Balettia Pietarissa?

milzhie82

Eli onko joku käynyt pietarissa katsomassa balettia? Tai oopperaa? Yritin netistä selvittää rooman ooppera/balettitilannetta, mutta en äkkiseltään oikein saanut mitään tolkkua noista nettisivuista (lähinnä jotain e-lippukauppoja, joissa surffatessa ei voi edes olla varma, mihin maahan ja kaupunkiin niitä lippuja on ostamassa, ellei oopperatalon nimi ole tiedossa).

Missä (minkä nimisessä/nimisissä) pietarissa siis esitetään balettia (siis "kunnon" balettia, haen vastaavaa kuin meidän kansallisooppera)? Ja mitä hintaluokkaa liput ovat? Onko ihan täyteen buukattua, miten paljon etukäteen pitäisi liput hommata?

6

2916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyyti

      siis balletandopera.com

      siellä on kirovit ja marinskit rakennuksen kuvineen,
      en muista oliko tällä sivustolla lippuvarausta, mutta ohjelmisto kyllä sieltä selviää

      • joutsenlampi

        Todellakin meillä on maailman paras baletti aivan rajan takana. Suosittelen ehdottomasti kaikille. Ennakkoluulot karisevat, vaikka menisi Seppo Räty-asenteella.

        Tuossa on baletin viralliset sivut ja sieltä voi ostaa lippuja: http://www.mariinsky.ru/
        Olen ostanut liput Visalla ko. sivulta ja homma toimi erittäin hyvin.

        Mutta, muista tulostaa kaikki varauksen vaiheet, sellainenkin mitä ei sivuston mukaan tarvitsisi. Nimittäin kun menet varauksesi kanssa paikan päälle lippuluukulle, voi virkailija (tod.näk. perinteinen venäläismummo joka ei ymmärrä sanaakaan mitään muuta kuin venäjää) pyytää nähtäväkseen myös jotain varausnumeron lisäksi. Jäi epäselväksi, että mitä hän kaipasi, joka tapauksessa se löytyi onneksi mukaan ottamistani tulosteista.


      • myös...
        joutsenlampi kirjoitti:

        Todellakin meillä on maailman paras baletti aivan rajan takana. Suosittelen ehdottomasti kaikille. Ennakkoluulot karisevat, vaikka menisi Seppo Räty-asenteella.

        Tuossa on baletin viralliset sivut ja sieltä voi ostaa lippuja: http://www.mariinsky.ru/
        Olen ostanut liput Visalla ko. sivulta ja homma toimi erittäin hyvin.

        Mutta, muista tulostaa kaikki varauksen vaiheet, sellainenkin mitä ei sivuston mukaan tarvitsisi. Nimittäin kun menet varauksesi kanssa paikan päälle lippuluukulle, voi virkailija (tod.näk. perinteinen venäläismummo joka ei ymmärrä sanaakaan mitään muuta kuin venäjää) pyytää nähtäväkseen myös jotain varausnumeron lisäksi. Jäi epäselväksi, että mitä hän kaipasi, joka tapauksessa se löytyi onneksi mukaan ottamistani tulosteista.

        Paljonko liput suunnilleen maksavat? En löytänyt oikein tietoa...


    • Frankky

      BalletAndOpera.com

      • listi

        tuo www-osoitehan on jo kerrottu kuukausi sitten..


    • s

      Mihailovski teatteri upeata balettia tarjolla. Kyseessä on toiseksi vanhin teatteri Pietarissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe