..4 paikka vielä Vapaana, Olkaa nyt Rohkeita; herranjestas!
Nyt viikon lauantaina:)
Sain Lisäreitä:)
HUUMA-lähetykseen!
16
678
Vastaukset
- HTZA
lisäreidet väliin.
- namisuku
...se ON perkules, kun Jotain Kivaa Tarjoo; niin kaikki Menee lukkoon, Rohkeat, Tavataan Huumassa=D
Nähdään Nami=D - lisärit , reidet
Mene radalle!! Ota reidet mukaan , meinaan omasi!!
- namisuku
lisärit , reidet kirjoitti:
Mene radalle!! Ota reidet mukaan , meinaan omasi!!
...dount taaskaan kedit?:(
oikein pikkaraiset...anteeksi!
Jos johonkin liveyleisöön minut ilmaiseksi kiikutettaisiin - Uutisvuoto saisi yhden hekottajan lisää...
Liveyleisö? Auta Jari T!- namisuku
...että Yhteisössämme On Myös Hiukka EriLaisia Kavereitamme,
Heillekkin, Yritän luoda Mahdollisuuden Nähdä ja Ennenkaikkea Kokea;D
- namisuku
...Mukaan ja ilmoittaudu:)
[email protected] En ilmoittaudu mukaan mutta tuun kuvaamaan kun ootte siellä portilla. Pääsee 50 plussalaiset You Tubeen, eiks oo mahtavaa ?
- namisuku
...Tule Ihmeessä...minulla on musta tekokarvaturkki..heh...Tule Itsekkin;D
- tykkäätkö alasta
namisuku kirjoitti:
...Tule Ihmeessä...minulla on musta tekokarvaturkki..heh...Tule Itsekkin;D
niitä TV-tätejä tietenkin?
- namisuku
tykkäätkö alasta kirjoitti:
niitä TV-tätejä tietenkin?
...TV_Tätejä, vaikka tykkään eri Ohjelmissa Käväistäkkin...heh=D
- pakkasakka
Olisin niiiin mielläni tullut, mutta tuo matka on pitkä , niin kivinen tie...tuukko sie joskus meille ko meillä tapahtuu JOTAIN ?
- namisuku
...Harmi:(
Toinen kerta sitten:)
Tulen tietysti, jos ei ole esteitä=D
Ilmoitathan sitten! Jotain KesäMukavaa...Tapahtumia Teillä päin=D
- ukko paha
otahan livekamera nauhoitus seikkailuistanne ennen studion ovien sulkeutumista ja linkitä se osoite meille valmiiksi vaikka prohfiilisi kautta. Kiitos.
- namisuku
...sellaisia kameroita:(
Muuten kyllä olisin nauhoittanut:)
- Goldie-.65
mikä se sellanen Huuma-lähetys on? Mä en ole katellut telkkarist muita kuin ne kauniit ja vihreät, enkä niitäkään aina muista katella. Nyt jälkikasvu sanoo että digiboksikin lakkas pelittämästä. Vaikka se on ostettu jo ennen jouluu ja syksyllä pelitti siis vielä ihan hyvin, niin nyt ei kuulemma enää pelitä. Mahtaaks muilla olla samoi ongelmia, että vaan pari kanavaa näkyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466