Rauman poliisi..

Ei ymmärtänyt miten täyttyy kiristyksen tunnusmerkistö, vaan väitti että kiristyksen tunnusmerkistö täyttyy vasta, jos uhataan väkivallalla.

Minua uhattiin siten, että ellen luovu asumisoikeudestani, exäni lopettaa lainanmaksunsa päästäen tilan pakkohuutokauppaan. Näin kävikin, eli tila on nyt ulosmitattu.

Minä olen tilaan sijoittanut huomattavan summan rahaa, jonka nyt menetin. Samaten kuin menetin myös asumisoikeutenikin.

Rauman poliisin mukaan siis nyt ei kiristyksen tunnusmerkistö täyttynyt ja teki päätöksen ettei ollut tapahtunut rikosta.

Exäni kertoi häntä asiasta kuultaessa, että on minulle esittänyt vaatimuksen että luopuisin asumisoikeudestani, jolloin hän alkaisi maksamaan tilaan kohdistuvaa lainaansa.

Alla ote kiristyksen tunnusmerkistöstä.

Päätelkääpä hyvät lukijat, täyttyykö törkeän kiristyksen tunnusmerkistö kun asumisoikeuteni meni ja lisäksi ainakin 22.000e tilaan sijoittamaani rahaa mm exäni lainanhoitoon.

4 § (24.8.1990/769) Törkeä kiristys. Jos kiristyksessä

uhataan vakavanlaatuisella rikoksella, joka vaarantaisi toisen hengen
tai terveyden tai aiheuttaisi huomattavaa vahinkoa toisen
omaisuudelle,
rikoksentekijä käyttää häikäilemättömästi hyväksi toisen erityistä
heikkoutta tai muuta turvatonta tilaa,
taloudellinen etu, josta toinen pakotetaan luopumaan, on erittäin
arvokas tai
aiheutetaan rikoksen uhrille tämän olot huomioon ottaen erityisen
tuntuvaa taloudellista vahinkoa

6

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei rikosta

exäsi ei tarvitse maksaa asumistasi ja avioeroista johtuvaa sotkuanne. eikö kiristystä ole myös ajattelullasi sitten se, että asumisoikeudellasi kiristäisit exäsi maksamaan elintasoasi tilalla jonne ei sinua halua eikä myöskään maksa jos sinä asut siellä? pankin ja teidän siviiliasia.

• Lagerbom

Mielestäsi siis exälle olisi pitänyt lahjoittaa kaikki, tuosta vaan,heh. Niimpä niin..

• ei rikosta
        Lagerbom kirjoitti:

Mielestäsi siis exälle olisi pitänyt lahjoittaa kaikki, tuosta vaan,heh. Niimpä niin..

Menkää avioeroinenne hornantuuttiin.

• Lgerbom
        ei rikosta kirjoitti:

Menkää avioeroinenne hornantuuttiin.

Rikoslain 4 § (24.8.1990/769) mukaisesti on rikos, mikäli taloudellinen etu, josta toinen pakotetaan luopumaan, on erittäin
        arvokas tai
        tuntuvaa taloudellista vahinkoa.

Näin minulle tapahtui, joten kyse on selkeästi kiristyksestä.

• sinä
        Lgerbom kirjoitti:

Rikoslain 4 § (24.8.1990/769) mukaisesti on rikos, mikäli taloudellinen etu, josta toinen pakotetaan luopumaan, on erittäin
        arvokas tai
        tuntuvaa taloudellista vahinkoa.

Näin minulle tapahtui, joten kyse on selkeästi kiristyksestä.

von Lagerbom aina löydätkin tuollaisia naisia?

• .Olisi

paljon seksikkäämpi kun kirjoittaisit se Lagerbohm, h:lla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2020
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1849
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      999
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      52
      961
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe