGS pokeri kotiutus
peluurii
1
516
Vastaukset
- Laitti80
Laita viesti RedKingsin janille. [email protected] niin se hoitaa asian. Jani lukee myös säännöllisesti pokeritiedon forumia. Mulla ei ole ainakaan ongelmia ollut, mutta jos on jotain niin tuo Jani on hoitanut. Itse en suosittele että nostat shekillä sillä suomen pankit ei niistä yleensä tykkää vaan ottavat aika ison korvauksen sen lunastuksesta.
Laitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068