Youtube kirjautumis/Rekisteröimis ongelmia.

mcsindy

Miksi minä en pääse kirjautuman, Youtuben vaikka salasana ja nimimerkki ovat, oikeat minun entinen nimimerkki poistettiin Youtubesta sinä samalla poistu muun kaikki videot minä rekisteröidyin uudestaan Youtuben ja mää pässin sinne ja muun piti vahvista rekisteröitymiseni sähköpostiin kautta minä vahvistin ja yritin kirjautua uudestaan Youtuben enkä pääsyt kirjautuman miksi? mikä voisi olla syy? tule vain tämmöinen punainen teksti kun yritän rekisteröityä Your account has been permanently disabled en tiedä mitä toi tarkoita apua! Olen minä yrittänyt uudestaan rekisteröityä mutta sekän ei, ennän, onnistu tule vain tämmöinen punainen teksti kun yritän kirjautua ja välillä tulee tämmöinenkin teksti The verification code was invalid or has timed out, please try again. en saa noista teksteistä mitään selvä mitä ne oikein tarkista
mene pää ihan sekaisi. Apua! mikä nyt neuvoksi? tarvisin kiireesti nevoja.
(\__/)
(^-^)
( >< )

14

3507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------

      "Your account has been permanently disabled" tarkoittaa suomeksi: "käyttäjätilisi on väliaikaisesti suljettu"

      • mcsindy

        Aha siis onko se taas käytössä jonkun ajan päästä.


      • sitä...
        mcsindy kirjoitti:

        Aha siis onko se taas käytössä jonkun ajan päästä.

        youtube tiliä jos se toimisi muussa tapauksessa rekisteröi uusi tili


      • mcsindy
        sitä... kirjoitti:

        youtube tiliä jos se toimisi muussa tapauksessa rekisteröi uusi tili

        Minä yritin rekisteröidä uuden tilin mutta en pystynyt miksi? Tulle vain tämmöinen punainen teksti kun yritän rekisteröityä uudelleen. Your account has been permanently disabled. Mistä johtuu, etten voi rekisteröityä uudelleen? ja mitä toi punainen teksti oikein merkitse?


      • ............
        mcsindy kirjoitti:

        Minä yritin rekisteröidä uuden tilin mutta en pystynyt miksi? Tulle vain tämmöinen punainen teksti kun yritän rekisteröityä uudelleen. Your account has been permanently disabled. Mistä johtuu, etten voi rekisteröityä uudelleen? ja mitä toi punainen teksti oikein merkitse?

        kokeile rekisteröimistä webproxyn kautta tälläisiä on esim. https://webproxy.kaxy.com/index.php
        http://anonymouse.org/anonwww.html
        (jos ei onnistu noilla rekisteröinti niin kysy neuvoa minulta lisää)


      • mcsindy
        ............ kirjoitti:

        kokeile rekisteröimistä webproxyn kautta tälläisiä on esim. https://webproxy.kaxy.com/index.php
        http://anonymouse.org/anonwww.html
        (jos ei onnistu noilla rekisteröinti niin kysy neuvoa minulta lisää)

        Pääseekö noilla kirjautuman Youtuben kun rekisteröity noiden kautta vain kun en oikein käsittänyt noita. Tuo toinen siis ylimmäinen rekisteröimis paikka oli maksullinen eikä se olut oikein hyvä.


      • Jellona96
        ............ kirjoitti:

        kokeile rekisteröimistä webproxyn kautta tälläisiä on esim. https://webproxy.kaxy.com/index.php
        http://anonymouse.org/anonwww.html
        (jos ei onnistu noilla rekisteröinti niin kysy neuvoa minulta lisää)

        miks en pysty kirjautumaan youtubeen????
        tulee vaan teksti:
        Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com.
        voisko joku auttaa!


      • ois
        Jellona96 kirjoitti:

        miks en pysty kirjautumaan youtubeen????
        tulee vaan teksti:
        Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com.
        voisko joku auttaa!

        sama ongelma


      • kukaliewallu
        ois kirjoitti:

        sama ongelma

        Se Sorry.... teksti tarkottaa et ootte liian nuoria. Menkää toiselle käyttäjälle tai toiselle nettipalvelimelle ja pankaa joku toinen ikä.

        mä en pääse siitä e-mail ja salasana hommelista. Pitääkö siin kirjottaa siihen isoon lootaan vai siihen pieneen??


      • ineligible
        Jellona96 kirjoitti:

        miks en pysty kirjautumaan youtubeen????
        tulee vaan teksti:
        Sorry. Based on the information you have submitted to us, you are ineligible to register for YouTube.com.
        voisko joku auttaa!

        Löytyy merkitys kyllä Englanti-Suomi ilmainen sanakirja sivuilta. Joku ei täsmää, tai olet antanut eri tietoja (submit = lähettää, jättää sisään, esittää ja ineligible = kelpaamaton, tai ei oikeutettu johonkin).
        Minulle kävi samoin, ei ollut ikäkysymys ainakaan mulla, mutt vähän eri tiedot kyllä oli kun sähköpostini rekisteröinnissä. En tieä pystyykö ne paikantamaan koneen tai jäljittämään paikkakunnan. Ei kuitenkaan rekisteröinti onnistunut =(


      • qjkbfjeifhwefj
        ineligible kirjoitti:

        Löytyy merkitys kyllä Englanti-Suomi ilmainen sanakirja sivuilta. Joku ei täsmää, tai olet antanut eri tietoja (submit = lähettää, jättää sisään, esittää ja ineligible = kelpaamaton, tai ei oikeutettu johonkin).
        Minulle kävi samoin, ei ollut ikäkysymys ainakaan mulla, mutt vähän eri tiedot kyllä oli kun sähköpostini rekisteröinnissä. En tieä pystyykö ne paikantamaan koneen tai jäljittämään paikkakunnan. Ei kuitenkaan rekisteröinti onnistunut =(

        Kun yritän rekata tubeen niin se kysyy mun puhelinnumerota. Viel viikko sitte ei kysynny. Kun laitan sen niin se ei vaan muka tunnista sitä ja en pääse rekisteröitymään. Naurettava joku uus rekisteröitymistapa. Enkö siis pääse enää ikin rekisteröityy tubeen?


      • nuuskis1

        'permanently' tarkoittaa kylläkin 'pysyvästi'. Älä vala ihmisiin turhaa toivoa.


      • osmo94
        qjkbfjeifhwefj kirjoitti:

        Kun yritän rekata tubeen niin se kysyy mun puhelinnumerota. Viel viikko sitte ei kysynny. Kun laitan sen niin se ei vaan muka tunnista sitä ja en pääse rekisteröitymään. Naurettava joku uus rekisteröitymistapa. Enkö siis pääse enää ikin rekisteröityy tubeen?

        nyt en muista salasanaa ja ku laitan sen homman et mikä on nick ni pitäis tulla sähköpostiin viesti mut ei tule. missä vika?


    • chromeonkuppanenkakk

      mikäs mulla on tossa chromessa ku oon kirjautunu googleen, mutta kun yritän kirjautua youtubeen, sivu vain päivittyy ja lukee "UUDELLEENOHJAUS" firefoxilla pääsen normaalisti youtubeen. AUTTAKAA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe