helsingin majoituspaikkoja

pohjoisen flikka

Hei,

Mitkä ovat helsingin halvimmat ja viihtyisimmät hotellit?

9

1146

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Erilaiset hostellit, joista saattaa löytyä Helsingin kaupungin kotivujen kautta tai Suomen retkeilymajajärjestön kautta.

Hostelleista ei kannata mennä Mekkaan, eikä siihen, mikä sijaitsee Vilhonkadulla tai Linnakadulla.

Stadionilla, Suomenlinnassa ja eri yliopistojen osuuskuntien hostelleissa on varmaan ihanok majoitus.

• Minä vielä

Tai sitten Kirstinkadulla HEO-hostel, joka on Helsingin evankelisen opiston pitämä hostelli.

• SheDevil
        Minä vielä kirjoitti:

Tai sitten Kirstinkadulla HEO-hostel, joka on Helsingin evankelisen opiston pitämä hostelli.

www.srmnet.org/hostellit.html - 50k
        Katso tästä osoitteesta, mutta poista välilyönnit. Luulen myös, että toi loppu eli - 50k on liikaa. Toivottavasti olet SRM:n jäsen.

• Jussi

Eurohostel Katajanokalla on hyvä ja halpa. Katso www.eurohostel.fi

• Minä
        Jussi kirjoitti:

En itse majoittuisi ko. hostelliin. Siellä on kuulemma paljon narkkeja asukkaina. En myöskään menisi Mekkaan, enkä Vilhonkadulla sijaitsevaan entiseen Pilvilinnaan. Hyviä on varmaan esim. ne hostellit, jotka toimivat yliopisto-opiskelijoiden asuntoloina noin normaalisti. Ja niistä saa usein hyvää ja edullista ruokaa.

• Anonyymi
        Jussi kirjoitti:

Eurohostellilla on runsaasti rasismisyytöksiä päällä lisäksi ovat kärynneet toistamiseen terveysviranomaisten tarkastuksista jollette halua hengitystien tulehduksia niin välttäkää Eurohostellia

• sliiipi

Kiertäkää kaukaa ainakin tämä yksi kiinalaisten pulju vai haluatteko tieten tahtoen päästä rahoistanne ja joutua vaikka väkivallan uhriksi

https://feedback.jimdosite.com

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä olin itämerenkadulla - en muista nimeä ja oli tosi hyvä palvelu, hiljainen, siistit huoneet, ylihyvä palvelu, hyvät kulkuyhteydet ja parkki, ten points.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1811
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1380
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1160
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1150
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      191
      1117
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      844
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe