Hiiva+ hyviä uutisia!:)

Ensiin hyviä uutisia, en tiedä muistaako joku kun aiemmin ja useastikkin kirjoittelin...Minulla todettiin vuonna 2005 se hpv, ja tähän asti juoksin koposkopioissa ja sähkösilmukkahoidoissa (3 kertaa tehtiin). Ja papa näytti silti luokka II ja III.
Nyt sitten kävin kontrollissa, papa luokka I !:)
Kolposkopian yhteydessä otettiin 2 koepalaa,eikä niissäkään ollut mitään!Helpotus on suuri.
Vuoden päästä kontrolli papa ja kolposkopia. Jos ei ole muutoksia, 5 vuoden papa seuranta terveyskeskuksessa riittää.Pillerit kun on, jokatapuksessa papahan otetaan.
Joten teille muut, kyllä hpv:n aiheuttamat muutokset saadaan hoidettua!

Sitten tuosta hiivasta..Minulle määrättiin yli 2 viikon antibioottikuuri, ja iski kamala hiivatulehdus, ennen ei ollut. Sain suun kautta otettavan lääkkeen,käyn tänään hakemassa. Voinko käyttää sen kanssa yhtäaikaa canestenin voidetta?
Minkälaisia oireita hiiva on tehnyt teille ulkosynnyttimiin?Olo alkaa olla kamala...:(
1433
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Mä olin kanssa just sähkösilmukkahodiossa ja koitan toipua siitä. Toivottavasti mullakin saatiin kaikki poistettua yhdellä kertaa...

uskoisin,että voit käyttää voidetta samaan aikaan kuin suunkautta otettavaa hiiva-lääkettä.

Mulla oli kerran hiiva, aiheutti kutinaa ja kökkömäistä vuotoa...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Maggisxx kirjoitti:

Ensiin hyviä uutisia, en tiedä muistaako joku kun aiemmin ja useastikkin kirjoittelin...Minulla todettiin vuonna 2005 se hpv, ja tähän asti juoksin koposkopioissa ja sähkösilmukkahoidoissa (3 kertaa tehtiin). Ja papa näytti silti luokka II ja III.
Nyt sitten kävin kontrollissa, papa luokka I !:)
Kolposkopian yhteydessä otettiin 2 koepalaa,eikä niissäkään ollut mitään!Helpotus on suuri.
Vuoden päästä kontrolli papa ja kolposkopia. Jos ei ole muutoksia, 5 vuoden papa seuranta terveyskeskuksessa riittää.Pillerit kun on, jokatapuksessa papahan otetaan.
Joten teille muut, kyllä hpv:n aiheuttamat muutokset saadaan hoidettua!

Sitten tuosta hiivasta..Minulle määrättiin yli 2 viikon antibioottikuuri, ja iski kamala hiivatulehdus, ennen ei ollut. Sain suun kautta otettavan lääkkeen,käyn tänään hakemassa. Voinko käyttää sen kanssa yhtäaikaa canestenin voidetta?
Minkälaisia oireita hiiva on tehnyt teille ulkosynnyttimiin?Olo alkaa olla kamala...:(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu