Itse en ole kihloissa eikä minua ole ikinä kosittu. Mutta tuli tässä mieleen miten se tapahtui teillä? Ystäväni meni äskettäin kihloihin, häntä kosittiin polvella sängyn vieressä, alasti :)
Minkälainen tämä tärkeä hetki oli teillä? Nyt pitkiä ja jännittäviä tarinoita tulemaan! :)
Ihanin kosinta?
7
3013
Vastaukset
Nooh, 301 ihmistä luki eikä kenelläkään ole mitään kerrottavaa. Menikö kaikilla noin tylsästi? :(
- näin on
ei taida miehet enää romanttisesti kosia.. nykyään monet seurustelee vuosia niin ettei kihloihin mee.. suomeen pitäis saaha semmonen laki ettei saman katon alle saa muuttaa jos ei oo kihloissa..
- kihlauksia en
Kosittu on ja ihanasti, mutta ei ole mitään motivaatiota kertoa siitä ihmiselle, jolle asia ei ole edes ajankohtainen.
- tiiam
Oltiin seurusteltu lähes 2 ja puoli vuotta kun mentiin kihloihin. Kihloihin meno oli yhteinen päätös josta oli keskusteltu. Sormuksen kävi kuitenkin mies salaa ostamassa kun oltiin jouluostoksilla. Olin toivonut korvakoruja lahjaksi ja kun mies siinä kotimatkalla autossa sanoi että sen pienen paketin saa jo avata.... olihan se tavallaan yllätys että sieltä paketista tulikin sormus (vaikka asiasta olikin keskusteltu) Ja hän laitti sormuksen sormeen samalla kun keskittyi ajamiseen... ei ehkä maailman romanttisin tapa mutta mun muistoissa ihana ja erityinen hetki.
- tiiam
Meillä kihlaus ei kuitenkaan tarkottanut että heti ruvetaan suunnittelemaan häitä. ollaan vielä kuitenkin suht nuoria (nyt minä pian 21 ja mies samalla viikolla 24). Nyt (viime viikolla) ollaan kuitenkin päätetty että naimisiin mennään kun on säästössä sen verran rahaa että on varaa järjestää kunnon juhlat, eli vuonna 2011 ja budjetti 8000 €.
- 14.2.2008
Olimme keskustelleet kihloista ja yhdessä valitsimme valkokultaiset sormukset jo etukäteen. Mies valitsi päivän ja jonkin asteisena yllätyksenä kihlaus tuli siltikin. Teimme pöytävarauksen ravintola Ricoon. Pöydässä minua odotti kymmenen valkoista ruusua ja mies halusi tilata kuohuviiniä. Siinä vaiheessa arvelin jo jotain tapahtuvan.. Alkupalojen ja pääruoan välillä rakkaani sitten kilisytti lasia ja ravintolan hiljetessä polvistui eteeni ja kosi. Myöntyvän vastaukseni jälkeen, muiden asiakkaiden taputtaessa tuli meiltä molemmilta onnellinen itku. Ilta oli ikimuistoinen. Sain prinsessaunelmani. Romantiikka ei ole kuollut suomalaistenkaan miesten (ei ainakaan oman rakkaani) sydämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875