Fisher RX 8 vai Atomic SL 9
Nyt olis intersportissa molempia kohtuuhintaan. Laskettelukokemusta on carvingista aika paljon, mutta nyt jo herrasmiesmäistä nautiskelua. Eli ei kisasuksea, mutta silti topakkaa temperamenttia täytyy löytyä.
Laskettelen pääasiassa näissä savolaisissa "rinteissä"
Atomic SL 9 vai Fisher RX 8 ?
4
5973
Vastaukset
- diefenbaker
Olen käyttänyt tuota Fischeriä jonkin verran, pääosin lyhyenä (160 cm, olen itse 175)versiona. Tähänastiset kokemukset myönteisiä: toimii hyvin rinteillä, kanttipito riittävä, mutta silti ei liian ärhäkkä suksi.
Atomicia suunnittelin ostavani, juuri tuota SL9, josta on hyvät tarjoukset. Tuttu suksiesittelijä kuitenkin vinkkasi, että ko. suksi olisi allekirjoittaneelle liian heppoinen. Ei siis silti sanonut, että huono :-) . Fischeriin nähden silti ymmärtääkseni vähän kesympi, mutta omakohtaista kokemusta ei ole. - Kumbu
Minkäsmoiseen hintaan noita Fischereitä on tarjolla tähän aikaan talvesta? Itselläkin harkinnassa RX8.
Kuvittelisin että olisivat hieman monipuolisemmat kuin Atomicit jotka ovat kevennetty versio ratapuikkareista.- en tiedä
Mutta SL9 on kokeiltu oli hyvät sukset "harrastajalle" ja menee kyllä tosilaskijallakin...
Itse olen aina suosinut atomic:kkeja - hiihtäjä
Rukalla suksikaupassa näytti olevan 599€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585555Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1794511En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163952Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k493540- 513481
- 653259
- 103110
- 272722
- 462307
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332290