moikka!
Mistä saa tietoa musikaalien koe-esiintymisistä?
Mistä esim. high school musicalin koe-esiintymisisiin osallistuneet saivat tiedon että sinne haetaan esiintyjiä? Tietääkö joku haetaanko mihinkään musikaaliin tällä hetkellä esiintyjiä? kiitos paljon jos joku jaksaa vastata!
musikaalien koe-esiintymisiä
6
3648
Vastaukset
- jezzi
kyselin tuolla toisella palstalla kun en hoksannut että täällä on jo tällainen aloitus tähän aiheeseen....
- :o)
No High school musikaalin koe-esiintymisestä tiedotti teatteri ja siitä oli juttua joka puolella. Kovin paljoa ammattiteatterit ei nykypäivänä koe-esiintymisistä kerro julkisesti. Varsinkin pääkaupunkiseudulla on niin pienet ja sisäänpäin kääntyneet piirit, että eipä sinne helppo ole mukaan ängetä. :)
- highschool stara
juttua hsm koe-esiintymisistä, minkä pohjalta itsekin löysin paikalle.
- IhqMusiikki
nii että mun mielest tuol musiikkiopistoil oli niit lappui et voi soittaa tai lähettää sähköpostii niihin hsm-leffoihin ja en tiiä onks enää ku en enää soita pianoo... :( siäl pitäis kait olla?
- musikaalifani
Mulla ois sama ku musikaaliin haluisin mut en mistään ikinä saa tietää missä ja millon on musikaaliin koe esiintyminen...joten samaa kyselisin myös mä :)Olen harrastanu lauluu joten haluisin laulu osion :)
- oma-aloitteisuutta
musikaalifani kirjoitti:
Mulla ois sama ku musikaaliin haluisin mut en mistään ikinä saa tietää missä ja millon on musikaaliin koe esiintyminen...joten samaa kyselisin myös mä :)Olen harrastanu lauluu joten haluisin laulu osion :)
itse vapaamuotoisia hakemuksia teattereihin ja kapellimestareille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774