Pakko kertoo

eerika82

Nuo blondin jutut on niin typeriä että kai tänne on laitettava jotain kivaakin ;DD

Pikkusiskoni Emilia 3vuotta:

Tiedättekö kun ennen ainakin tuli postissa kuukautissiteitä näytepaketeissa?
Emilia avas kirjekuoren kun äiti oli pyykkäämässä, äiti tuli takas ja kaikki siteet oli liimattu lattiaan
-Äiti! Postissa tuli ihan hullusti veneitä, tuu kattoo!! :DD

Siskoni on minua reilu 10 vuotta nuorempi. Olimme tulossa yhdessä saunasta ja laitoin sidettä housuihin
-Onks noi jotain pimpan koristeita vai??? Emilia tokas. :DD

Äiti paistoi pannulla edellisen päivän makaroonilaatikkoa, päällimäiset makaroonit on kovia niin kuin aina. Emilia (4wee) sai annoksensa ja nyrpisti nenäänsä
- Miten kehtaatte syöttää lapselle kovaa ruokaa???? :DD

Minun mielestä ainakin hauskoja, harmittaa kun ei aikaisemmin kirjoittanu mitään ylös, nyt alkaa jo muisti pettää :)

8

1518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka ja mirja

helvetin idioottimaisia juttuja eikä lainkaan hauskoja!

Haloo ootko vammanen kun et ton vertaa tajua!!??

Blondilleko oot kade kun tuollainen oot.

• toivon blonbin ystävällisesti

jatkavan hyviä aitoja tarinoitaan ja sun katoavan pois typerine juttuines!!!

Älä blondi välitä tolvanoista sillä minä ja moni muu rakastamme sinun joskus hauskoja joskus tyhmiä tarinoitasi koska ne ovat ehtaa tavaraa eivätkä mitään teeskentelyä kuten aloittajalla.

• ihmettelenvaan

Minkä ihmeen takia joka keskusteluun joku tulee aukomaan turpaansa. Kai toinen saa kirjotella mitä huvittaa, jos ei omasta mielesta ole hauskoja niin so what??! Pitäkää asiat sitte omana tietona.

• ja on tyhmää haukkua blon dia
        ihmettelenvaan kirjoitti:

Minkä ihmeen takia joka keskusteluun joku tulee aukomaan turpaansa. Kai toinen saa kirjotella mitä huvittaa, jos ei omasta mielesta ole hauskoja niin so what??! Pitäkää asiat sitte omana tietona.

tai ketään koskaan ikinä!!!!!!!!!!!!!!!

• blondi-72hki
        ja on tyhmää haukkua blon dia kirjoitti:

tai ketään koskaan ikinä!!!!!!!!!!!!!!!

kiitti!

En ole koskaan välittänyt jälkeenjääneidenm jutuista vaan elän omaa onnellista elämääni enkä oo tilivelvollinene ihmisuille jotka vihaavat omaa elämäänsä.

Iloista viikonlopun jatkoa olen onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nuo

oli mun mielestäni ainakin hauskoja, tulee ihan oma pikkusisko mieleen (5v) se päästelee suustaan myös vähän mitä sattuu :D

• noi sun jutut

on lähes parhaimasta päästä.Blondin jutut on ihan
      ......en sanokaan :D

• blondi-72hki

teille ja monia juttuja oisin tänne laittanutkin mutta kun lenkki likkas elisan päässä...

Ja nyt en enää muista höh;/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe