Hei!
Uskaltaako kolmekymppinen nainen kulkea yksin iltaisin ElDahar-Sakkala -väliä? Taksilla tietysti..
Kiitos vastauksista!
uskaltaako
5
853
Vastaukset
- niin et ole yksin
Tätäkin väliä kulkee minibussi joka on lähes aina täynnä muitakin ihmisiä joten ei huolen häivää.
- OmAshraf
Hyvin uskaltaa, sovit vaan hinnan ennen kuin hyppäät kyytiin ja istut takapenkille. Yksinäisenä naisihmisenä ei kannata myöskään ryhtyä keskustelemaan kuljettajan kanssa, niin ei ainakaan tule vääriä johtopäätöksiä kuljettajalle. Reippaalla asenteella pärjään paikassa kuin paikassa!
- olin
marraskuussa viikon ja nyt yritän päästä ens viikolla uudelleen lähtemään. Mulla sikäli epäonnea matkassa että lomani on pidettävä silloin kun saan tuuraajan itselleni ja mahdollisuus ystävilläni saada lomaa samaan aikaan on tosi vaikeaa. Nautin viime lomastani ja ystäviä saa paikan päällä jos haluaa. Taksillakin seikkailin ympäri Hurghadaa ja ongelmia ei ollut kun taksien kanssa pysyy tiukkana. Rohkeasti reissuun vaan!!!
Aivan varmasti voi yksin kulkea, vaikka kävellen! Taksikuskeista ei ole _vaaraa_, jos jotakin niin saattavat olla lähinnä ärsyttäviä. Olin juuri Hurghadassa ja positiivisesti yllättynyt kulkiessani yksin. Taksikuskit eivät edes yrittäneet jutunvääntöä, ei sanallakaan! Nautin siitä Luxorin häsläyksen sijaan, jota saa kestää enemmän.
Eihän tätä maata parhaalla tahdollakaan voi sanoa turvalliseksi, mutta vaaraa ei suinkaan ole tavistallaajista vaan esim. poliisisaattueetkin ovat terroristeja varten. Suomalaisena rakastan rauhaa ja kävelen melko usein yksinäni tuntien lenkkejä ja joskus aamuyöstäkin kamera kainalossa. Tietysti tässä maassa on myös paikkoja, joihin ei pidä nenäänsä tunkea, mutta turistikohteissa matkaavan ei tarvitse niitä edes miettiä.
Kuten moni toteaa, täällä on turvallisempaa kuin Lontoossa tai New Yorkin kaltaisissa metropoleissa. Monen mielestä jopa Helsinki iltaisin ja öisin on pelottava kokemus.
Koska olen ollut vain kerran Hurghadassa en nyt muista oliko Dahar se vanha keskusta? Jos on niin taksi 10 LE Sheraton-kadulle, ei enempää.- yksin matkustava
Kiitos paljon vastauksista! Nyt on mukava lähteä matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468