helsingin majoituspaikkoja

Hei,

Mitkä ovat helsingin halvimmat ja viihtyisimmät hotellit?
Ilmoita

Erilaiset hostellit, joista saattaa löytyä Helsingin kaupungin kotivujen kautta tai Suomen retkeilymajajärjestön kautta.

Hostelleista ei kannata mennä Mekkaan, eikä siihen, mikä sijaitsee Vilhonkadulla tai Linnakadulla.

Stadionilla, Suomenlinnassa ja eri yliopistojen osuuskuntien hostelleissa on varmaan ihanok majoitus.
4 VASTAUSTA:
Tai sitten Kirstinkadulla HEO-hostel, joka on Helsingin evankelisen opiston pitämä hostelli.
Minä vielä kirjoitti:
Tai sitten Kirstinkadulla HEO-hostel, joka on Helsingin evankelisen opiston pitämä hostelli.
www.srmnet.org/hostellit.html - 50k
Katso tästä osoitteesta, mutta poista välilyönnit. Luulen myös, että toi loppu eli - 50k on liikaa. Toivottavasti olet SRM:n jäsen.
Eurohostel Katajanokalla on hyvä ja halpa. Katso www.eurohostel.fi
Jussi kirjoitti:
Eurohostel Katajanokalla on hyvä ja halpa. Katso www.eurohostel.fi
En itse majoittuisi ko. hostelliin. Siellä on kuulemma paljon narkkeja asukkaina. En myöskään menisi Mekkaan, enkä Vilhonkadulla sijaitsevaan entiseen Pilvilinnaan. Hyviä on varmaan esim. ne hostellit, jotka toimivat yliopisto-opiskelijoiden asuntoloina noin normaalisti. Ja niistä saa usein hyvää ja edullista ruokaa.
+Lisää kommentti
Kiertäkää kaukaa ainakin tämä yksi kiinalaisten pulju vai haluatteko tieten tahtoen päästä rahoistanne ja joutua vaikka väkivallan uhriksi

https://feedback.jimdosite.com
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

helsingin majoituspaikkoja

Hei,

Mitkä ovat helsingin halvimmat ja viihtyisimmät hotellit?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta