moikka!
Mistä saa tietoa musikaalien koe-esiintymisistä?
Mistä esim. high school musicalin koe-esiintymisisiin osallistuneet saivat tiedon että sinne haetaan esiintyjiä? Tietääkö joku haetaanko mihinkään musikaaliin tällä hetkellä esiintyjiä? kiitos paljon jos joku jaksaa vastata!
musikaalien koe-esiintymisiä
6
3670
Vastaukset
- jezzi
kyselin tuolla toisella palstalla kun en hoksannut että täällä on jo tällainen aloitus tähän aiheeseen....
- :o)
No High school musikaalin koe-esiintymisestä tiedotti teatteri ja siitä oli juttua joka puolella. Kovin paljoa ammattiteatterit ei nykypäivänä koe-esiintymisistä kerro julkisesti. Varsinkin pääkaupunkiseudulla on niin pienet ja sisäänpäin kääntyneet piirit, että eipä sinne helppo ole mukaan ängetä. :)
- highschool stara
juttua hsm koe-esiintymisistä, minkä pohjalta itsekin löysin paikalle.
- IhqMusiikki
nii että mun mielest tuol musiikkiopistoil oli niit lappui et voi soittaa tai lähettää sähköpostii niihin hsm-leffoihin ja en tiiä onks enää ku en enää soita pianoo... :( siäl pitäis kait olla?
- musikaalifani
Mulla ois sama ku musikaaliin haluisin mut en mistään ikinä saa tietää missä ja millon on musikaaliin koe esiintyminen...joten samaa kyselisin myös mä :)Olen harrastanu lauluu joten haluisin laulu osion :)
- oma-aloitteisuutta
musikaalifani kirjoitti:
Mulla ois sama ku musikaaliin haluisin mut en mistään ikinä saa tietää missä ja millon on musikaaliin koe esiintyminen...joten samaa kyselisin myös mä :)Olen harrastanu lauluu joten haluisin laulu osion :)
itse vapaamuotoisia hakemuksia teattereihin ja kapellimestareille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615253Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183302- 1422725
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162378- 1331886
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1621476Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731407Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081350- 951307