PS1 Pelejä?

alo1ttelija

Varmaan kaupoissa ei myydä enää PS1 Pelejä,
Mutta löytyisikö netistä PS1 pelejä [Suomalaiset sivut]
Pitäisi ostaa Spyro 3 :P

15

5704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nightsong

      mäkin kaipaan ps1 crashejä, ja spyroo(tottakai) mutta sitte joku heppu keksi evoluution peli maailmaan (ihan tyhmää)

      • LOLLO

        www.huuto.net


      • alo1ttelija
        LOLLO kirjoitti:

        www.huuto.net

        Mistäpä sitä koskaan tietää , jos se peli on naarmuuntunut ja se peli ei toimi:/


      • diapolos
        alo1ttelija kirjoitti:

        Mistäpä sitä koskaan tietää , jos se peli on naarmuuntunut ja se peli ei toimi:/

        ja wareta ja polta itse pelisi. Ei me rikoa lakii, suomen laki rikkoo meitä!


      • öhhouoiytiurk6i7dksliöo8dps...

    • Niksu97

      Joo, spyro 3 on jotenki niin klassikko. Mul on se, tai no levy hukas, kotelo tallel. Kyl pelaisin jos olis, on se niin hyvä ;D

    • aWttu

      Kyllä löytyy pelikaupoista vielä PS1 pelejä. itel modattu PS ja melkein kaikki klassikko pelit :) sit netistä löytyy emulaattorit jos haluu koneella pelata.

      • suspect87

        miltä netti sivuilta löysit niin
        tä pelejä??


    • TueR

      Tosi hyvässä kunnossa olis spyro 3, konsolia en omista enää niin jääny tyhänpantiksi koko pelikin. Elikkäs vihjailen , että myynnissä ois jos kukaan enään tätä lueskelee.

      • Minä the lohikäärme

        Mulle ois käyttöö Spyro 3. Oli joskus itelläni tää peli mut kyllästyin, en pelannu pariin vuoteen, ja myin pois.=( (HIRVEET TRAUMAT TOSTA ) =P Mut voisin ostaa sen pelin jokatapauksessa uudellee. =D


      • Spyro-fani
        Minä the lohikäärme kirjoitti:

        Mulle ois käyttöö Spyro 3. Oli joskus itelläni tää peli mut kyllästyin, en pelannu pariin vuoteen, ja myin pois.=( (HIRVEET TRAUMAT TOSTA ) =P Mut voisin ostaa sen pelin jokatapauksessa uudellee. =D

        ja on valmis myymään, niin haluisin ostaa. Kovasti oon yrittäny ettii, mut mistään ei löydy. Eli Helsingin seudulta jos joku myis, hinta sellanen 0-25 egee, ni kelpais ilman muuta. Ja tietty ehdottomasti aito ja toimiva


      • Spyro-fani
        Spyro-fani kirjoitti:

        ja on valmis myymään, niin haluisin ostaa. Kovasti oon yrittäny ettii, mut mistään ei löydy. Eli Helsingin seudulta jos joku myis, hinta sellanen 0-25 egee, ni kelpais ilman muuta. Ja tietty ehdottomasti aito ja toimiva

        Ihan mielenkiinnosta myös kyselen, miksi pelistä jäi traumat? Aiheuttiko joku tietty vai peli kokonaisuudessaan?


    • jk kj01

      parhain paikka on huuto.net huudan juuri crash bandicoot 1,2,3 sarjan 26e!

    • Huutoshoppaaja

      Vanha ketju mutta mitäs siitä. Huutonet on ihan hyvä paikka ostaa käytettyjä pelejä etenkin vanhemmille konsoleille. Itse olen ostanut sieltä monta hyvää peliä eikä ole ollut mitään ongelmia. On kuitenkin syytä tarkistaa muutama seikka.

      1. Katso EHDOTTOMASTI AINA myyjän saama palaute!

      2. Tarkista että peli varmasti toimii koneessasi. Siellä on paljon pelejä myynnissä, jotka vaativat ulkomailta ostetun konsolin tai modaamisen.

      3. Rehellinen myyjä kertoo kyllä tuotteen esittelyssä, jos pelilevyssä on esim naarmuja tai kannet hajalla. Pienet hiusnaarmut eivät pelaamiseen vaikuta ja kansien kunto nyt vielä vähemmän. Pelin toimivuudesta on myös yleensä maininta.

      4. Vertaa hintaa muihin vastaaviin tuotteisiin huutonetissä. Jos hinta on huomattavan halpa muihin vastaaviin nähden ja tuotteen kunnosta ei ole kerrottu mitään, tai jos myyjä vastaa kysymyksiisi epämääräisesti eikä myyjällä ole vielä palautteita luettavana, ole erittäin tarkkana. Muutaman euron menetys ei paljon vielä harmita, mutta kalliimpi ostos kannattaa ostaa luotettavalta myyjältä vaikka maksaisikin hieman enemmän.

      Huutonetissä on paljon myös pelidivareita, liikkeitä ja muuten "työkseen" käytettyjä pelejä kauppaavia myyjiä, joilta voi turvallisesti ostaa käytettyjä pelejä =) Suosittelen!

    • miksei noinkin

      Vanha on tosiaan mutta laitanpa minäkin.
      Nykyäänkin ps1 pelien ostaminen ja pelaaminen käy kätevästi jos on valmiiksi ps3, netti kytkettynä, rahaa psn-tilillä. Ostelee ps-storesta niitä vanhoja hyviä ekan ja tokan pleikan pelejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe