Joo, elikkä kuten otsikostakin voi päätellä, mua kiinnostas tietää millaisia kokemuksia ihmisillä on virtuaaliamk:sta? =)tuntuiko opiskelu rankalta jne.. kiitos tiedoista jo etukäteen! =)
virtuaaliamk kokemuksia?
4
1128
Vastaukset
- Helinä77
Tein Averkossa Logistiikan perusteet -kurssin. Mielestäni kiva ja hyödyllinen. Oli mukava kirjoittaa suomeksi pitkästä aikaa.
- päihdetyön kurssi
mukava ja helpohko. Riippu hirmu paljon siitä minkä koulun piirissä tehdään, aloitin toisenkin kurssin ja se vaikutti paljon monimutkaisemmalta kun ensimmäinen. Eri ympäristö jne.
- tutkinnon suorittaminen?
Pystyykö koko esim. tradenomi-tutkinnon suorittamaan etänä? En tarkoita näitä aikuispuolen tutkintoja monimuotona, jossa tarvitsee olla työkokemusta pohjana.
- niin kertokaa mullekki
Opiskellut noin vuoden... mut lähitunnit ei oo mun juttu!
-tuskin kuitenka kokonaan tutkintoa pystyy suorittamaan, mut jotain varmasti pystyy tosin niitten hyväksilukeminen sitten voikin olla ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019