olin kaverini kans vähän viihteellä , oltiin kahdestaan mutta kaveri kävi silloin tällöin jossain lähistöllä kylässä. sitten tulee kämpille reissultansa silmä mustana ja väittää että minä olen lyönyt, sanoin etten varmaa ole jolloin tää häippäsee ja oli mennyt sairaalaan ja poliisiin tekemään rikosilmoituksen. nyt olen jo kahdesti käynyt kuulusteluissa ja vakuuttanut olevani syytön. minulta otettiin sormenjäljet ja dna näyte ym. nyt tuli kirje että asia on lähetetty syyttäjälle. voiko näin joutua syylliseksi rikokseen jota ei ole tehnyt? mitä teen? pitääkö mun hommata lakimies?
syyttömästä syyllinen
karjalan kunnailla
81286
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
Vastaukset 8
Vanhimmat
Jos poliisi kerran lähettää geissin syyttäjälle, niin pitäähän siinä olla muutakin näyttöä kuin sana, vastaan sana.
Soitat tutkijalle ja tilaat jutun pöytäkirjan. Sitten näet siitä, mikä se näyttö on. Pöytäkirja on asianosaisille ilmainen.
pöytäkirjoja, ainakaan viimeisen kuulustelun jälkeen. eivät kuulemma saa antaa papereita.
hei, ja otan osaa inhottavaan ahdinkoosi. valitettavasti itse olen joutunut kokemaan vähän vastaavan tilanteen, potkasin toista takapuolelle mutta "uhri" kertoi asiasta lievästi sanottuna liioitellun version..sanktiot oli mulle pahat, vaikka vastapuolella ei ollutkaan näyttöä ainoastaan omia kokemuksia ja keksittyjä vaivoja joita olin aiheuttanut kun olin HAKANNUT hänet...
eli suomen oikeuslaitos ei ole tod oikeuslaitos..koita jaksaa.itse viisastuneena asiasta antaisin vinkin, pelaa sinäkin kieroa peliä..
Valitkaa porukkanne missä liikutte paremmin. Voin luvata, että takamukselle potku ei etene syyttäjältä eteenpäin.
Näissä pikku asioissa kannattaa pyrkiä sopimaan asiat. Sovittelijan saa poliisi laitokselta.
Ja kyllä te ootte ihmiset daijuja. Ei kukaan täysin syyttä lähde rikosprosessia ajamaan. Ja jos lähteekin asia kaatuu jo esitutkinnassa ellei näyttöjä ole, siis lääkärinlausuntoja tai sivullisia todistajia.
vaikka olis lääkärintodistus, tarvitaan muuta näyttöä esim silminnäkijä
oikeusjärjestelmämme vuoksi paljon syyttömiä. jos ei ole varaa kunnon lakimieheen niin kuka tahansa voi syyttää sinua pahoinpitelystä.
Maamme oikeusjärjestelmä on kaukana oikeudenmukaisesta! Tuomioita annetaan perstuntumalla, vaikka todistajat puhuisivat selvästi omiaan tai vaik mitään näyttöä ei olisi saattaa tuomio tulla. Ja käytäntönähän on jo pitkään ollut "vie satanen ja joudut linnaan, pölli miljoonia niin saa kutsun linnaan!"
joo! hommaa lakimies se hoituu parahaiten sen kautta. eihän sen kaverin todiste riitä jos väittää että sinä olet pahoin pidellyt häntä. pitäis olla ainakin kaksi todistajaa,mutta joskus sekään ei auta jos todistukset ovat valheellisia. siinä on sillon aika hankala paikka voi joutua syyttömästi lusimaan. tätähän sattuu esim, ameriikassa,siellähän joutuu syyttömästi sähkötuoliin,kun ei tutkita tarpeeksi tarkkaan onko kaveri syyllinen. toisin sanoen siellä tehdään rutiinin omaisesti päätökset koska rikollisia on pitkä jono tutkittavana,ja se työllistää poliisin,niin että eivät joko välitä tai sitten ei ole aikaa tutkia perusteellisesti henkilöä onko syyllinen vai syytön tapahtumaan josta häntä syytetään. minua on syytetty monta kertaa asioista joita en ole tehnyt,joten ymmärrän hyvin sinun tilanteen.