alkaa meneen

taas sitten

turo-bmw feikkien keskustelupalstaks, hiukan aikaa olikin keskustelau, nyt se tukahtuu taas....

35

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli hubaa

Ei BMW koskaan lähtenyt mihinkään, samaa lässytystä voi lukea rivien välistä... mut oikees olet, tää rupee oleen melko skeidaa.
      "Asiantuntijoita" riittää ja nää "onks pitsi ok mopois" -neitoset rulaa. Yks tyyppi tappelee ittensä kanssa, Intialla ja ilman. Jengi sättii toisiansa, joo nyt mä kyllä LÄHEN täältä...ainakin 10 minuutiks ja sit TUUN TAAS TAKAS :)
      Onko tässä motoristien henkinen tila tänä päivänä..jaa no, eipä taida monellakaan täällä olla mopoa, tai edes korttia. Tosimotoristeja kyllä löytyy.

• Mut tiedät sinä ,vaikka me bitsiä nyblätäänkin tai Järven neito nyblää,niin hänellä on persiin alla niin iso ja magee (mopo), moottoripyörä ,mistä sinä et ees unta uskalla nähdä:)

Mitä meihin toisiin tulee Lånkkuun ja minuun,,niin me vaan haaveillaan moottoripyöristä ja yritetään päästä TÄNNE teidän TOSIMOTORISTIEN maailmaan mugaan:)

Näin se vaan on ja nyt se on baljastettu sullekkin:)

Joo ei mulla oo Mopoakaan;,,,Nyyh:)

• Keijo--Aliisa
        dajana kirjoitti:

Mut tiedät sinä ,vaikka me bitsiä nyblätäänkin tai Järven neito nyblää,niin hänellä on persiin alla niin iso ja magee (mopo), moottoripyörä ,mistä sinä et ees unta uskalla nähdä:)

Mitä meihin toisiin tulee Lånkkuun ja minuun,,niin me vaan haaveillaan moottoripyöristä ja yritetään päästä TÄNNE teidän TOSIMOTORISTIEN maailmaan mugaan:)

..Dajanaiseni ( sanomista tulee, tiedetään ), että minkä pyörän sille tyttärellesi aiot hankkia ?

• eli hubaa
        dajana kirjoitti:

Mut tiedät sinä ,vaikka me bitsiä nyblätäänkin tai Järven neito nyblää,niin hänellä on persiin alla niin iso ja magee (mopo), moottoripyörä ,mistä sinä et ees unta uskalla nähdä:)

Voi kultapieni ihan on riittosan miehekäs mopo mulla mut ei sillä koolla väliä vaan miten se keulii :) Ai niin mun piti lopettaa tällaset jutut kun LM ei niistä tykkää ;)
        Itse nautiskelen ajamisesta itsekseni, huolimatta siitä onko joku Turo Indiskassa töissä vai not, onko vatsaohjaus ok, wat ever.

Tapelkaa lapset saatte tupakkaa !! WTF

• eli hubaa kirjoitti:

Voi kultapieni ihan on riittosan miehekäs mopo mulla mut ei sillä koolla väliä vaan miten se keulii :) Ai niin mun piti lopettaa tällaset jutut kun LM ei niistä tykkää ;)
        Itse nautiskelen ajamisesta itsekseni, huolimatta siitä onko joku Turo Indiskassa töissä vai not, onko vatsaohjaus ok, wat ever.

Tapelkaa lapset saatte tupakkaa !! WTF

Ajella täällä suomi-24 ihan virtuaalisesti.
        Eriasia on sit kun otetaan moottoripyörämme esille ja lähdetään ajelemaan aikuisten oikeesti tuonne tienpäälle.
        Tai joku ei ehkä lähde,vaan vetelee 200 lasissa täällä kirjoituksissa.(mitäs siitä:)
        Mut useampi kuitenkin ottaa ne kicksit ,tuolla tienpäällä.
        Mulle on ihan sama kirjottaaks joku Vinku Intiasta tänne ja mitä kirjottaa.
        Todellisuus on kuitenkin se,minkä me jokainen motoristi omakohtaisesti koetaan ja nautitaan ajelemista keväällä ja kesällä.
        Mutkatietä näkymättömiin...
        Mitä noihin väittelyihin tulee,niin sou what,jos se jotain kiihottaa niin väitelköön ihan vapaasti.
        Mitä sun ajeluun tulee,niin sama on mullakin ei mun takasitsillä istu kukaan,eikä tuu istumaan.
        No läppää täällä voidaan heittää 6-0.

Mut vielä muutama kk ,sit päästään ajelee,joten kestetään nää feikit ja muut hörhöt:)
        Tää on halbaa hubaa meille seurata ,miten hemmetin pölvästejä täällä on tyhminen kommentteineen.
        Unohtamatta muutamaa ihmistä, jotka kirjottaa todella asiaa.
        Ugh,,olen puhunut:)

Tubakka tabbaa hitaasti,,köh ,,,köh,,,

• dajana kirjoitti:

teillä neidit on enemmän MOLOA kuin näillä nössöillä jotka tääl kirjoittaa ja wain "huom" WAIN haaweilee mopoista :=)

juh ja en laske ihteäni noihin nössöihin :=)
        gas ko mää olemas komia golli :=)

• nää pölijä
        A.DONIS kirjoitti:

teillä neidit on enemmän MOLOA kuin näillä nössöillä jotka tääl kirjoittaa ja wain "huom" WAIN haaweilee mopoista :=)

juh ja en laske ihteäni noihin nössöihin :=)
        gas ko mää olemas komia golli :=)

ja pelekäätkö nää polliisia ?

• turo--feikki

Kyllä tätä sydäntalvea saa vähän keventää huulenheitolla. Kyllä tää tästä lähtee.
      Nythän oikeestaan on kausi avattu, ku messut on förbii. Kevät lähenee ja jutut muuttuu "vakavammiks".

Sitäpaitsi kyllä tää feikkailun kohde on itse se päätrolli ja ansainnut joka ikisen vittuilun, mitä tullut on.
      Sitä saa mitä tilaa.

ps. tää sun avaaukses oli kyllä hyvä. Ei kirjoitusvirheitä, ei asiavirheitä, positiivinen asenne ja kannustava ote kanssaihmisiin. Ja kaiken kruunasi oma loistava nimimerkki.
      Hienoa hei, kehitystä keskusteluissa tapahtuu !

• fillarikauppias

Kukas osasikaan kirjoittaa tähän malliin....aivan, sun piti muistaakseni lähteä täältä.

Käyttäisit edes vanhaa saksalaista nicciäs, vai eikö anna pokka periks.... :)

• LångvikinMotörhed

hatun viilee mitä turot kirjoittelee turoilulinjoilla, jotka selvästi kääntyvät yksinpuheluksi, pitkäksi sellaiseksi

ja,,,itseään vastaan, kuten on jo käynyt

eihän niihin tarvitse osallistua

• Simo--Lyydia

Eikö tärkeämpää ole se mitä kirjoitetaan, eikä se millä nimimerkillä ?

Todelliset mielipide-erot ja mehevimmät keskustelut saattaisivat jopa syntyä siten, ettei nimimerkkejä käytettäisi lainkaan, tai kaikilla olisi sama nimi.

Mielestäni turoinkeri on hyvä yleisnimi puolipöljästä palstakirjailijasta, eikä sinällään edes loukkaa ketään, koska on vapaa nimi käytettäväksi ja alkuperäinen on monesti sanonut lopettaneensa kirjoittelun. Onhan se nyt mennyt kieltämättä vähän överiksi.
        Bemu on tosiaan häipynyt. Sääli sinällään. Sanavalmis tyyppi.

• Kauheeta sentään sun kanssa:)
        Nyt on suojakelit täällä ja karvahattu ehkä vähän liian kuuma...
        No on noita turskia syntyny kun sieniä sateella,vaik nyt on talvi.

Ei osallistuta ei:)

• Anu--Saukko
        Simo--Lyydia kirjoitti:

Todelliset mielipide-erot ja mehevimmät keskustelut saattaisivat jopa syntyä siten, ettei nimimerkkejä käytettäisi lainkaan, tai kaikilla olisi sama nimi.

Mielestäni turoinkeri on hyvä yleisnimi puolipöljästä palstakirjailijasta, eikä sinällään edes loukkaa ketään, koska on vapaa nimi käytettäväksi ja alkuperäinen on monesti sanonut lopettaneensa kirjoittelun. Onhan se nyt mennyt kieltämättä vähän överiksi.

Samaa mieltä, antaa velloa vaan tulee parempaa flöittiä.

Bemu ei tosiaaan ole häipynyt :) Aivan.

• LångvikinMotörhed
        Simo--Lyydia kirjoitti:

mielestäsi nämä turostelut edustaneet hyvää keskustelua?

• joka välissä
        Simo--Lyydia kirjoitti:

kehua itseäs

• Tauno--Pauliina
        LångvikinMotörhed kirjoitti:

mielestäsi nämä turostelut edustaneet hyvää keskustelua?

..on kuitenkin hiukka erilainen. Te Ladyt ehkä sulatatte teille hieman vieraassa maailmassa, tässä tapauksessa moottoripyöräily, erilaisuuden ja poikkeavuudet, viittaan turoon. Sadasta kaveristani 10 pätkisi sitä kysymättä turpaan, 80 nauraisi katketakseen ja ehkä 10 pitäisivä't jonkinlaisena ressukkana.
        Tarkoitan tällä sitä, että turokirjoitukset suunnataan turoa ja turoilua vastaan, koska semmonen visseröinti ei saa muuta kuin kananlihalle. Tyyppi nyt vaan tuolla kadulla ei olisi uskottava, kovista jutuistaan huolimatta. ( = miljoona kilometriä kymmenillä erilaisilla pyörillä, ympäri maapalloa ja myös radalla ) Yksikään sellainen motoristi ei tuo sitä korostetusti esille. Et sinäkään täällä vaahtoa vaatesuunnittelun hienouksista yms. , vaikka tietoa lienee paljonkin. Tietoa on, mutta sitä ei tuupata silmille.
        Ja mielestäni joukossa on aika hauskoja turoja ja itsekin olen jokusen kirjoittanut ja edelleen ihan häpeilemättä.

Mutta keskustelua työpäivän lomaan, sitä syntyy ja se on mukavaa.

ps. koita nyt kestää pieni piikki myös itseäsi kohtaan, jollet muuten, niin kunnioittaaksesi näinkin pitkää vastauskirjoitusta.

psps. käyn iskemässä silmää ja hymyilemässä profiilikuvallesi..

pspsps. eipä sitten muuta

pspspsps. ...täältä tähän....

• Simo--Lyydia kirjoitti:

Bemukka ei ole häipynyt täältä yhtään mihinkään.
        Katsos on hitsin hyvä kirjoitella nickittömänä tänne ,kun ei ole pokkaa kirjoittaa omalla nickillään.
        Näin se vaan on...
        Mut suodaan se bemukalle ei siinä mitään.

• Dimo--Dajana
        dajana kirjoitti:

Bemukka ei ole häipynyt täältä yhtään mihinkään.
        Katsos on hitsin hyvä kirjoitella nickittömänä tänne ,kun ei ole pokkaa kirjoittaa omalla nickillään.
        Näin se vaan on...
        Mut suodaan se bemukalle ei siinä mitään.

Huutelen puskasta, sovitaan niin, mutta minut aina tunnistaa, jos osaa "lukea", eikä minua todellakaan kannata sekoittaa bemuseen. Jollet muuta eroa huomaa, niin minä en mm. kiroile lainkaan.

kaikki tietää, että dajana on bläkkis, joten sut voidaan jotenkin kuvitella oikeaksi. Lånkku taas on reilusti oma lånkkunsa, mutta mitä virkaa tai arvoa on nicillä, joka on vain siniseksi, tai punaiseksi värjätty nimi ?

Ei jummarra ei.

Vaan paskaako näitä pulinoimaan, vedätte taas rekisteröityneiden oikeuksin keskustelut eetteriin.

Voikaa hyvin !
        Minä häivyn nYT !
        ( ovi paukkuu )
        ( seuraava viesti seuraavalla tauolla )

Prööööööööööööööööööööööööööömmmmmmmmmmmmmm !!!

• Dimo--Dajana kirjoitti:

Huutelen puskasta, sovitaan niin, mutta minut aina tunnistaa, jos osaa "lukea", eikä minua todellakaan kannata sekoittaa bemuseen. Jollet muuta eroa huomaa, niin minä en mm. kiroile lainkaan.

kaikki tietää, että dajana on bläkkis, joten sut voidaan jotenkin kuvitella oikeaksi. Lånkku taas on reilusti oma lånkkunsa, mutta mitä virkaa tai arvoa on nicillä, joka on vain siniseksi, tai punaiseksi värjätty nimi ?

Ei jummarra ei.

Vaan paskaako näitä pulinoimaan, vedätte taas rekisteröityneiden oikeuksin keskustelut eetteriin.

Voikaa hyvin !
        Minä häivyn nYT !
        ( ovi paukkuu )
        ( seuraava viesti seuraavalla tauolla )

Prööööööööööööööööööööööööööömmmmmmmmmmmmmm !!!

Kuten sanoin,ei ole väliä onko nicki vai ei ole.
        Sä kirosit,nyt meet pesee suus saippualla:)
        Just sanoit,että et kiroo:)

Niin olen myöntänyt olevani b.w.vaan sou what tää on tätä virtuaalihumppaa vaan....

• LångvikinMotörhed
        Tauno--Pauliina kirjoitti:

..on kuitenkin hiukka erilainen. Te Ladyt ehkä sulatatte teille hieman vieraassa maailmassa, tässä tapauksessa moottoripyöräily, erilaisuuden ja poikkeavuudet, viittaan turoon. Sadasta kaveristani 10 pätkisi sitä kysymättä turpaan, 80 nauraisi katketakseen ja ehkä 10 pitäisivä't jonkinlaisena ressukkana.
        Tarkoitan tällä sitä, että turokirjoitukset suunnataan turoa ja turoilua vastaan, koska semmonen visseröinti ei saa muuta kuin kananlihalle. Tyyppi nyt vaan tuolla kadulla ei olisi uskottava, kovista jutuistaan huolimatta. ( = miljoona kilometriä kymmenillä erilaisilla pyörillä, ympäri maapalloa ja myös radalla ) Yksikään sellainen motoristi ei tuo sitä korostetusti esille. Et sinäkään täällä vaahtoa vaatesuunnittelun hienouksista yms. , vaikka tietoa lienee paljonkin. Tietoa on, mutta sitä ei tuupata silmille.
        Ja mielestäni joukossa on aika hauskoja turoja ja itsekin olen jokusen kirjoittanut ja edelleen ihan häpeilemättä.

ps. koita nyt kestää pieni piikki myös itseäsi kohtaan, jollet muuten, niin kunnioittaaksesi näinkin pitkää vastauskirjoitusta.

perusteella rohkenen kysyä miksi helvetissä kehtaat joka välissä väittää jotain yhteyttä minun ja teidän sekoperseturojen välille, hahh?

• LångvikinMotörhed
        dajana kirjoitti:

Niin olen myöntänyt olevani b.w.vaan sou what tää on tätä virtuaalihumppaa vaan....

olit soopaa tai ei nickiesi kanssa
        oot mun frendi vaikkei tavattu kuin vähän aikaa

voi pojat, jos tietäisitte, kenellle yritätte nokittaa!!

ja , Dajana, we girls just wanna have some fun!
        Kesälllä tavataan

p.s. pesin jo enkä kiroile , usko jo! : ))))

• se jase sama

perusteella rohkenen kysyä miksi helvetissä kehtaat joka välissä väittää jotain yhteyttä minun ja teidän sekoperseturojen välille, hahh?

Tossa 11.35 kirjoittamassani ei ollut edes yhdistävää kirjainta Sinun ja turojen välillä.

Mistä sen oikein nappasit ?

Nyt on Lånkulla huono päivä. Ottaisit nokoset, tai tipan Klångjakkia. Aaahhahaa...tää oli hyvä.

• jepittelijä
        dajana kirjoitti:

niinpä.
        Meinaan vaan, että silloin sulla nimen lisäksi oli kasvot...tai siis sininen pikkupändiitti ja sekainen tukka, nyt sulla on vain "punainen nimi", joten olet sellainen välimalli. Olemassa ja ei, toisin kuin nää julkeat profiilit.

Mut liivet e sano...oliko se nyt skoonenbritti vai peräti ranskis...

...lptn tltä tähn....sönksös....

• Tauno--Pauliina kirjoitti:

jos turo on sama johon tääl olen törmäänyt niin sil on yksi palstan parhaista huumorintajuista :=)

ja tuntuu olewan tietoo myös?

toisin on puskiksilla :=)
        uhoomista löytyy mut ei muuta :=) "repee"

peessäää se piikki tuntuu puskille parhaiten :=)

• jiwe
        A.DONIS kirjoitti:

jos turo on sama johon tääl olen törmäänyt niin sil on yksi palstan parhaista huumorintajuista :=)

ja tuntuu olewan tietoo myös?

toisin on puskiksilla :=)
        uhoomista löytyy mut ei muuta :=) "repee"

peessäää se piikki tuntuu puskille parhaiten :=)

Turo on best tjn ;)

uhoojille turpaan turpaaan turpaan... :=( #¤

piikki peehen jee ! ;)))) tjn

Joko nyt annat dajana ?

• LångvikinMotörhed
        jiwe kirjoitti:

Turo on best tjn ;)

uhoojille turpaan turpaaan turpaan... :=( #¤

piikki peehen jee ! ;)))) tjn

Joko nyt annat dajana ?

saa niin missä se tuntuu, ADonis ; )))?

• tahtoo,

olit soopaa tai ei nickiesi kanssa
        oot mun frendi vaikkei tavattu kuin vähän aikaa

voi pojat, jos tietäisitte, kenellle yritätte nokittaa!!

ja , Dajana, we girls just wanna have some fun!
        Kesälllä tavataan

p.s. pesin jo enkä kiroile , usko jo! : ))))

pitää hauskaa ja sukkahousut lentää kattoon, vai ?

• bmw feikki

..keskustelua syntyi ihan hienosti, vaikka oletus ja aiheen tarkoitus oli juuri päinvastainen.
      Rouvat otti nokkiinsa ja feikit herkutteli.

Taas kevät hieman lähempänä.

• mutta huomaatko?

ketju on lyhentynyt puolella?
        osaatko arvata miks?

• virallinen arvaaja
        mutta huomaatko? kirjoitti:

ketju on lyhentynyt puolella?
        osaatko arvata miks?

Pitää oikein ryhdistäytyä ja tehdä ehdotus ylläpidolle, että rekisteröitynyt kirjoittaja voisi poistaa tekstinsä, mutta niin, ettei se katkaisisi ketjua.

Jäisi aina sitten tyhjä kolo tänne tekstipuolelle, vaikkapa sanoin "poistanut omansa " tms, mutta kirjoittajan nimikin saisi säilyä.

Vaan eipä meitä tavan puskastahuutelijoita taideta ehdotuksinemme noteerata.

Ehdotan jälleen malliksi näin alkuun, lakkoa, kapinaa ja yleistä hulinointia !

• LångvikinMotörhed
        virallinen arvaaja kirjoitti:

Pitää oikein ryhdistäytyä ja tehdä ehdotus ylläpidolle, että rekisteröitynyt kirjoittaja voisi poistaa tekstinsä, mutta niin, ettei se katkaisisi ketjua.

Jäisi aina sitten tyhjä kolo tänne tekstipuolelle, vaikkapa sanoin "poistanut omansa " tms, mutta kirjoittajan nimikin saisi säilyä.

Vaan eipä meitä tavan puskastahuutelijoita taideta ehdotuksinemme noteerata.

Ehdotan jälleen malliksi näin alkuun, lakkoa, kapinaa ja yleistä hulinointia !

sellaisiakin, useampia, jotka ovat jättäneet vanhan rekkinsä ja ottaneet uuden.
        Sitten on niitä, joilla on reknikki ja vakkari eireknikki.
        Sitten Bemunen joka vaihtaa virallisesta turoihin.
        Meitsillä on vain ja vain tämä LM. Kuinka moni muu voi sanoa samaa? Dajana, Enska ja Vanha Erkki?

Minusta ehdotuksesi olisi hyvä, itse ainakin haluan irrottaa vain ja vain itseni ketjusta, joka menee räkytykseksi ja suoda sen ilon niille, jotka siitä nauttii. Tosin nimi ei pidä säilyä koska en halua rekkiäni sellaisen kirjoitusten yhteyteen, joita en sisältönsä puolesta hyväksy.

• kommentoija.

sellaisiakin, useampia, jotka ovat jättäneet vanhan rekkinsä ja ottaneet uuden.
        Sitten on niitä, joilla on reknikki ja vakkari eireknikki.
        Sitten Bemunen joka vaihtaa virallisesta turoihin.
        Meitsillä on vain ja vain tämä LM. Kuinka moni muu voi sanoa samaa? Dajana, Enska ja Vanha Erkki?

Minusta ehdotuksesi olisi hyvä, itse ainakin haluan irrottaa vain ja vain itseni ketjusta, joka menee räkytykseksi ja suoda sen ilon niille, jotka siitä nauttii. Tosin nimi ei pidä säilyä koska en halua rekkiäni sellaisen kirjoitusten yhteyteen, joita en sisältönsä puolesta hyväksy.

Jep olet poistanut mutkin pari kertaa, ihan aiheellisia ja säädyllisiä kommentteja. Tai no, olen täsmentänyt ja osoittanut että nyt tais mennä puihin LM:n kommentit.
        Lietkö sitten häpeissäsi poistellut, en tiedä, eipä oikeen kiinnostakaan...

Nyt siis taas vastasin sun jälkeen, kauanko luulette että tämä kommentti säilyy.....30 min?

• LångvikinMotörhed
        kommentoija. kirjoitti:

Jep olet poistanut mutkin pari kertaa, ihan aiheellisia ja säädyllisiä kommentteja. Tai no, olen täsmentänyt ja osoittanut että nyt tais mennä puihin LM:n kommentit.
        Lietkö sitten häpeissäsi poistellut, en tiedä, eipä oikeen kiinnostakaan...

Nyt siis taas vastasin sun jälkeen, kauanko luulette että tämä kommentti säilyy.....30 min?

kun roikun täällä toipilaana, joutilaana, jotta tää kylkiluumurtuma paranis : (((

Kirjoitat:
        "Tai no, olen täsmentänyt ja osoittanut että nyt tais mennä puihin LM:n kommentit.
        Lietkö sitten häpeissäsi poistellut"

Olet siis osoittanut minulle, että kirjoitukseni oli tarpeeton tai puissa. Eikö siis ole oikein että poistan sen, jos olet mielestäni oikeassa. Ja koskapa se sinun kommenttisi oli kohdistettu k o poistamaani kirjoitukseen, se muuttuu tarpeettomaksi jolloin sen poistuminen samalla on ihan ok?

Eiks se näin mee : )

• kommentoija vielä

kun roikun täällä toipilaana, joutilaana, jotta tää kylkiluumurtuma paranis : (((

Kirjoitat:
        "Tai no, olen täsmentänyt ja osoittanut että nyt tais mennä puihin LM:n kommentit.
        Lietkö sitten häpeissäsi poistellut"

Olet siis osoittanut minulle, että kirjoitukseni oli tarpeeton tai puissa. Eikö siis ole oikein että poistan sen, jos olet mielestäni oikeassa. Ja koskapa se sinun kommenttisi oli kohdistettu k o poistamaani kirjoitukseen, se muuttuu tarpeettomaksi jolloin sen poistuminen samalla on ihan ok?

Eiks se näin mee : )

Toivottavasti paranee luut pian :)

Totta mutta:
        "Lietkö sitten häpeissäsi poistellut, en tiedä, eipä oikeen kiinnostakaan..." Laitoin siis myös oman intressini ko poistoihin, tämä ei suinkaan tarkoita sitä että kaikki samaa haaraketta jatkaneet olisivat :/

Kuten huomaat olen myös siistinyt "teltta" -kirjoitukseni....tylsää mutta sou not :)

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      222
      8131
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      116
      6147
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5662
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3870
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      66
      3725
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      30
      2948
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      2783
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      2675
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      2607
    10. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2540
    Aihe