Wicca lesbot, homot, bi:t

Anniina

Löytyykö muita wiccoja jotka eivät ole heteroja?
Itse olen 18-vuotias bi-tyttönen.

19

1821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihlaja

      On meitä joka lähtöön... :) Miksi kysyt?

      • Nadine

        Täällä on myös yksi :D


      • Anniina

        Ajattelin vain kysäistä, koska en ole koskaan kuullut wiccojen parissa Suomessa kenenkään olevan lesbo/homo/bi. Ei siinä sen kummempia, koska wiccat ovat kuitenkin todella suvaitsevaisia ja kunnioittavat toisia sellaisena kuin ovat. Eli tämä kaikki vain mielenkiinnosta.


      • Eklektikko
        Anniina kirjoitti:

        Ajattelin vain kysäistä, koska en ole koskaan kuullut wiccojen parissa Suomessa kenenkään olevan lesbo/homo/bi. Ei siinä sen kummempia, koska wiccat ovat kuitenkin todella suvaitsevaisia ja kunnioittavat toisia sellaisena kuin ovat. Eli tämä kaikki vain mielenkiinnosta.

        Tunnen useita wiccoja, sekä homoja että biitä. Luulen että seksuaalivähemmistöjä on pakanoissa paljonkin, kun ei ole kristinuskon elämänkielteistä taakkaa. :)


      • Pihlaja
        Anniina kirjoitti:

        Ajattelin vain kysäistä, koska en ole koskaan kuullut wiccojen parissa Suomessa kenenkään olevan lesbo/homo/bi. Ei siinä sen kummempia, koska wiccat ovat kuitenkin todella suvaitsevaisia ja kunnioittavat toisia sellaisena kuin ovat. Eli tämä kaikki vain mielenkiinnosta.

        Nimittäin itsestäni tuntuu joskus siltä, että wiccoista saa hakemalla hakea ihan sataprosenttista umpiheteroa. ;)


      • Wiccaksi isona
        Pihlaja kirjoitti:

        Nimittäin itsestäni tuntuu joskus siltä, että wiccoista saa hakemalla hakea ihan sataprosenttista umpiheteroa. ;)

        Ja ihan 100%... ;-)

        Ja myös wicca... :-) Tai siis isona wicca... Tai siis noita... Tai siis druidi.... Tai siis...
        Ehh, mutta kuitenkin, umpihetero, ja 100%!!!

        Blessed be


    • ateisti

      Eikös tuo bi-seksuaalisuuden kanssa työskentely ylipäätään kuulu Wiccalaisiin riitteihin? käsittääkseni tytön vartaloa käytetään ns. "alttarina" (rituaalista piiskaamista, rituaalista rakastelua, sun muuta omituista.) Wiccalaisilla on käytössään myöskin "Athame" niminen veitsi, käyttötarkoitusta en lähde arvuuttelemaan.

      • ateisti

        Korjaan sen verran, että Athame näyttäisi olevan tylsä veitsi, ts. ei taida kuulua riittipuolella tapahtuvan ihmiskehon manipuloinnin välineisiin.


      • Wiccaksi isona

        Anna mun kaikki kestää.....

        En voi edes nauraa tälle heitolle...

        Enkä viitsi korjatakaan, luule, mitä luulet...

        Blessed be


      • Eklektikko
        Wiccaksi isona kirjoitti:

        Anna mun kaikki kestää.....

        En voi edes nauraa tälle heitolle...

        Enkä viitsi korjatakaan, luule, mitä luulet...

        Blessed be

        Ei provoihin vastata pidäkään. :P


      • Pihlaja

        Mahtaakohan nyt "ateisti" tietää, mitä biseksuaalisuus on? Joko ei tiedä, koskapa liittää siihen rituaalisen piiskaamisen, rakastelun ja veitset :D, tai sitten kirjoittaa todella epäjohdonmukaisesti.

        Anyway, provo mikä provo.


      • >:)
        ateisti kirjoitti:

        Korjaan sen verran, että Athame näyttäisi olevan tylsä veitsi, ts. ei taida kuulua riittipuolella tapahtuvan ihmiskehon manipuloinnin välineisiin.

        Etkä kykene manipuloimaan ihmisiä.


      • polgara

        siis huomaa ettet tiedä paljoakaan wiccalaisuudesta... Kerron heti etten ole wicca vaan noita mutta olen perehtynyt wiccaan. Siis ruumis ja hedelmällisyys on tärkeää wiccan ja noituuden piirissä mutta sääntönä on kieltäytyä toisen ja itsensä vahingoittamisesta. "Athame" on symbolinen "uhriveitsi" jota käytetään pyhän tilan luomiseen ym... Ei sillä viillellä itseä tai muita... Sellaista voi esiintyä mustan magian piireissä mutta on tärkeää erottaa musta magia wiccalaisuudesta...


    • hetero
      • Pihlaja

        Miksiköhän edellisen kirjoittaja kuvittelee homo-, lesbo- tai bi-wiccojen olevan kiinnostuneita siitä tiedosta, että hän uskoo Jeesukseen? Vaikuttaa vastaavalta ilmiöltä kuin jos minä ponkaisisin keskelle Marttojen ompeluseuran kokousta vain ilmoittaakseni, että pidän luistelusta...

        Mitä tulee Doreen Irvineen, voi haukotus sentään. Nuo rahanahneiden amerikkalaisten fundamentalistien sepustukset on todistettu huijauksiksi jo aikoja sitten. Älkää nyt ihmiset enää jaksako niihin uskoa, saati niitä muille suositella.


      • jaana
        Pihlaja kirjoitti:

        Miksiköhän edellisen kirjoittaja kuvittelee homo-, lesbo- tai bi-wiccojen olevan kiinnostuneita siitä tiedosta, että hän uskoo Jeesukseen? Vaikuttaa vastaavalta ilmiöltä kuin jos minä ponkaisisin keskelle Marttojen ompeluseuran kokousta vain ilmoittaakseni, että pidän luistelusta...

        Mitä tulee Doreen Irvineen, voi haukotus sentään. Nuo rahanahneiden amerikkalaisten fundamentalistien sepustukset on todistettu huijauksiksi jo aikoja sitten. Älkää nyt ihmiset enää jaksako niihin uskoa, saati niitä muille suositella.

        Kaikki hihhulit kuvittelevat että kaikkia kiinnostavat heidän käsityksensä jeesuksesta


      • polgara

        Minun ja wiccan periaatteen mukaan ihmisen käännuttäminen on väärin ja epäoikeudenmukaista.. Onko olemassa todisteita siitä että vain Jeesus ja Jumala ovat oikeita? Mihin ovat joutuneet ne monet miljoonat ihmiset jotka kuolivat ennen kuin Jumala oli keksitty? Mielestäni ihmisillä on oikeus omaan uskoonsa. Ei kenelläkään ole oikeutta tulla käännyttämään ketään...


    • Amee

      Täällä yksi

    • Galderas+

      Täällä myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe