Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaamea kosinta

Ei näin!

Minua kosi eräs mies henkilö näin: Voit mennä valitsemaan sormuksen määrätystä liikkeestä ja hän käy sitten jälkikäteen maksamassa sen! Niin ja hän ei tarvitse sormusta koska työn takia sitä ei voi käyttää..niin ja tarvitseeko siihen laittaa mitään kaiverruksia? Äläkä valitse mitään kallista vaan sellainen halpa kelpaa.
Tietääkseni tällaiset asiat hoidetaan yhdessä ja valitaan sormukset liikkeessä yhdessä! Tämä mies sai mennä kerta perusasiatkin ovat hukassa.

11

4503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin!

      Laitetaan humalassa keskellä yötä tekstiviesti. Eikä kosia sais sen takia kun muuten ollaan eroamassa ja sitten viimeisenä oljenkortena. Ei todellakaan näin!

    • Kaikenlaista paskasakkia si...

      Kuinka monen eri miehen panema sinä olet? Oliko tosiaankin kosimistapa ainoa syy sille, että nyt sinua panee jokin muu mies?

      Naiset ovat pahasti luonnevikaisia ja monen eri miehen panemia. Ja silti ne haluavat kihloihin. No, kai ne jotkut miehetkin ovat tyhmiä tai niille kelpaa kun on reikä, mitä päästä painamaan säännöllisesti.

      • mitsä puute?

        pelkkää panemistako sinun ressukan suhteet on olleet?
        kaikenlaista paskasakkia sitä onkin. Pahasti luonnevikaista.


    • argh!

      Kihloihin äijä haluis muttei tykkää pitää sormusta sormes.Eihän se oo mitää kihlois oloo jos toinen vaan pitää sormusta.

      • Twiller**

        Meillä vain mulla on kihlasormus, mies valitsi sen itse ja kosinta tuli täysin yllätyksenä. Valkokultainen timanteilla.. Ja kyllä me ainakin olemme vahvasti kilhloitta, vaikka toisella ei sitä rinkulaa vielä ole. Mielle sormus vasta kun astelemme altarille.. :)


      • didi dii
        Twiller** kirjoitti:

        Meillä vain mulla on kihlasormus, mies valitsi sen itse ja kosinta tuli täysin yllätyksenä. Valkokultainen timanteilla.. Ja kyllä me ainakin olemme vahvasti kilhloitta, vaikka toisella ei sitä rinkulaa vielä ole. Mielle sormus vasta kun astelemme altarille.. :)

        Minäki tyhmä ootin että mies ois mua polvillaan kosinu.. kaksi vuotta oltiin yhessä eikä mitään tapahtunu.. Lopulta minä suostuttelin mieheni ja ite maksoin sitte sormuksetkin.. Nyt ollaan sitte menossa kesällä naimisiin.. Vähän kyllä harmittaa ku oishan se ollu kiva jos mies ois kunnolla kosinu, mut ei voi mitään.. Saa nyt mies säästää rahaa et saa ostettua mulle vihkisormuksen.. Sitä en halua ite maksaa..


      • kuulee
        didi dii kirjoitti:

        Minäki tyhmä ootin että mies ois mua polvillaan kosinu.. kaksi vuotta oltiin yhessä eikä mitään tapahtunu.. Lopulta minä suostuttelin mieheni ja ite maksoin sitte sormuksetkin.. Nyt ollaan sitte menossa kesällä naimisiin.. Vähän kyllä harmittaa ku oishan se ollu kiva jos mies ois kunnolla kosinu, mut ei voi mitään.. Saa nyt mies säästää rahaa et saa ostettua mulle vihkisormuksen.. Sitä en halua ite maksaa..

        Tyhmä ei ole sellainen joka odottaa jotain romanttista vaan sellainen joka maksaa itse sormuksetkin - no huh huh. Haluaako miehesi ollenkaan naimisiin vai onko hän tossun alla?


      • saseru
        kuulee kirjoitti:

        Tyhmä ei ole sellainen joka odottaa jotain romanttista vaan sellainen joka maksaa itse sormuksetkin - no huh huh. Haluaako miehesi ollenkaan naimisiin vai onko hän tossun alla?

        Mielestäni miehen kosinta ja vaivannäkö kertoo siitä kuinka paljon hän todella välittää sinusta ja kuinka lujasti hän uskoo yhteiseen tulevaisuuteenne. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta mielestäni sormus kuuluu olla molemmilla ja kosintatilanteen täytyy olla ikimuistoinen.


      • naishenkilö
        saseru kirjoitti:

        Mielestäni miehen kosinta ja vaivannäkö kertoo siitä kuinka paljon hän todella välittää sinusta ja kuinka lujasti hän uskoo yhteiseen tulevaisuuteenne. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta mielestäni sormus kuuluu olla molemmilla ja kosintatilanteen täytyy olla ikimuistoinen.

        Aikuiset sopivat avioliitosta keskenään; kosintaleikin voi järjestää jälkeenpäin sormuksineen kaikkineen, jos niin tahtoo.
        Sormukset eivät todellakaan ole pakollisia kummallekaan; me hankimme vain vihkisormukset kummallekin ja kumpikin maksoi omansa.
        Yhtä vankasti olisimme naimisissa vaikka niitä ei olisikaan...
        eikä kukaan ole naimisissa tai kihloissa sen enempää vaikka olisi rinkula tai kaksi joka sormessa:-)


      • nimissä
        didi dii kirjoitti:

        Minäki tyhmä ootin että mies ois mua polvillaan kosinu.. kaksi vuotta oltiin yhessä eikä mitään tapahtunu.. Lopulta minä suostuttelin mieheni ja ite maksoin sitte sormuksetkin.. Nyt ollaan sitte menossa kesällä naimisiin.. Vähän kyllä harmittaa ku oishan se ollu kiva jos mies ois kunnolla kosinu, mut ei voi mitään.. Saa nyt mies säästää rahaa et saa ostettua mulle vihkisormuksen.. Sitä en halua ite maksaa..

        Suomessakin ollaan jo menossa siihen, että se on nainen, joka kosii, kun mies ei saa sitä aikaiseksi :))
        Niitä on miehiä, joita viedään kuin pässiä narusta ja nainen sanoo, mitä tehdään. No, mutta onhan sillä taluteltavalla ne munat, minkä takia sitä kannattaa vetää perässään, vaikka muuten nyhverö olisikin...:)) Jotain iloa sentään vahvojen naisten elämään!!


    • mumina

      näin; "Menemme syksyllä naimisiin"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe