http://fi.openoffice.org/

hoh hoijaa

Näyttää OoO innostus lopahtaneen kesken. Esim. OoO uutisissa linkit ovat vuodelta 2006.
Kun viimeisin versio OoO:sta julkaistiin, niin meni aika kauan ennen kuin se tuolle sivulle tuli.
Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Tulipa mieleen, että mahtaneeko tuo johtua siitä, että koko homma on parin ihmisen käsissä. Jos into on loppunut, niin kannattaisiko antaa hommat muille.

6

1251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhy

      Asiasta kannattaisi antaa palautetta ihan konkreettisesti eikä vain keskustella täällä, tuskin asianosaiset osaavat niitä täältä kuitenkaan etsiä.

    • ONHAN JOTAIN

      Kyl mun mielestä viimeisin uutinen on syyskuulta 07. Mut varmaan on myös sitä että ei kerkiä kaikkia hoitaan ku tää on niin sanotusti vapaaehtoista toimintaa.
      Mitä tulee versioiden ilmestymiseen, niin on turha odottaa samana päivänä suomeksi käänettyä versiota ku alkuperäinen ilmestyy. Kyllä käänöstyökin vie aikansa. Ja ollaan kiitollisia näille työn tekijöille jotka meidän englantia osaamattomien eteen tekee töitä.. KIITOS

    • ukko2

      pännii siua, niin tee jotakin. Vai kuulutko pitkään riviin niitä ihmisiä, jotka moittivat toisten tekemisiä panematta itse tikkua ristiin.

    • ohjeita löytyy

      Noita hommia on yritetty antaa muille jo usean vuoden ajan, huonolla menestyksellä. Jos nyt vihdoin on löytynyt henkilö, joka tosiaankin on kiinnostunut päivittämään uutisia tai huolehtimaan siitä, että uudet versiot saadaan ajallaan ulos, niin hienoa! Alkuun pääsee katselemalla tekemättömien hommien listaa osoitteesta
      http://fi.openoffice.org/todo.html
      ja toimimalla ohjeiden mukaan.

      Todettakoon vielä selvyyden vuoksi, että ainakaan version 2.3.1 viivästyminen ei johtunut siitä, että suomennos olisi ollut kesken. Suomennokset kun tehdään aina etukäteen, ja tässäkin tapauksessa ne olivat valmiina jo elokuussa. Tuleva versio 2.4 on jo suomennettu, version 3.0 suomentamisenkin voisi jo aloittaa jos jotakuta kiinnostaa (se pitää saada valmiiksi kesä-heinäkuun aikana).

      Syy 2.3.1-julkaisun viivästymiseen oli lähinnä testauksen (erityisesti Windows-testauksen) puuttuminen, mikä puolestaan johtui pitkälti siitä, että OOo:n suomennostiimissä ei ole varsinaisia Windows-kehittäjiä ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe