Olenko ymmärtänyt oikein, et 3G-puhelimet pääosin kuuluis Kuubassa, (liittymä Elisa)?
Nokia N93 3G-puhelin, kuuluvuus Kuubassa?
7
2112
Vastaukset
- varma tieto
oikeassa.
- kyllä kuuluu
mutta enpä suosittele käyttämään kännykkää, jos et halua julmettua laskua.
- Mää en tiiä
Juu ei oo tarkotus soitella, korkeintaan textareita. Lomallehan sitä. :)Tänks.
- kännykän
Mää en tiiä kirjoitti:
Juu ei oo tarkotus soitella, korkeintaan textareita. Lomallehan sitä. :)Tänks.
kiinni lentokentällä ja avasin vissiin kerran loman aikana, kun halusin kokeilla onko kenttää. Sitten kiinni ja avasin seuraavan kerran kotimaassa. Rentouttavaa olla 2 viikkoa ilman, että kukaan ottaa yhteyttä tai että kehenkään pitää ottaa yhteyttä. Suosittelen!
- 2Gkännykin
Kyllä 3G toimii, jos kenttää onnistuu löytämään,
Kuubassa toimivat myös tavalliset 2 taajuuskännykätkin, mitkä eivät toimineet matkalla Halifaxissa eikä Bermudalla. Hotellialueella kenttää löytyi. - Janika_Rii
Puhelimes valikossa on valittuna todennäköisesti GSM/3G eli vaihtaa itse GSM:lle jos 3G:tä ei ole. Varmuuden toimivuudelle saat kun muutat astuksen käyttämään pelkkää GSM-verkkoa. Välillä kuuluvuus on heikko, minulla ainakin hotellihuoneessa sisällä piti mennä ikkunan viereen puhumaan. Kallista sieltä on soittaa...
- rfh
juu toimii kyllä siellä... puhelujen hinta on6-8 ekee minuutti... et eiku soittelee kun oot perillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354613- 553175
- 302863
- 612805
- 62390
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181616
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81518- 161504