Tehdäänkö treffit ?

Touhulan Helmi - pitopalvelu

Perjantaina 8.2 klo 19.00. Suomi24, ikäryhmät 50 ? Vain ja ainoastaan iloiset, hupaisat, elämänmyönteiset ihmiset kutsuttu. Joko aikeissa viettää mukavaa koti-iltaa tai lähdössä bilettää. Niin sinkut kuin varatutkin tervetulleita, kunhan vaan positiivinen mieli ja huumoria höysteenä. Ja mielellään erilaisia murteita. Äkäpusseja ei haluta kuokkavieraiksi :)
Aloitus: Nyt pidetään hauskaa

21

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teherähän trehevit,mutta tosinoukat pysyköhöt lestissään!

      • Helmi T

        Tästä se lähtee.


      • Helmi T kirjoitti:

        Tästä se lähtee.

        Kuka sen paikanki jo on varannu, mää kuvittelin jotta en oo varattu, eikä trenkää varatakkaan.


    • Missä ? Kuka kutsuu ?

      • Helmi T

        Lueppa kutsu uudestaan. No oot kuitenkin listalla :) Tervetuloa !


    • namisuku

      ...Perjantai käy, kun Lauantaina on Huuma...Heh;)
      Touhulan Helmi ei ole Tuttu?
      Saa olla myrtsejäkin?=)

    • HTZA

      pari uutta aloitusta.
      Intosi kyllä sammuu.
      Olen pahoillani.

      • Helmi T

        Ehkä niin, valitettavaa. Ilo antaa potkua elämään. Uskon että se on jossain, se pitää vain kaivaa ulos :) Älä ole nii synkkä !!!


      • HTZA
        Helmi T kirjoitti:

        Ehkä niin, valitettavaa. Ilo antaa potkua elämään. Uskon että se on jossain, se pitää vain kaivaa ulos :) Älä ole nii synkkä !!!

        päin vastoin!
        Tuntuu vaan masentavalta se että jotkut ottavat nämä jutut tosissaan.
        Minusta oli kiva tulla tänne, vaan pikkuhiljaa alkaa kyllästyä.
        No, vika ei ole minun, palsta on paikka missä voi kirjoittaa.
        Toivottavasti, kuten luulen, olet yksi näistä.
        Kyllästyttäjistä.
        Kiitos sinulle.
        Anteeksi jos olin väärässä.


      • Helmi T

        Laulaessas kuorossa Saariston Sirkkaa :)))


      • HTZA
        Helmi T kirjoitti:

        Laulaessas kuorossa Saariston Sirkkaa :)))

        meillä molemmilla on hauskaa kun juttu lentää.
        Pidähän huoli itsestäsi.
        Minä lopetan nyt tosiasiat, heittäydyn viihteelle.
        Myös jutuissani.


      • H&S
        HTZA kirjoitti:

        meillä molemmilla on hauskaa kun juttu lentää.
        Pidähän huoli itsestäsi.
        Minä lopetan nyt tosiasiat, heittäydyn viihteelle.
        Myös jutuissani.

        :)....viel lisää merkkei vaatii, no ;)))) eiköhän riitä


      • Helmi T
        HTZA kirjoitti:

        päin vastoin!
        Tuntuu vaan masentavalta se että jotkut ottavat nämä jutut tosissaan.
        Minusta oli kiva tulla tänne, vaan pikkuhiljaa alkaa kyllästyä.
        No, vika ei ole minun, palsta on paikka missä voi kirjoittaa.
        Toivottavasti, kuten luulen, olet yksi näistä.
        Kyllästyttäjistä.
        Kiitos sinulle.
        Anteeksi jos olin väärässä.

        Ehkä sitten niin.


      • Helmi & S
        HTZA kirjoitti:

        meillä molemmilla on hauskaa kun juttu lentää.
        Pidähän huoli itsestäsi.
        Minä lopetan nyt tosiasiat, heittäydyn viihteelle.
        Myös jutuissani.

        käsiisi se pelimies ja myös lukea:)


      • HTZSA
        Helmi & S kirjoitti:

        käsiisi se pelimies ja myös lukea:)

        Tässä mitään enää lueta, kato boltsi on jees, kiva heittää legendaa torville.


      • ei ihka hyvin
        HTZSA kirjoitti:

        Tässä mitään enää lueta, kato boltsi on jees, kiva heittää legendaa torville.

        onnistu :)


      • HTZSA
        ei ihka hyvin kirjoitti:

        onnistu :)

        kun nähdään vedän Cassiuksen plaggarit sulle nenää...
        Nää, ei mulle, ei mulle....


      • Nimetön
        HTZSA kirjoitti:

        kun nähdään vedän Cassiuksen plaggarit sulle nenää...
        Nää, ei mulle, ei mulle....

        annan hyvänyön suukon poskelles. Nää kauniita unia, oman kullan kuvia:)


      • HTZSA
        HTZSA kirjoitti:

        kun nähdään vedän Cassiuksen plaggarit sulle nenää...
        Nää, ei mulle, ei mulle....

        paksusti Tummelia naamaan.
        Tiedä mitä siihen tulee.


    • me tekopyhät?

      Eikös me sitte...

    • helmi ei jaksa

      Heippa ! pitääkääpä hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe