Eiks kaikki lähdetä

HTSZA

porukalla Vantaanjoelle ja riisutaan kengät.
Polskitaan siinä ja katellaan susia.
Sinne matalaan kohtaan, et kaikki ei sit huku.
Jooko?

Nimim: Entinen HTZA
Uusi S tulee lässytyksestä, ssssss...
:)

38

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kulkijaa kanna, mutta pitää minkä lupaa kovasti kohisten!

      • HTZA

        ---ttu teistä kukaan mitään koskea nähny, pidätte vaan toistenne puolta.
        Kylä Kankaanpääläisyys näkyy, hei...
        Rajoittaa ny vähän.


      • HTZA kirjoitti:

        ---ttu teistä kukaan mitään koskea nähny, pidätte vaan toistenne puolta.
        Kylä Kankaanpääläisyys näkyy, hei...
        Rajoittaa ny vähän.

        nyt kotiin Parkanoon - siellä on pölhöt miähet, mutta koreet kissat!


      • kotikiusattu
        Minea44 kirjoitti:

        nyt kotiin Parkanoon - siellä on pölhöt miähet, mutta koreet kissat!

        empä oo ennen kuullukkaan,oletkos luonnos ollut suren kans vastakkain.
        Sen verran jännitykseltäni näin ,että se on iso eläin.


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        nyt kotiin Parkanoon - siellä on pölhöt miähet, mutta koreet kissat!

        Oliks te sopinu jutun sen sepän kaa?
        Onks teillä taas joku juoni hei?
        Turha alkaa mun kaa hei... mä oon pahempi.
        Hei...
        Syöks te jonkun kani kans?


      • HTZSA kirjoitti:

        Oliks te sopinu jutun sen sepän kaa?
        Onks teillä taas joku juoni hei?
        Turha alkaa mun kaa hei... mä oon pahempi.
        Hei...
        Syöks te jonkun kani kans?

        asua vanhalla asemalla - siellä oli muuten ennen eläinkaupan kaverit - oletko se lihava boa?


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        asua vanhalla asemalla - siellä oli muuten ennen eläinkaupan kaverit - oletko se lihava boa?

        mun Boa alkaa jo kainalosta...kato
        Sä kun oot se "eränkävijä" niin pitäs sun snaijaa... Älä vaan sano ettet oo, kyllä mun kaali sun "nikin" on kelanu jo aikoihin, hei...
        Lappalainen...


      • savivelliä
        HTZA kirjoitti:

        ---ttu teistä kukaan mitään koskea nähny, pidätte vaan toistenne puolta.
        Kylä Kankaanpääläisyys näkyy, hei...
        Rajoittaa ny vähän.

        siellä Vantaassa virtaa,ookkonä Pikkukoskella vai Arabiassa..


      • HTZSA kirjoitti:

        mun Boa alkaa jo kainalosta...kato
        Sä kun oot se "eränkävijä" niin pitäs sun snaijaa... Älä vaan sano ettet oo, kyllä mun kaali sun "nikin" on kelanu jo aikoihin, hei...
        Lappalainen...

        Paljaat ovat tapparalaisen varpaat -hönö!


      • HTZSA
        savivelliä kirjoitti:

        siellä Vantaassa virtaa,ookkonä Pikkukoskella vai Arabiassa..

        Trolländä, on kato mun juttu, vähän snöörii ja kiva vapa, ny kun maalaiset joutuu paskalle ihan röörin päälle nii kyllä siellä Lahnakin näkee.
        Ja sinä sen kanssa.


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        Paljaat ovat tapparalaisen varpaat -hönö!

        tuplanikit sinne menee.
        Hukkuu ruohoihin ja tukehtuu nälissää johonkin Toutaimeen, mätään...


    • sorrow,zshki

      ois kuistenzskins visaampsZhaa lähtiä kylyphylhään

      • HTZSA

        on, narri, kyllä koira.
        Kamoon hei, älä mulle ala...


    • oli vastaus, mutta tämä viesti ei sitä ole -pelle!

      Toivottavasti pääset huulikontaktiin suden kanssa.
      Ei muuten maistu peppermentille ...

      • HTZSA

        siellähän se "numismukan" leikkinikki taas soittelee!
        Kivaa hei!
        Kovat kundit, puree...
        Joku leikkikoirasusi on meille vaan ihan kiva lelu..
        Jooko? Jookosta, hei


      • HTZSA kirjoitti:

        siellähän se "numismukan" leikkinikki taas soittelee!
        Kivaa hei!
        Kovat kundit, puree...
        Joku leikkikoirasusi on meille vaan ihan kiva lelu..
        Jooko? Jookosta, hei

        kanssani paanalle?


      • HTZA
        Minea44 kirjoitti:

        kanssani paanalle?

        mun peitto on höyhenii, hei... ei mitään S---ddun karvaa kato.
        Aja ittes vaan, iha ite!


      • HTZA kirjoitti:

        mun peitto on höyhenii, hei... ei mitään S---ddun karvaa kato.
        Aja ittes vaan, iha ite!

        o ihan kivaa!


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        o ihan kivaa!

        blondii mullaki..enne..
        ny näyttäs tulevan kolmas kainaloon,
        Pashat!!!


      • HTZA kirjoitti:

        mun peitto on höyhenii, hei... ei mitään S---ddun karvaa kato.
        Aja ittes vaan, iha ite!

        Et eres tiäräm mikä o paana!


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        o ihan kivaa!

        blondii mullaki..enne..
        ny näyttäs tulevan kolmas kainaloon,
        Pashat!!!


      • HTZSA kirjoitti:

        blondii mullaki..enne..
        ny näyttäs tulevan kolmas kainaloon,
        Pashat!!!

        "Omaa kivaa" tms. - mummolle tuli taas oikeaa elämää :DDD


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        Et eres tiäräm mikä o paana!

        se o joku su varanikkis juttu, rekkaa H----tti!
        Rottvallirreunalla voi tsiikaa Baanaa, Mansessa.
        Älä hei viitti, oks sä joku kiijei?
        Rekkaa hei, ihan omalla kuvalla, jooko, nii loppuu tuo kujerrus, jooko?


      • HTZSA
        Minea44 kirjoitti:

        "Omaa kivaa" tms. - mummolle tuli taas oikeaa elämää :DDD

        tsiikaa kun mummoja, kelaa hei!
        Muita ku tollasii...

        :)


    • Telttailemaan Vantaanjoelle. Siellä voi grillata, kalastaa ja kaikkee kivaa..jooko ?

      • HTZSA

        joku aivton blondi huokaa...
        Grillaa, kato, ihan mitä vaa..


    • namisuku

      ...hehe...;)

      • HTZSA

        meni hiljaseks!
        Läppä juuttu jonneen karvapalloon kurkussa.
        Se on viiskytseittemän syntyneelle miähelle ihan oikein.
        Pahuksen konekirjoittaja...
        Mitäs leidi yrittää miesten juttuihin...


    • Kerrohan nyt suuressa viisaudessasi mitä tarkoittaa...

      Voi Jeskamandeeraa!

      Minä ja monet muut tiedämme...

      Äläkä yritä selittää, ettei asia sinua kiinnosta :)

      • HTZSA

        yhtä pashaa!
        Sitä se lunttu meinaa.. ja nii kysymyskin.
        Kysy Sv...ddu nenäliinalta....
        Älä ala mua hei..


      • HTZSA kirjoitti:

        yhtä pashaa!
        Sitä se lunttu meinaa.. ja nii kysymyskin.
        Kysy Sv...ddu nenäliinalta....
        Älä ala mua hei..

        Voi Viddu ämmä, älä mulle rupee, lätty lätisee...htza...htza...

        Sä oot sitten herttaisella tuulella hra.htzsa


      • htzsa
        HTZSA kirjoitti:

        yhtä pashaa!
        Sitä se lunttu meinaa.. ja nii kysymyskin.
        Kysy Sv...ddu nenäliinalta....
        Älä ala mua hei..

        olet ehdottomasti älykkäin ,paras kirjoittaja ja säkenöivin keskustelija.
        Olet palstan kantavia voimia.


      • hta7
        htzsa kirjoitti:

        olet ehdottomasti älykkäin ,paras kirjoittaja ja säkenöivin keskustelija.
        Olet palstan kantavia voimia.

        selviämään,eihän tuos oo mitään järkee!


      • ette ymmärrä
        hta7 kirjoitti:

        selviämään,eihän tuos oo mitään järkee!

        htzsa neroutta ja sitä suuruutta mitä hän edustaa.
        Todella hyviä herjoja,kaikki "ämmät" laitetaan ojenukseen.


      • HTZSA
        Cami.S kirjoitti:

        Voi Viddu ämmä, älä mulle rupee, lätty lätisee...htza...htza...

        Sä oot sitten herttaisella tuulella hra.htzsa

        märkä yritys saa mun kajarit jodlaa...
        hei

        Anna palaa vaan...
        Paikka kaakkoon panee pikkusimmut kierteleen kato...


      • HTZSA
        htzsa kirjoitti:

        olet ehdottomasti älykkäin ,paras kirjoittaja ja säkenöivin keskustelija.
        Olet palstan kantavia voimia.

        tai joku minean, ei kun minun, mielestä kopionikki?
        Joku talvisodan reliikki jolla on kani?


      • HTZA
        ette ymmärrä kirjoitti:

        htzsa neroutta ja sitä suuruutta mitä hän edustaa.
        Todella hyviä herjoja,kaikki "ämmät" laitetaan ojenukseen.

        :) :) :)


    • HTZA

      eivät ole minun juttujani nämä.
      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe