Varmaan kaupoissa ei myydä enää PS1 Pelejä,
Mutta löytyisikö netistä PS1 pelejä [Suomalaiset sivut]
Pitäisi ostaa Spyro 3 :P
PS1 Pelejä?
15
5765
Vastaukset
- nightsong
mäkin kaipaan ps1 crashejä, ja spyroo(tottakai) mutta sitte joku heppu keksi evoluution peli maailmaan (ihan tyhmää)
- LOLLO
www.huuto.net
- alo1ttelija
LOLLO kirjoitti:
www.huuto.net
Mistäpä sitä koskaan tietää , jos se peli on naarmuuntunut ja se peli ei toimi:/
- diapolos
alo1ttelija kirjoitti:
Mistäpä sitä koskaan tietää , jos se peli on naarmuuntunut ja se peli ei toimi:/
ja wareta ja polta itse pelisi. Ei me rikoa lakii, suomen laki rikkoo meitä!
- öhhouoiytiurk6i7dksliöo8dps...
LOLLO kirjoitti:
www.huuto.net
vpd.fi
http://www.tilt.fi/cgi-bin/show.pl?action=show&page=pc&num=911
http://www.gameparadise.fi/index.php?t=index2&h=Tervetuloa
- Niksu97
Joo, spyro 3 on jotenki niin klassikko. Mul on se, tai no levy hukas, kotelo tallel. Kyl pelaisin jos olis, on se niin hyvä ;D
- aWttu
Kyllä löytyy pelikaupoista vielä PS1 pelejä. itel modattu PS ja melkein kaikki klassikko pelit :) sit netistä löytyy emulaattorit jos haluu koneella pelata.
- suspect87
miltä netti sivuilta löysit niin
tä pelejä??
- TueR
Tosi hyvässä kunnossa olis spyro 3, konsolia en omista enää niin jääny tyhänpantiksi koko pelikin. Elikkäs vihjailen , että myynnissä ois jos kukaan enään tätä lueskelee.
- Minä the lohikäärme
Mulle ois käyttöö Spyro 3. Oli joskus itelläni tää peli mut kyllästyin, en pelannu pariin vuoteen, ja myin pois.=( (HIRVEET TRAUMAT TOSTA ) =P Mut voisin ostaa sen pelin jokatapauksessa uudellee. =D
- Spyro-fani
Minä the lohikäärme kirjoitti:
Mulle ois käyttöö Spyro 3. Oli joskus itelläni tää peli mut kyllästyin, en pelannu pariin vuoteen, ja myin pois.=( (HIRVEET TRAUMAT TOSTA ) =P Mut voisin ostaa sen pelin jokatapauksessa uudellee. =D
ja on valmis myymään, niin haluisin ostaa. Kovasti oon yrittäny ettii, mut mistään ei löydy. Eli Helsingin seudulta jos joku myis, hinta sellanen 0-25 egee, ni kelpais ilman muuta. Ja tietty ehdottomasti aito ja toimiva
- Spyro-fani
Spyro-fani kirjoitti:
ja on valmis myymään, niin haluisin ostaa. Kovasti oon yrittäny ettii, mut mistään ei löydy. Eli Helsingin seudulta jos joku myis, hinta sellanen 0-25 egee, ni kelpais ilman muuta. Ja tietty ehdottomasti aito ja toimiva
Ihan mielenkiinnosta myös kyselen, miksi pelistä jäi traumat? Aiheuttiko joku tietty vai peli kokonaisuudessaan?
- jk kj01
parhain paikka on huuto.net huudan juuri crash bandicoot 1,2,3 sarjan 26e!
- Huutoshoppaaja
Vanha ketju mutta mitäs siitä. Huutonet on ihan hyvä paikka ostaa käytettyjä pelejä etenkin vanhemmille konsoleille. Itse olen ostanut sieltä monta hyvää peliä eikä ole ollut mitään ongelmia. On kuitenkin syytä tarkistaa muutama seikka.
1. Katso EHDOTTOMASTI AINA myyjän saama palaute!
2. Tarkista että peli varmasti toimii koneessasi. Siellä on paljon pelejä myynnissä, jotka vaativat ulkomailta ostetun konsolin tai modaamisen.
3. Rehellinen myyjä kertoo kyllä tuotteen esittelyssä, jos pelilevyssä on esim naarmuja tai kannet hajalla. Pienet hiusnaarmut eivät pelaamiseen vaikuta ja kansien kunto nyt vielä vähemmän. Pelin toimivuudesta on myös yleensä maininta.
4. Vertaa hintaa muihin vastaaviin tuotteisiin huutonetissä. Jos hinta on huomattavan halpa muihin vastaaviin nähden ja tuotteen kunnosta ei ole kerrottu mitään, tai jos myyjä vastaa kysymyksiisi epämääräisesti eikä myyjällä ole vielä palautteita luettavana, ole erittäin tarkkana. Muutaman euron menetys ei paljon vielä harmita, mutta kalliimpi ostos kannattaa ostaa luotettavalta myyjältä vaikka maksaisikin hieman enemmän.
Huutonetissä on paljon myös pelidivareita, liikkeitä ja muuten "työkseen" käytettyjä pelejä kauppaavia myyjiä, joilta voi turvallisesti ostaa käytettyjä pelejä =) Suosittelen! - miksei noinkin
Vanha on tosiaan mutta laitanpa minäkin.
Nykyäänkin ps1 pelien ostaminen ja pelaaminen käy kätevästi jos on valmiiksi ps3, netti kytkettynä, rahaa psn-tilillä. Ostelee ps-storesta niitä vanhoja hyviä ekan ja tokan pleikan pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086