Eiks kaikki lähdetä

HTSZA

porukalla Vantaanjoelle ja riisutaan kengät.
Polskitaan siinä ja katellaan susia.
Sinne matalaan kohtaan, et kaikki ei sit huku.
Jooko?

Nimim: Entinen HTZA
Uusi S tulee lässytyksestä, ssssss...
:)

38

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kulkijaa kanna, mutta pitää minkä lupaa kovasti kohisten!

      • HTZA

        ---ttu teistä kukaan mitään koskea nähny, pidätte vaan toistenne puolta.
        Kylä Kankaanpääläisyys näkyy, hei...
        Rajoittaa ny vähän.


      • HTZA kirjoitti:

        ---ttu teistä kukaan mitään koskea nähny, pidätte vaan toistenne puolta.
        Kylä Kankaanpääläisyys näkyy, hei...
        Rajoittaa ny vähän.

        nyt kotiin Parkanoon - siellä on pölhöt miähet, mutta koreet kissat!


      • kotikiusattu
        Minea44 kirjoitti:

        nyt kotiin Parkanoon - siellä on pölhöt miähet, mutta koreet kissat!

        empä oo ennen kuullukkaan,oletkos luonnos ollut suren kans vastakkain.
        Sen verran jännitykseltäni näin ,että se on iso eläin.


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        nyt kotiin Parkanoon - siellä on pölhöt miähet, mutta koreet kissat!

        Oliks te sopinu jutun sen sepän kaa?
        Onks teillä taas joku juoni hei?
        Turha alkaa mun kaa hei... mä oon pahempi.
        Hei...
        Syöks te jonkun kani kans?


      • HTZSA kirjoitti:

        Oliks te sopinu jutun sen sepän kaa?
        Onks teillä taas joku juoni hei?
        Turha alkaa mun kaa hei... mä oon pahempi.
        Hei...
        Syöks te jonkun kani kans?

        asua vanhalla asemalla - siellä oli muuten ennen eläinkaupan kaverit - oletko se lihava boa?


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        asua vanhalla asemalla - siellä oli muuten ennen eläinkaupan kaverit - oletko se lihava boa?

        mun Boa alkaa jo kainalosta...kato
        Sä kun oot se "eränkävijä" niin pitäs sun snaijaa... Älä vaan sano ettet oo, kyllä mun kaali sun "nikin" on kelanu jo aikoihin, hei...
        Lappalainen...


      • savivelliä
        HTZA kirjoitti:

        ---ttu teistä kukaan mitään koskea nähny, pidätte vaan toistenne puolta.
        Kylä Kankaanpääläisyys näkyy, hei...
        Rajoittaa ny vähän.

        siellä Vantaassa virtaa,ookkonä Pikkukoskella vai Arabiassa..


      • HTZSA kirjoitti:

        mun Boa alkaa jo kainalosta...kato
        Sä kun oot se "eränkävijä" niin pitäs sun snaijaa... Älä vaan sano ettet oo, kyllä mun kaali sun "nikin" on kelanu jo aikoihin, hei...
        Lappalainen...

        Paljaat ovat tapparalaisen varpaat -hönö!


      • HTZSA
        savivelliä kirjoitti:

        siellä Vantaassa virtaa,ookkonä Pikkukoskella vai Arabiassa..

        Trolländä, on kato mun juttu, vähän snöörii ja kiva vapa, ny kun maalaiset joutuu paskalle ihan röörin päälle nii kyllä siellä Lahnakin näkee.
        Ja sinä sen kanssa.


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        Paljaat ovat tapparalaisen varpaat -hönö!

        tuplanikit sinne menee.
        Hukkuu ruohoihin ja tukehtuu nälissää johonkin Toutaimeen, mätään...


    • sorrow,zshki

      ois kuistenzskins visaampsZhaa lähtiä kylyphylhään

      • HTZSA

        on, narri, kyllä koira.
        Kamoon hei, älä mulle ala...


    • oli vastaus, mutta tämä viesti ei sitä ole -pelle!

      Toivottavasti pääset huulikontaktiin suden kanssa.
      Ei muuten maistu peppermentille ...

      • HTZSA

        siellähän se "numismukan" leikkinikki taas soittelee!
        Kivaa hei!
        Kovat kundit, puree...
        Joku leikkikoirasusi on meille vaan ihan kiva lelu..
        Jooko? Jookosta, hei


      • HTZSA kirjoitti:

        siellähän se "numismukan" leikkinikki taas soittelee!
        Kivaa hei!
        Kovat kundit, puree...
        Joku leikkikoirasusi on meille vaan ihan kiva lelu..
        Jooko? Jookosta, hei

        kanssani paanalle?


      • HTZA
        Minea44 kirjoitti:

        kanssani paanalle?

        mun peitto on höyhenii, hei... ei mitään S---ddun karvaa kato.
        Aja ittes vaan, iha ite!


      • HTZA kirjoitti:

        mun peitto on höyhenii, hei... ei mitään S---ddun karvaa kato.
        Aja ittes vaan, iha ite!

        o ihan kivaa!


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        o ihan kivaa!

        blondii mullaki..enne..
        ny näyttäs tulevan kolmas kainaloon,
        Pashat!!!


      • HTZA kirjoitti:

        mun peitto on höyhenii, hei... ei mitään S---ddun karvaa kato.
        Aja ittes vaan, iha ite!

        Et eres tiäräm mikä o paana!


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        o ihan kivaa!

        blondii mullaki..enne..
        ny näyttäs tulevan kolmas kainaloon,
        Pashat!!!


      • HTZSA kirjoitti:

        blondii mullaki..enne..
        ny näyttäs tulevan kolmas kainaloon,
        Pashat!!!

        "Omaa kivaa" tms. - mummolle tuli taas oikeaa elämää :DDD


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        Et eres tiäräm mikä o paana!

        se o joku su varanikkis juttu, rekkaa H----tti!
        Rottvallirreunalla voi tsiikaa Baanaa, Mansessa.
        Älä hei viitti, oks sä joku kiijei?
        Rekkaa hei, ihan omalla kuvalla, jooko, nii loppuu tuo kujerrus, jooko?


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        "Omaa kivaa" tms. - mummolle tuli taas oikeaa elämää :DDD

        tsiikaa kun mummoja, kelaa hei!
        Muita ku tollasii...

        :)


    • Telttailemaan Vantaanjoelle. Siellä voi grillata, kalastaa ja kaikkee kivaa..jooko ?

      • HTZSA

        joku aivton blondi huokaa...
        Grillaa, kato, ihan mitä vaa..


    • namisuku

      ...hehe...;)

      • HTZSA

        meni hiljaseks!
        Läppä juuttu jonneen karvapalloon kurkussa.
        Se on viiskytseittemän syntyneelle miähelle ihan oikein.
        Pahuksen konekirjoittaja...
        Mitäs leidi yrittää miesten juttuihin...


    • Kerrohan nyt suuressa viisaudessasi mitä tarkoittaa...

      Voi Jeskamandeeraa!

      Minä ja monet muut tiedämme...

      Äläkä yritä selittää, ettei asia sinua kiinnosta :)

      • HTZSA

        yhtä pashaa!
        Sitä se lunttu meinaa.. ja nii kysymyskin.
        Kysy Sv...ddu nenäliinalta....
        Älä ala mua hei..


      • HTZSA kirjoitti:

        yhtä pashaa!
        Sitä se lunttu meinaa.. ja nii kysymyskin.
        Kysy Sv...ddu nenäliinalta....
        Älä ala mua hei..

        Voi Viddu ämmä, älä mulle rupee, lätty lätisee...htza...htza...

        Sä oot sitten herttaisella tuulella hra.htzsa


      • htzsa
        HTZSA kirjoitti:

        yhtä pashaa!
        Sitä se lunttu meinaa.. ja nii kysymyskin.
        Kysy Sv...ddu nenäliinalta....
        Älä ala mua hei..

        olet ehdottomasti älykkäin ,paras kirjoittaja ja säkenöivin keskustelija.
        Olet palstan kantavia voimia.


      • hta7
        htzsa kirjoitti:

        olet ehdottomasti älykkäin ,paras kirjoittaja ja säkenöivin keskustelija.
        Olet palstan kantavia voimia.

        selviämään,eihän tuos oo mitään järkee!


      • ette ymmärrä
        hta7 kirjoitti:

        selviämään,eihän tuos oo mitään järkee!

        htzsa neroutta ja sitä suuruutta mitä hän edustaa.
        Todella hyviä herjoja,kaikki "ämmät" laitetaan ojenukseen.


      • HTZSA
        Cami.S kirjoitti:

        Voi Viddu ämmä, älä mulle rupee, lätty lätisee...htza...htza...

        Sä oot sitten herttaisella tuulella hra.htzsa

        märkä yritys saa mun kajarit jodlaa...
        hei

        Anna palaa vaan...
        Paikka kaakkoon panee pikkusimmut kierteleen kato...


      • HTZSA
        htzsa kirjoitti:

        olet ehdottomasti älykkäin ,paras kirjoittaja ja säkenöivin keskustelija.
        Olet palstan kantavia voimia.

        tai joku minean, ei kun minun, mielestä kopionikki?
        Joku talvisodan reliikki jolla on kani?


      • HTZA
        ette ymmärrä kirjoitti:

        htzsa neroutta ja sitä suuruutta mitä hän edustaa.
        Todella hyviä herjoja,kaikki "ämmät" laitetaan ojenukseen.

        :) :) :)


    • HTZA

      eivät ole minun juttujani nämä.
      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe