Kävin mielenkiintoisen keskusteluillan mieheni kanssa nettikeskusteluista. Olen kertonut hänelle kokemuksiani ja pitänyt hänet ajantasalla mitä täällä tapahtuu. Hän on useasti avannut naivit silmäni.
Kerroin jokin aika sitten hänelle uudesta viehättävän näköisestä Ladystä, joka on uusi tulokas keskustelupalstalla. Kun nyt kerroin mitä on tapahtunut hän katsoi minuun ja hymyili "joko tajuat". Johan minä tajusin.
Täällä on monta kivaa persoonaa, jotka kertovat elämästään ja tekemisistään. Moni joutuu nälvimisen ja mollaamisien kohteeksi.
Palsta on onneksi enimmäkseen kansoitettu asiallisilla keskustelijoilla enkä rupea kaikkia teitä luettelemaan, mutta itse tiedätte sillä vastailen mielipiteisiinne ja kommunikointimme on antoisaa ja sitten ovat vittuilijat.
Nyt vihdoin olen tajunnut senkin mitä minulle on jo monesti kerrottu. Rekisteröity profiili ei takaa mitään sen taakse voi piiloutua aivan eri ihminen kuin mitä hän profiilissaan antaa ymmärtää, myös valokuva voi olla feikki.
Kun keskustelen en ikinä ole syyllistyt mollaamaan ketään omilla oletuksillani, mutta olen joutunut puolustautumaan.
En puutu yksittäisten ihmisten tapaan elää, sanon vain oman mielipiteeni keskustelun aiheesta. Vai oletteko löytäneet teksteistäni henkilökohtaista mollaamisia, asioista joita minulle heitellään jatkuvasti. En koskaan!
Itse asiassa minua ei kiinnosta teidän henkilökohtainen elämänne, minua kiinnostaa vain asiat, joista täällä keskustellaan.
Keskustellaan ja jätetään oletukset "musta tuntuu, että olet harhaluuloinen" vaan olen eri mieltä kanssasi ja perustelu, miksi olet eri mieltä. Haluan älykkäitä perusteluita. Haluan nostaa palstan tasoa kannanotoillani.
Kaunista talviaamua!
15
684
Vastaukset
Siis,hyvää huomenta, olen samaa mieltä kanssasi, mitä tulee mietteisiisi 'nikkikeskustelusta', arvuutteluineen ym.
Jos muistaisimme sen tosiasian, että voimme ainoastaan nostaa tai laskea palstan ""tasoa"", tai sanoisko, viihtyisyyttä pelkästään omilla teoillamme/kirjoituksillamme/asenteilla toisia palstalaisia kohtaa!
Nyt pitää mennä yöpuulle, sillä juuri kotiuduin 'työharrastuksen' parista.- viivi-karoliina
Kaunis ja hiljainen aamu täällä rannalla,tuulee tietysti mutta se kuuluu asiaan kun meren rannalla ollaan.Olen minäkin tätä palstaa lukenut ja joskus jotain kommenttia laittanut.Kyllä moni pahoittaa varmaan mielensä kun joskus aika ilkeästikin heitellään,mutta sama se on työelämässä kuin muussakin elämässä,pahaa oloa silloin puretaan,tiedostettua tai tiedostamatonta.Se onko se oikea tapa,ollaan montaa mieltä,itse en pidä sitä oikeana tapana.Liikunta on mainio tapa purkaa itseään,eli metsään juoksemaan,kyllä siinä pahat olot kaikkoaa,männyt kestää takomista.Nautin tästä aamun hiljaisuudesta ,orava tuolla ulkona jo kovasti etsii auringonkukan siemeniä ja pähkinöitä.Kuppi kahvia vielä ja aamulenkille,hyvää päivänjatkoa lukijoille.
- Heta Niskavuori
Kovin kaunista talviaamua en toi toivottaa.
Muuten hyvää ja riemukasta aamua kyllä - täältä pohojolasta
muutama aste pakkasta ja tyyni ilma.
Toivottavasti ei kenelläkään näin laskiaistiistaina olisi "känkkäränkkä päivä". - Pirre*
talviaamua Itä -Suomesta, hanget kutsuvat hiihtäjää..on helmikuu..
P.s. ja/mutta jätetään nämä..
"Kävin mielenkiintoisen keskusteluillan mieheni kanssa nettikeskusteluista. Olen kertonut hänelle kokemuksiani ja pitänyt hänet ajantasalla mitä täällä tapahtuu. Hän on useasti avannut naivit silmäni. "
turhat plagioinnit.. - täti puskasta alkuperäinen
MIKSI OTIT KÄYTTÄMÄNI NIMIMERKIN KÄYTTÖÖSI.
VAIHTOEHTOJA OLISI KYLLÄ SINULLEKKIN LÖYTYNYT.
Terv. alkuperäisen nimimerkin käyttäjä
täti puskasta.- ei ollut tarkoitus
Ei tosiaan ollut tarkoitus käyttää nimmariasi. Jotenkin se vain alitajuisesti tuli mieleen ja laitoin sen. Nyt vasta huomasin, että se oli käytössä.
Kannattaisi rekisteröidä nimimerkki niin tällaista ei pääsisi tapahtumaan.
Pyydän Ylläpitoa poistamaan aloitukseni. Ja anteeksipyyntö sinulle. - sinun kirjoituksiasi
lukenut kyllä heti näkee sen.
- täti puskasta
sinun kirjoituksiasi kirjoitti:
lukenut kyllä heti näkee sen.
Mitä tarkoitit tuolla?
- kertaa lukiessani
täti puskasta kirjoitti:
Mitä tarkoitit tuolla?
aloituksen, huomasin sen olevan mukasatiirinen piikki, jatkoa eilisille samanlaisille.
Sinä et todellakaan, kuten aloittaja tuntui tietävän, ole koskaan loukannut ketään, ja olet huomioinut jopa minutkin. - Teknistä häikää...
kertaa lukiessani kirjoitti:
aloituksen, huomasin sen olevan mukasatiirinen piikki, jatkoa eilisille samanlaisille.
Sinä et todellakaan, kuten aloittaja tuntui tietävän, ole koskaan loukannut ketään, ja olet huomioinut jopa minutkin.ilmeisesti nyt ovat menneet viestit aivan sekaisin, ainakin tässä ketjussa. Sitä se on kuin tekniikka tökkii.
Nyt kyllä mielestäni sinä olet väärässä. Jokainen saa ottaa minkä nikin tahansa käyttöön jos se ei ole rekattu. Ja toisaalta rekatun nikin käyttäminen puskastakin pitäisi olla mahdottomuus. Joten suosittelen sinullekkin rekkautumista. )
- asiaa:
Nittaminax kirjoitti:
Nyt kyllä mielestäni sinä olet väärässä. Jokainen saa ottaa minkä nikin tahansa käyttöön jos se ei ole rekattu. Ja toisaalta rekatun nikin käyttäminen puskastakin pitäisi olla mahdottomuus. Joten suosittelen sinullekkin rekkautumista. )
oikeus ja kohtuus.
Oikeus on ottaa, kohtuus ei. - täti puskasta alkuperäinen
täti puskasta kirjoitti:
Mitä tarkoitit tuolla?
?????.
- täti puskasta alkuperäinen
täti puskasta alkuperäinen kirjoitti:
?????.
ettei vaan olisi täti paskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783