Rintaranka ja rahinaa??

:::::

Minulla on sellaine vaiva, että kun teen esim. "rintarangan kiertoliikkeitä" niin tuntuu siltä, kun ottaisi kiinni johonkin, ja rahinaa kuuluu. Samassa myös hengitys vaikeutuu. Muutenkin minulla on melkein koko ajan hengenahdistusta, myös levossa.
Onko tämä asia kenellekkään tuttua? Itse tässä ihmettelen kovasti mistä tämä johtuu..
Onkohan rintarangassa jotakin, vai oisko vika sittenkin hengitysteissä?

7

3743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös...

samanlaista. Niska ja hartiat ovat aina jumissa, niin olen miettinyt, että ovatko kaikki lihakseni niin jumissa, myös pienet hengitykseen liittyvät lihakset.

• mietinässäsi

tullut johonkin tulokseen, niin kerrotko?

• vaivoja

Minulla on usein rintarangassa nikamalukkoja, arvelisin noiden oireiden johtuvan niistä. Kiropraktikolla käynnin jälkeen on taas jonkin aikaa helmpompaa.

• jumi jumii...

kun niska,hartiat ja rintaranka jumittaa niin tulee myös olo että "raskas" hengittää...eikä vaan pelkkä olo vaan näin OIKEESTI on,kokeile vaikka omt-terapiaa rangan jumituksen aukasemiseen,ei halvinta lystiä mutta kannattaa kokeilla,mulla jo ekan käyntikerran jälkeen helpotti.

• :::::

Kiitos vastauksista!
        Haluan vielä tarkentaa, että rahina/karhea ääni vaikuttaa tulevan rintakehästä.Siis kun teen kiertoliikkeitä sivusta toiseen, niin se sekä kuuluu että tuntuu..ja hengitys vaikeutuu.

• ::::: kirjoitti:

Kiitos vastauksista!
        Haluan vielä tarkentaa, että rahina/karhea ääni vaikuttaa tulevan rintakehästä.Siis kun teen kiertoliikkeitä sivusta toiseen, niin se sekä kuuluu että tuntuu..ja hengitys vaikeutuu.

rintaranka yhteydessä lukuisiin lihaksiin jotka jumittuessaan antaa just tuollaisia oireita..."lukot"kun saa auki niin rahinat ja hengitys helpottuu:)

• myös rahinaa

heippa! mä olen kärsinyt jo vuosia niska-hartiajumituksesta, vuosi sitten kuvioihin tuli myös muut yläselän kivut. mulla on ollut nikamalukkoja ja kylkiluita jumissa.

nyt parisen päivää sitten on lihakset taas jumiutuneet kovin, ja keuhkojen alueella on tuntunut siltä kuin joku painaisi niitä kasaan. koitin tehä kans kiertoliikkeitä ja henki alkoi pihisemään, hengitys vaikeutu ja otti kovasti keuhkoihin. henkeä ahdistaa kokoajan. pelästyin myös tätä tuntemusta ja kävin lääkärissä, ehdotettiin vaivaa todellakin lihasperäiseksi!
      olen käynyt aukomassa nikamalukkoja jäsenkorjaajalla, mutta ei ne pysy silläkään kauaa poissa vaan jumiutuvat vähänpäästä kuitenkin. nyt ajattelin kokeilla kansanparantaja jouko aholaa, on kait hyvä.

niin ja mulla tulee verenmakua suuhun kun oikeen keuhkoja painaa.... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5725
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3484
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      67
      2414
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2039
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1822
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1789
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1720
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1462
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      36
      1369
    Aihe