Pakko kertoo

eerika82

Nuo blondin jutut on niin typeriä että kai tänne on laitettava jotain kivaakin ;DD

Pikkusiskoni Emilia 3vuotta:

Tiedättekö kun ennen ainakin tuli postissa kuukautissiteitä näytepaketeissa?
Emilia avas kirjekuoren kun äiti oli pyykkäämässä, äiti tuli takas ja kaikki siteet oli liimattu lattiaan
-Äiti! Postissa tuli ihan hullusti veneitä, tuu kattoo!! :DD

Siskoni on minua reilu 10 vuotta nuorempi. Olimme tulossa yhdessä saunasta ja laitoin sidettä housuihin
-Onks noi jotain pimpan koristeita vai??? Emilia tokas. :DD

Äiti paistoi pannulla edellisen päivän makaroonilaatikkoa, päällimäiset makaroonit on kovia niin kuin aina. Emilia (4wee) sai annoksensa ja nyrpisti nenäänsä
- Miten kehtaatte syöttää lapselle kovaa ruokaa???? :DD



Minun mielestä ainakin hauskoja, harmittaa kun ei aikaisemmin kirjoittanu mitään ylös, nyt alkaa jo muisti pettää :)

8

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pekka ja mirja

      helvetin idioottimaisia juttuja eikä lainkaan hauskoja!

      Haloo ootko vammanen kun et ton vertaa tajua!!??

      Blondilleko oot kade kun tuollainen oot.

    • toivon blonbin ystävällisesti

      jatkavan hyviä aitoja tarinoitaan ja sun katoavan pois typerine juttuines!!!

      Älä blondi välitä tolvanoista sillä minä ja moni muu rakastamme sinun joskus hauskoja joskus tyhmiä tarinoitasi koska ne ovat ehtaa tavaraa eivätkä mitään teeskentelyä kuten aloittajalla.

      • ihmettelenvaan

        Minkä ihmeen takia joka keskusteluun joku tulee aukomaan turpaansa. Kai toinen saa kirjotella mitä huvittaa, jos ei omasta mielesta ole hauskoja niin so what??! Pitäkää asiat sitte omana tietona.


      • ja on tyhmää haukkua blon dia
        ihmettelenvaan kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia joka keskusteluun joku tulee aukomaan turpaansa. Kai toinen saa kirjotella mitä huvittaa, jos ei omasta mielesta ole hauskoja niin so what??! Pitäkää asiat sitte omana tietona.

        tai ketään koskaan ikinä!!!!!!!!!!!!!!!


      • blondi-72hki
        ja on tyhmää haukkua blon dia kirjoitti:

        tai ketään koskaan ikinä!!!!!!!!!!!!!!!

        kiitti!

        En ole koskaan välittänyt jälkeenjääneidenm jutuista vaan elän omaa onnellista elämääni enkä oo tilivelvollinene ihmisuille jotka vihaavat omaa elämäänsä.

        Iloista viikonlopun jatkoa olen onnellinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • nuo

      oli mun mielestäni ainakin hauskoja, tulee ihan oma pikkusisko mieleen (5v) se päästelee suustaan myös vähän mitä sattuu :D

    • noi sun jutut

      on lähes parhaimasta päästä.Blondin jutut on ihan
      ......en sanokaan :D

      • blondi-72hki

        teille ja monia juttuja oisin tänne laittanutkin mutta kun lenkki likkas elisan päässä...

        Ja nyt en enää muista höh;/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe