Balettia Pietarissa?

milzhie82

Eli onko joku käynyt pietarissa katsomassa balettia? Tai oopperaa? Yritin netistä selvittää rooman ooppera/balettitilannetta, mutta en äkkiseltään oikein saanut mitään tolkkua noista nettisivuista (lähinnä jotain e-lippukauppoja, joissa surffatessa ei voi edes olla varma, mihin maahan ja kaupunkiin niitä lippuja on ostamassa, ellei oopperatalon nimi ole tiedossa).

Missä (minkä nimisessä/nimisissä) pietarissa siis esitetään balettia (siis "kunnon" balettia, haen vastaavaa kuin meidän kansallisooppera)? Ja mitä hintaluokkaa liput ovat? Onko ihan täyteen buukattua, miten paljon etukäteen pitäisi liput hommata?

6

2916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyyti

      siis balletandopera.com

      siellä on kirovit ja marinskit rakennuksen kuvineen,
      en muista oliko tällä sivustolla lippuvarausta, mutta ohjelmisto kyllä sieltä selviää

      • joutsenlampi

        Todellakin meillä on maailman paras baletti aivan rajan takana. Suosittelen ehdottomasti kaikille. Ennakkoluulot karisevat, vaikka menisi Seppo Räty-asenteella.

        Tuossa on baletin viralliset sivut ja sieltä voi ostaa lippuja: http://www.mariinsky.ru/
        Olen ostanut liput Visalla ko. sivulta ja homma toimi erittäin hyvin.

        Mutta, muista tulostaa kaikki varauksen vaiheet, sellainenkin mitä ei sivuston mukaan tarvitsisi. Nimittäin kun menet varauksesi kanssa paikan päälle lippuluukulle, voi virkailija (tod.näk. perinteinen venäläismummo joka ei ymmärrä sanaakaan mitään muuta kuin venäjää) pyytää nähtäväkseen myös jotain varausnumeron lisäksi. Jäi epäselväksi, että mitä hän kaipasi, joka tapauksessa se löytyi onneksi mukaan ottamistani tulosteista.


      • myös...
        joutsenlampi kirjoitti:

        Todellakin meillä on maailman paras baletti aivan rajan takana. Suosittelen ehdottomasti kaikille. Ennakkoluulot karisevat, vaikka menisi Seppo Räty-asenteella.

        Tuossa on baletin viralliset sivut ja sieltä voi ostaa lippuja: http://www.mariinsky.ru/
        Olen ostanut liput Visalla ko. sivulta ja homma toimi erittäin hyvin.

        Mutta, muista tulostaa kaikki varauksen vaiheet, sellainenkin mitä ei sivuston mukaan tarvitsisi. Nimittäin kun menet varauksesi kanssa paikan päälle lippuluukulle, voi virkailija (tod.näk. perinteinen venäläismummo joka ei ymmärrä sanaakaan mitään muuta kuin venäjää) pyytää nähtäväkseen myös jotain varausnumeron lisäksi. Jäi epäselväksi, että mitä hän kaipasi, joka tapauksessa se löytyi onneksi mukaan ottamistani tulosteista.

        Paljonko liput suunnilleen maksavat? En löytänyt oikein tietoa...


    • Frankky

      BalletAndOpera.com

      • listi

        tuo www-osoitehan on jo kerrottu kuukausi sitten..


    • s

      Mihailovski teatteri upeata balettia tarjolla. Kyseessä on toiseksi vanhin teatteri Pietarissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe