HUUMA-lähetykseen!

namisuku

..4 paikka vielä Vapaana, Olkaa nyt Rohkeita; herranjestas!
Nyt viikon lauantaina:)
Sain Lisäreitä:)

16

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      lisäreidet väliin.

      • namisuku

        ...se ON perkules, kun Jotain Kivaa Tarjoo; niin kaikki Menee lukkoon, Rohkeat, Tavataan Huumassa=D
        Nähdään Nami=D


      • lisärit , reidet

        Mene radalle!! Ota reidet mukaan , meinaan omasi!!


      • namisuku
        lisärit , reidet kirjoitti:

        Mene radalle!! Ota reidet mukaan , meinaan omasi!!

        ...dount taaskaan kedit?:(


    • oikein pikkaraiset...anteeksi!

      Jos johonkin liveyleisöön minut ilmaiseksi kiikutettaisiin - Uutisvuoto saisi yhden hekottajan lisää...

      Liveyleisö? Auta Jari T!

      • namisuku

        ...että Yhteisössämme On Myös Hiukka EriLaisia Kavereitamme,
        Heillekkin, Yritän luoda Mahdollisuuden Nähdä ja Ennenkaikkea Kokea;D


    • namisuku
    • En ilmoittaudu mukaan mutta tuun kuvaamaan kun ootte siellä portilla. Pääsee 50 plussalaiset You Tubeen, eiks oo mahtavaa ?

      • namisuku

        ...Tule Ihmeessä...minulla on musta tekokarvaturkki..heh...Tule Itsekkin;D


      • tykkäätkö alasta
        namisuku kirjoitti:

        ...Tule Ihmeessä...minulla on musta tekokarvaturkki..heh...Tule Itsekkin;D

        niitä TV-tätejä tietenkin?


      • namisuku
        tykkäätkö alasta kirjoitti:

        niitä TV-tätejä tietenkin?

        ...TV_Tätejä, vaikka tykkään eri Ohjelmissa Käväistäkkin...heh=D


    • pakkasakka

      Olisin niiiin mielläni tullut, mutta tuo matka on pitkä , niin kivinen tie...tuukko sie joskus meille ko meillä tapahtuu JOTAIN ?

      • namisuku

        ...Harmi:(
        Toinen kerta sitten:)
        Tulen tietysti, jos ei ole esteitä=D
        Ilmoitathan sitten! Jotain KesäMukavaa...Tapahtumia Teillä päin=D


    • ukko paha

      otahan livekamera nauhoitus seikkailuistanne ennen studion ovien sulkeutumista ja linkitä se osoite meille valmiiksi vaikka prohfiilisi kautta. Kiitos.

      • namisuku

        ...sellaisia kameroita:(
        Muuten kyllä olisin nauhoittanut:)


    • Goldie-.65

      mikä se sellanen Huuma-lähetys on? Mä en ole katellut telkkarist muita kuin ne kauniit ja vihreät, enkä niitäkään aina muista katella. Nyt jälkikasvu sanoo että digiboksikin lakkas pelittämästä. Vaikka se on ostettu jo ennen jouluu ja syksyllä pelitti siis vielä ihan hyvin, niin nyt ei kuulemma enää pelitä. Mahtaaks muilla olla samoi ongelmia, että vaan pari kanavaa näkyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe