Olenko ymmärtänyt oikein, et 3G-puhelimet pääosin kuuluis Kuubassa, (liittymä Elisa)?
Nokia N93 3G-puhelin, kuuluvuus Kuubassa?
7
2087
Vastaukset
- varma tieto
oikeassa.
- kyllä kuuluu
mutta enpä suosittele käyttämään kännykkää, jos et halua julmettua laskua.
- Mää en tiiä
Juu ei oo tarkotus soitella, korkeintaan textareita. Lomallehan sitä. :)Tänks.
- kännykän
Mää en tiiä kirjoitti:
Juu ei oo tarkotus soitella, korkeintaan textareita. Lomallehan sitä. :)Tänks.
kiinni lentokentällä ja avasin vissiin kerran loman aikana, kun halusin kokeilla onko kenttää. Sitten kiinni ja avasin seuraavan kerran kotimaassa. Rentouttavaa olla 2 viikkoa ilman, että kukaan ottaa yhteyttä tai että kehenkään pitää ottaa yhteyttä. Suosittelen!
- 2Gkännykin
Kyllä 3G toimii, jos kenttää onnistuu löytämään,
Kuubassa toimivat myös tavalliset 2 taajuuskännykätkin, mitkä eivät toimineet matkalla Halifaxissa eikä Bermudalla. Hotellialueella kenttää löytyi. - Janika_Rii
Puhelimes valikossa on valittuna todennäköisesti GSM/3G eli vaihtaa itse GSM:lle jos 3G:tä ei ole. Varmuuden toimivuudelle saat kun muutat astuksen käyttämään pelkkää GSM-verkkoa. Välillä kuuluvuus on heikko, minulla ainakin hotellihuoneessa sisällä piti mennä ikkunan viereen puhumaan. Kallista sieltä on soittaa...
- rfh
juu toimii kyllä siellä... puhelujen hinta on6-8 ekee minuutti... et eiku soittelee kun oot perillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882