..4 paikka vielä Vapaana, Olkaa nyt Rohkeita; herranjestas!
Nyt viikon lauantaina:)
Sain Lisäreitä:)
HUUMA-lähetykseen!
16
678
Vastaukset
- HTZA
lisäreidet väliin.
- namisuku
...se ON perkules, kun Jotain Kivaa Tarjoo; niin kaikki Menee lukkoon, Rohkeat, Tavataan Huumassa=D
Nähdään Nami=D - lisärit , reidet
Mene radalle!! Ota reidet mukaan , meinaan omasi!!
- namisuku
lisärit , reidet kirjoitti:
Mene radalle!! Ota reidet mukaan , meinaan omasi!!
...dount taaskaan kedit?:(
oikein pikkaraiset...anteeksi!
Jos johonkin liveyleisöön minut ilmaiseksi kiikutettaisiin - Uutisvuoto saisi yhden hekottajan lisää...
Liveyleisö? Auta Jari T!- namisuku
...että Yhteisössämme On Myös Hiukka EriLaisia Kavereitamme,
Heillekkin, Yritän luoda Mahdollisuuden Nähdä ja Ennenkaikkea Kokea;D
- namisuku
...Mukaan ja ilmoittaudu:)
[email protected] En ilmoittaudu mukaan mutta tuun kuvaamaan kun ootte siellä portilla. Pääsee 50 plussalaiset You Tubeen, eiks oo mahtavaa ?
- namisuku
...Tule Ihmeessä...minulla on musta tekokarvaturkki..heh...Tule Itsekkin;D
- tykkäätkö alasta
namisuku kirjoitti:
...Tule Ihmeessä...minulla on musta tekokarvaturkki..heh...Tule Itsekkin;D
niitä TV-tätejä tietenkin?
- namisuku
tykkäätkö alasta kirjoitti:
niitä TV-tätejä tietenkin?
...TV_Tätejä, vaikka tykkään eri Ohjelmissa Käväistäkkin...heh=D
- pakkasakka
Olisin niiiin mielläni tullut, mutta tuo matka on pitkä , niin kivinen tie...tuukko sie joskus meille ko meillä tapahtuu JOTAIN ?
- namisuku
...Harmi:(
Toinen kerta sitten:)
Tulen tietysti, jos ei ole esteitä=D
Ilmoitathan sitten! Jotain KesäMukavaa...Tapahtumia Teillä päin=D
- ukko paha
otahan livekamera nauhoitus seikkailuistanne ennen studion ovien sulkeutumista ja linkitä se osoite meille valmiiksi vaikka prohfiilisi kautta. Kiitos.
- namisuku
...sellaisia kameroita:(
Muuten kyllä olisin nauhoittanut:)
- Goldie-.65
mikä se sellanen Huuma-lähetys on? Mä en ole katellut telkkarist muita kuin ne kauniit ja vihreät, enkä niitäkään aina muista katella. Nyt jälkikasvu sanoo että digiboksikin lakkas pelittämästä. Vaikka se on ostettu jo ennen jouluu ja syksyllä pelitti siis vielä ihan hyvin, niin nyt ei kuulemma enää pelitä. Mahtaaks muilla olla samoi ongelmia, että vaan pari kanavaa näkyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437