Atomic SL 9 vai Fisher RX 8 ?

Ukester

Fisher RX 8 vai Atomic SL 9

Nyt olis intersportissa molempia kohtuuhintaan. Laskettelukokemusta on carvingista aika paljon, mutta nyt jo herrasmiesmäistä nautiskelua. Eli ei kisasuksea, mutta silti topakkaa temperamenttia täytyy löytyä.
Laskettelen pääasiassa näissä savolaisissa "rinteissä"

4

5973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diefenbaker

Olen käyttänyt tuota Fischeriä jonkin verran, pääosin lyhyenä (160 cm, olen itse 175)versiona. Tähänastiset kokemukset myönteisiä: toimii hyvin rinteillä, kanttipito riittävä, mutta silti ei liian ärhäkkä suksi.

Atomicia suunnittelin ostavani, juuri tuota SL9, josta on hyvät tarjoukset. Tuttu suksiesittelijä kuitenkin vinkkasi, että ko. suksi olisi allekirjoittaneelle liian heppoinen. Ei siis silti sanonut, että huono :-) . Fischeriin nähden silti ymmärtääkseni vähän kesympi, mutta omakohtaista kokemusta ei ole.

• Kumbu

Minkäsmoiseen hintaan noita Fischereitä on tarjolla tähän aikaan talvesta? Itselläkin harkinnassa RX8.
      Kuvittelisin että olisivat hieman monipuolisemmat kuin Atomicit jotka ovat kevennetty versio ratapuikkareista.

• en tiedä

Mutta SL9 on kokeiltu oli hyvät sukset "harrastajalle" ja menee kyllä tosilaskijallakin...
        Itse olen aina suosinut atomic:kkeja

• hiihtäjä

Rukalla suksikaupassa näytti olevan 599€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      58
      5555
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      179
      4511
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      3952
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      49
      3540
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3481
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      65
      3259
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      3110
    8. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      27
      2722
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2307
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      33
      2290
    Aihe