Geforce 8800 GTS näyttis!!

dalpa

Eli kysymys on seuraanvanlainen:

Mikä tämänhetken saatavilla olevista 8800 GTS G92 -näyttiksistä olisi paras/tehokkain? Kattelin Jimm's pc-storesta noita niin ainakin MSI:n ohjaimessa oli korkein GPU-kellotaajuus (730 MHz), mutta sen saatavuus on tällä hetkellä erittäin heikkoa. Muiden valmistajen korteissa tuo taajuus pysyy aikalailla siinä 650 MHz paikkeilla paria poikkeusta lukuunottamatta. Laitelkaa vinkkiä ja suositteluja mikä näyttin kannattaisi hankkia!

7

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä

      sittenkin olemassa!!!! millonkohan tuo oma kappale suvaitsis ilmestyä; olen tässä odotellut jo puolitoista kuukautta. joten älä ainakaan asuksen korttia osta!! saattaapi kestää hetkisen ennen ku tulee perille...

      • kuinka joku voi olla

        Kuinka joku voi odottaa kyseistä korttia vieläkin yli yli kuukauden kun niitä on päivässä / heti saatavilla :D:DDD . Www.jimsspc-store.fi ja hakuun 8800gts . Laitan perään vielä esimerkin . http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GH88GTSN1F51XPB?t=false . Kannattaa vähän miettiä minkä kortin ostaa ettei joudu tuota kuukautta odottelemaan : :DD


      • tuosta
        kuinka joku voi olla kirjoitti:

        Kuinka joku voi odottaa kyseistä korttia vieläkin yli yli kuukauden kun niitä on päivässä / heti saatavilla :D:DDD . Www.jimsspc-store.fi ja hakuun 8800gts . Laitan perään vielä esimerkin . http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GH88GTSN1F51XPB?t=false . Kannattaa vähän miettiä minkä kortin ostaa ettei joudu tuota kuukautta odottelemaan : :DD

        voi syyttää ku itteesä. Oon kyllä ollu tietonen tuosta jimmsin hommasta ja näky siellä olevan muidenkin valmistajien kortteja. juuri tuon takia yritinkin muutama viikko taaksepäin perua tilausta ja ostaa kortin muualta, mutta ei onnistunut. on kuulemma tilattu suoraan valmistajalta ja ei pysty olevinaan millään perumaan. keljuttaa kyllä vähäsen, saatana.

        käyn huomenna hakemassa kaupasta suoraan yhden kortin ja ajelen sitten niitä sli:ssä kunhan tuo toinen sattuu joskus ilmestymään...


      • WTF?
        tuosta kirjoitti:

        voi syyttää ku itteesä. Oon kyllä ollu tietonen tuosta jimmsin hommasta ja näky siellä olevan muidenkin valmistajien kortteja. juuri tuon takia yritinkin muutama viikko taaksepäin perua tilausta ja ostaa kortin muualta, mutta ei onnistunut. on kuulemma tilattu suoraan valmistajalta ja ei pysty olevinaan millään perumaan. keljuttaa kyllä vähäsen, saatana.

        käyn huomenna hakemassa kaupasta suoraan yhden kortin ja ajelen sitten niitä sli:ssä kunhan tuo toinen sattuu joskus ilmestymään...

        ei pysty perumaan?!? mitä fakkia... totta hitossa sulla on oikeus perua tilauksesi millon tahansa, missä vain, miksi vain!


    • Eiköhän nuo samoja kortteja ole.Ei tuota MSI malliakaan kauan noilla 730MHz:n kelloilla tule.Nvidia kieltänyt noin korkean core kellotaajuuden.
      Itse ostin EVGA 8800gts mallin hieman ylikellotettu mutta ostin lähinnä koska Crysis tuli kaupan päälle.
      Rivatunerilla säädellään sitten tuuletin ja kellot koska vakiona tuulettimen säätö on pers...lämmöt nousee yli 80C ennen kuin alkaa pyöriä nopeammin.

      Vakiona(670/shader 1675/mem 942)shader tämä on enimmäkseen pyörinyt.

      Pointti oli että ihan sama minkä valmistajan kortin otat.Enemmän arpapeliä paljonko kulkee.

    • enemmin

      Osta enemmin 8800GT halvempi ja melkein yhtä tehokas. Jos tuo 8800gts jota olet ostamassa on vanhalla G80 piirillä niin silloin 8800GT on nopeampi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe