Fisher RX 8 vai Atomic SL 9
Nyt olis intersportissa molempia kohtuuhintaan. Laskettelukokemusta on carvingista aika paljon, mutta nyt jo herrasmiesmäistä nautiskelua. Eli ei kisasuksea, mutta silti topakkaa temperamenttia täytyy löytyä.
Laskettelen pääasiassa näissä savolaisissa "rinteissä"
Atomic SL 9 vai Fisher RX 8 ?
4
5936
Vastaukset
- diefenbaker
Olen käyttänyt tuota Fischeriä jonkin verran, pääosin lyhyenä (160 cm, olen itse 175)versiona. Tähänastiset kokemukset myönteisiä: toimii hyvin rinteillä, kanttipito riittävä, mutta silti ei liian ärhäkkä suksi.
Atomicia suunnittelin ostavani, juuri tuota SL9, josta on hyvät tarjoukset. Tuttu suksiesittelijä kuitenkin vinkkasi, että ko. suksi olisi allekirjoittaneelle liian heppoinen. Ei siis silti sanonut, että huono :-) . Fischeriin nähden silti ymmärtääkseni vähän kesympi, mutta omakohtaista kokemusta ei ole. - Kumbu
Minkäsmoiseen hintaan noita Fischereitä on tarjolla tähän aikaan talvesta? Itselläkin harkinnassa RX8.
Kuvittelisin että olisivat hieman monipuolisemmat kuin Atomicit jotka ovat kevennetty versio ratapuikkareista.- en tiedä
Mutta SL9 on kokeiltu oli hyvät sukset "harrastajalle" ja menee kyllä tosilaskijallakin...
Itse olen aina suosinut atomic:kkeja - hiihtäjä
Rukalla suksikaupassa näytti olevan 599€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816