Ihanin kosinta?

Itse en ole kihloissa eikä minua ole ikinä kosittu. Mutta tuli tässä mieleen miten se tapahtui teillä? Ystäväni meni äskettäin kihloihin, häntä kosittiin polvella sängyn vieressä, alasti :)
Minkälainen tämä tärkeä hetki oli teillä? Nyt pitkiä ja jännittäviä tarinoita tulemaan! :)

7

2950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nooh, 301 ihmistä luki eikä kenelläkään ole mitään kerrottavaa. Menikö kaikilla noin tylsästi? :(

      • näin on

        ei taida miehet enää romanttisesti kosia.. nykyään monet seurustelee vuosia niin ettei kihloihin mee.. suomeen pitäis saaha semmonen laki ettei saman katon alle saa muuttaa jos ei oo kihloissa..


      • kihlauksia en

        Kosittu on ja ihanasti, mutta ei ole mitään motivaatiota kertoa siitä ihmiselle, jolle asia ei ole edes ajankohtainen.


    • tiiam

      Oltiin seurusteltu lähes 2 ja puoli vuotta kun mentiin kihloihin. Kihloihin meno oli yhteinen päätös josta oli keskusteltu. Sormuksen kävi kuitenkin mies salaa ostamassa kun oltiin jouluostoksilla. Olin toivonut korvakoruja lahjaksi ja kun mies siinä kotimatkalla autossa sanoi että sen pienen paketin saa jo avata.... olihan se tavallaan yllätys että sieltä paketista tulikin sormus (vaikka asiasta olikin keskusteltu) Ja hän laitti sormuksen sormeen samalla kun keskittyi ajamiseen... ei ehkä maailman romanttisin tapa mutta mun muistoissa ihana ja erityinen hetki.

    • tiiam

      Meillä kihlaus ei kuitenkaan tarkottanut että heti ruvetaan suunnittelemaan häitä. ollaan vielä kuitenkin suht nuoria (nyt minä pian 21 ja mies samalla viikolla 24). Nyt (viime viikolla) ollaan kuitenkin päätetty että naimisiin mennään kun on säästössä sen verran rahaa että on varaa järjestää kunnon juhlat, eli vuonna 2011 ja budjetti 8000 €.

    • 14.2.2008

      Olimme keskustelleet kihloista ja yhdessä valitsimme valkokultaiset sormukset jo etukäteen. Mies valitsi päivän ja jonkin asteisena yllätyksenä kihlaus tuli siltikin. Teimme pöytävarauksen ravintola Ricoon. Pöydässä minua odotti kymmenen valkoista ruusua ja mies halusi tilata kuohuviiniä. Siinä vaiheessa arvelin jo jotain tapahtuvan.. Alkupalojen ja pääruoan välillä rakkaani sitten kilisytti lasia ja ravintolan hiljetessä polvistui eteeni ja kosi. Myöntyvän vastaukseni jälkeen, muiden asiakkaiden taputtaessa tuli meiltä molemmilta onnellinen itku. Ilta oli ikimuistoinen. Sain prinsessaunelmani. Romantiikka ei ole kuollut suomalaistenkaan miesten (ei ainakaan oman rakkaani) sydämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe