ÄLÄ IKINÄ

osta

Siemens Gigaset M260 C CX digiboxia! Se on maailman P*sk*n laite!!!!

Olen törmännyt yhteen toiseenkin henkilöön täällä suomi24 ja sama vika! MTV3, Nelonen, SubTv ja JIM ei enään toimi! Katkesi kesken kaiken-> Ei signaalia, tarkista antenni/johto. Mutta niissä ei ole mitään vikaa! On hyvin harvinasita että löytää jonkun netistä jolla on sama ongelma saman laitteen kanssa. Mutta tälle laitteelle löytyy useita eri ihmisiä, joilla on ongelmia tämän kanssa. Mm. Ylen kanavat pätkii ja lopulta katkeaa, mtv3, 4, sub, Jim lopettaa kokonaan toimimisen, laite ei toimi ollenkaan. ym.

Onko täällä ketään, joilla on sama kone ja sama probleema?

16

5424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää..

      meinasin jo harkita mokomaa. Mikähän olisi sitten hyvä ja luotettava, taitaa olla kuraa kaikki. En tarvitse tallentavaa.

      • Anonyymi

        Älkää nyt puhuko vallan pehmosia... Gigaset M 270 C CX on tosi hyvä boksi,ei mitään häikkää,se kellä on häikkää ollut,meeppä tarkistaa omat kytkennät tv,stä,seinäpistokkeesta


    • ---

      Mulla on Siemens Gigaset M270 C CX ja ihan hyvin toiminut, yllättävän hyvinkin :)

      • kirjoitusvirhekkö

        vai onko se M270? Minä puhun nimittäin M260:stä.

        Ja vielä... Ehkä jotkut toimii mutta ainakin 800 000/ 1 000 000 ei toimi... Eli siis 8/10


    • näi o... :)

      gigaset dect puhelimetkin on ihan paskoja

    • Immu.

      Eihän noita ole pitkäänkään myyty.
      Vie kauppaan, vaihtanevat uuteen tai
      saat rahasi takaisin.

      Itse tein yhdelle boksille niin vajaat
      kaksi vuotta oston jälkeen, kun lakkasi
      toimimasta. Sain rahat takaisin.

      Toimi ainakin Citymarketissa.

      • Siemensin

        kaapeliboksia saa nyt puoleen hintaan K-plussa-kortilla.Normaalisti 99 euroa,nyt 49 euroa.


      • Humax.
        Siemensin kirjoitti:

        kaapeliboksia saa nyt puoleen hintaan K-plussa-kortilla.Normaalisti 99 euroa,nyt 49 euroa.

        Kyse ei ollut Siemens, vaan humax.

        Itse ostin tutulle Siemenssin puoli vuotta sitten,
        pelaa edelleen hienosti.


      • lakkaa
        Humax. kirjoitti:

        Kyse ei ollut Siemens, vaan humax.

        Itse ostin tutulle Siemenssin puoli vuotta sitten,
        pelaa edelleen hienosti.

        pelaamasta noin 4-5kk sisällä. Mutta ennemmin tai myöhemmin se alkaa tehdä tilttiä. Eli lopettaa toiminnan. ALLE 2 vuodessa.


      • Ap oikeassa
        lakkaa kirjoitti:

        pelaamasta noin 4-5kk sisällä. Mutta ennemmin tai myöhemmin se alkaa tehdä tilttiä. Eli lopettaa toiminnan. ALLE 2 vuodessa.

        ja jos ykköstelkkarin boksin laittoi toisessa huoneessa päälle kuva pysähtyi Siemens Gigaset boksista 270 jne. Palautin samantien. Oikeassa olette, ihan pa boksi, ei minkäänalista häiriösuojaa.


      • Izvestija
        Ap oikeassa kirjoitti:

        ja jos ykköstelkkarin boksin laittoi toisessa huoneessa päälle kuva pysähtyi Siemens Gigaset boksista 270 jne. Palautin samantien. Oikeassa olette, ihan pa boksi, ei minkäänalista häiriösuojaa.

        M270CCX ja kuva tökkii...Vaihdoin toisen samanlaisen ja homma eiku jatkuu..Minulla on samassa linjassa tietokone, boxi on liitetty ennen tietsikkaa...Empä tiedä muuta kuin irtiottaminen jälleen ja vaihdan jonkun toisen merkkisen..


      • Joonnna
        Humax. kirjoitti:

        Kyse ei ollut Siemens, vaan humax.

        Itse ostin tutulle Siemenssin puoli vuotta sitten,
        pelaa edelleen hienosti.

        Digiboxin päältä pois ollessa palaa punainen valo ja boxi on "valmiustilassa". Laite pitää hiljaista surinaa ja valo palaa. Pitäisikö valon ja äänten sammua kun kaukosäätimestä painaa powerin pois?


      • Joonnna
        Joonnna kirjoitti:

        Digiboxin päältä pois ollessa palaa punainen valo ja boxi on "valmiustilassa". Laite pitää hiljaista surinaa ja valo palaa. Pitäisikö valon ja äänten sammua kun kaukosäätimestä painaa powerin pois?

        Muuntajan kun nappaa irti niin punainen valo ja surina sammuu luonnollisesti. Vai annatteko valon ja koneen hurista 362 päivää vuodessa?


    • pettynyt

      Joo, en suosittele mäkään Gigaset M270 C C CX:ää enää kellekään. Yhtäkkiä lakkas 3,4 ja SUB toimimasta, ääni ja kuva aivan kertakaikkisen surkeaa...kuulema huoltoon pitäsi viedä, koska ei johdoissa/asennuksissa mitään vikaa ole; laite toimi aikansa ihan moitteettomasti, ja osa kanavista ok!Hohhjoijaa!

    • gigasetti

      kaapeliboxien viat voivat johtua MYÖS taloyhtiön verkoista!
      Näin ollen ei ole ihme jos joku boxi ei toimikkaan...

    • katso_peiliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe