tietääkö kukaan jotta tuleeko superbikeä tällä kaudella telkusta ku en ole löytäny ees netistä tietoa siitä.
superbike
7
1322
Vastaukset
- qfmzgi
Urheilukanavahan on ainakin parina viime vuotena näyttänyt niin suberbikea kuin supersportkisojakin. Sieltä minä niitä ainakin olen suurella mielenkiinnolla seurannut. Kuvittelisin, että sama perinne jatkuu urheilukanavalla tänäkin vuonna. Luulo ei tosin oli tiedon väärti.
- qfmzgi
Suberbike on varmaan jännä laji myös, mutta tarkoitin siis superbike :). Itse itseään korjaa.
- Siltä
Että taitaa tulla vain Eurosportilta:(
Näkemättä siis jää itseltäni, prkl...- qfmzgi
Onko näin? Ompas suuri pettymys. Superbike on melkeimpä mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin moto gp. Suuri pettymys!
- supfan
siltä että taitaa urheilukanava lähettää kisoja, ainaskii avauksen. suurkiitos kanavalle
- qfmzgi
Tulee koko kausi urheilukanavalta.
http://www.urheilukanava.fi/index.php?id=108
Hyvä homma! 23.2. alkaa Qatarista ja 2.3. jo jatkuu Phillip Islandilla. Noriyki Haga vie pian tällä kaudella, veikkaan.
- TOSI HIENOA :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770