Munille potkiminen

Tyttö -01

moi onko munille potkiminen kiusaamista vai mitä se on? meijän luokalla jotkut tytöt potkii poika munille ilman syytä mä en tajua miks ne tekee niin mä en tee niin

90

8894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi ei saa!!!

      aika typerää ja lapsellista. se saattaa vahingoittaa miehen lisääntymistä ja muutakin elin tärkeää.. ei hyvä toi munille potkiminen >:I

    • TheVampireNow

      se on mun tietääkseni seksuaalistahäirintää (ite luokittelen sen siihe)...

      • Anonyymi

        Ihan niin , ja se on kiellettyä , joten siitä on kerrottava opettajalle


    • tiedänvaan

      Siinä voi tulla vakaviakin vammoja ja lisäksi se on alentavaa kaikelle osapuolille.

      Se on muuten vielä pahempi jos sen tekee tytöille sillä heillä ei ole suojaa siellä ja se VOI JOHTAA KUOLEMAAN jos eräs tietty luu murtuu.
      OK sori jos tuli peloteltua mutta haluan vain varmistaa ja tuoda esille että se on vaarallista.
      Jumalan siunausta :)

      • Neilikka

        Siis voiko tyttö kuolla jos häpyluu murtuu? Vai mitä tarkoitit? Eihän nyt luun murtumiseen kuole ;) eihän siihenkään kuole jos monta kylkiluuta katkeaa.


      • Tiedänvaan
        Neilikka kirjoitti:

        Siis voiko tyttö kuolla jos häpyluu murtuu? Vai mitä tarkoitit? Eihän nyt luun murtumiseen kuole ;) eihän siihenkään kuole jos monta kylkiluuta katkeaa.

        Joo tota mä tarkistin ton jutun.
        Mä muistin väärin et siihen vois kuolla mutta se kuitenkin on aina mahdollista.
        Häpyluun murtuminen aiheuttaa mahdollisesti kävelykyvyn menettämisen ja saattaa vaurioittaa elimiä joita se kannattalee.
        Eli aika vaarallisesta "leikistä" on todellakin kyse.


      • Tiedänvaan
        Tiedänvaan kirjoitti:

        Joo tota mä tarkistin ton jutun.
        Mä muistin väärin et siihen vois kuolla mutta se kuitenkin on aina mahdollista.
        Häpyluun murtuminen aiheuttaa mahdollisesti kävelykyvyn menettämisen ja saattaa vaurioittaa elimiä joita se kannattalee.
        Eli aika vaarallisesta "leikistä" on todellakin kyse.

        Naiselle saattaa tulla myös vulvodyniaa eli ulkosynnyttimissä emättimen eteisen alueella esiintyvää kroonista kiputilaa, kirvelyä ja kosketusarkuutta.


      • Neilikka
        Tiedänvaan kirjoitti:

        Naiselle saattaa tulla myös vulvodyniaa eli ulkosynnyttimissä emättimen eteisen alueella esiintyvää kroonista kiputilaa, kirvelyä ja kosketusarkuutta.

        Munille potkiminen ei ole seksuaalista ahditselua vaan TÖRKEÄ PAHOINPITELY ja mahdollisesti myös PYSYVÄN VAMMAN TUOTTAMINEN!


      • lkfoiweuooh
        Neilikka kirjoitti:

        Siis voiko tyttö kuolla jos häpyluu murtuu? Vai mitä tarkoitit? Eihän nyt luun murtumiseen kuole ;) eihän siihenkään kuole jos monta kylkiluuta katkeaa.

        Jos monta kylkiluuta katkeaa, ja luu sattuu puhkaisemaan keuhkon, on kuolema ilman todella nopeaa sairaalaan pääsyä lähellä.

        Eli toistetaan, kuolema on täysin mahdollinen kylkiluita katketessa, jos sattuu puhkaisemaan keuhkon.


      • Anonyymi
        Neilikka kirjoitti:

        Siis voiko tyttö kuolla jos häpyluu murtuu? Vai mitä tarkoitit? Eihän nyt luun murtumiseen kuole ;) eihän siihenkään kuole jos monta kylkiluuta katkeaa.

        se riippuu luusta, jotkut luut voivat tappaa, jos ne murtuvat erityisesti keskivartalon vasemmalla puolella lähellä sydäntä ja keuhkoja, ja kyllä jos häpyluu murtuu ja tapahtuu sisäinen verenvuoto ja kukaan ei tiedä siitä


    • siihen suhtautuu?

      Kai sun luokan pojat kertoo itse miten ne se kokee kun niitä potkitaan palleille?
      Pienikin isku tai potku voi sattua ihan sairaasti. Ei sellaista pitäis tehdä.

    • Faktaa on

      Ei se että tyttö potkii poikaa munille, ole väkivaltaa tai täytä mitään merkkejä pahoinpitelystä. Kyllä jo pojan pitää se kestää se kuuluu miehisyyteen.

      • Anonyymi

        Mihkä miehisyyteen , he voivat juuri potkimisen tuloksena menettää kykynsä koskaan tulla isäksi, joten se on rikos ihmistä kohtaan jos potkitaan sukuelimiin, ja luokitellaan seksuaaliseksi häirinnäksi . Tekisin heti ilmoituksen jos joku tekisi noin minun poikaani kohtaan


    • Rauhan puolesta

      Tuossa tapauksessa sinulla on kyllä oikeus antaa takas. Eikös suomen lain mukaan sinullakin ole oman käden oikeus helvetti! Tuo ettei saa käydä missään nimessä väkivaltaiseksi takasin on kyllä taas vastoin luonnon lakeja!

      Mitä jos vaikka nainen onkin tuplasti vahvempi ja isompikin kuin jätkä? Voiko silloinkin vai muka sanoa että joo, sinä olet nainen, en minä voi sinua lyödä x)

    • Poika -01

      Tytöillä ei pitäisi olla munia

      • ............

        Ite en mee potkimaa poikia munille!!


      • Anonyymi
        ............ kirjoitti:

        Ite en mee potkimaa poikia munille!!

        Hyvä


    • mir1

      Muniille potkiminen ei ole kiusaamista, vaan ihan sellaisesta riitaisesta tilanteesta ulospääsemisestä. Minulle sattui tässä jokin aikaa sellainen tilanne. Pojat alkoivat käydä meihin käsiksi, en tiedä miksi, mutta me parin tyttökaverin ajateltiin panna vastaan. Minulla oli Hai-saappaat jalassa, ja potkin niillä munille. Kavereilla oli `Consut`jalassa , ja heiltä tuli myös potkuja.

      • Itsepuolustukseksi

        Kerran vuoden nuorempi veli tunki sormia silmiini, joten annoin palaa, saappaankantapäällä.


    • Se yks...

      Elikkä pojat ei oo tehny mitään pahaa niille tytöille? Jos joku poika ihan kunnolla ärsyttää esim. rämpyttää rintsikoita, potkasen ainakin munille. En siis kannusta tätä vaihtoehtoa. Jos pojat ei oo tehny mitää, sano niille et kannattaa kertoo jollekkin.

    • Miettikää kaks kerta

      Voin sanoa että pojan haaroväli on se viimeinen paikka mihin potkaista,ellei ole OIKEASTI jokin hätä (raiskaus tms.) Tytöt eivät välttämättä tajua kuinka sielä on koko pojan tulevaisuus,lapsien saaminen on täysin kiinni siitä onko kivekset kunnossa. Potku riittää siihen että tuhoat ehkä koko pojan loppu elämän. Ja jos tuon tempun menet tekemään joudut todennäköisesti maksamaan pojalle suuria korvauksia leikkauksista sun muista henkisestä ja fyysisestä kivusta.

      • mir1

        Tuossa pari viestiä sitten kerroin eräästä tapahtumasta poikien kanssa. Tuli taas sellainen tilanne, että piti potkaista. Olin illalla kaupungilla, ja laitoin hai-saappaat jalkaan. Siinä sitten eräs tilanne meni riitelyksi, ja minä aloin potkia. Minä potkin sitä munille, ja vähän muutenkin. Katsotaan, mihin tämä johtaa, pitäisi päästä tästä potkimisesta (:hai-saappaat :) pois.


      • Anonyymi

        Mitä ne tontut nykyään tietää muuta kun omaa naamaansa vahdata


    • Kattokaa päivämäärä

      Tää on 6 vuotta vanha...

      • Anonyymi

        Ihan niin tää on vanha ketju mutta aina yhtä ajankohtainen .


    • Ei ole kiusaamista. Se on pahoinpitelyä.

    • ...

      auts! :(

    • Pirjo3

      Mä käytän potkimisessa Hai-saappaita. Niillä on hyvä potkia, ja jos pitää polkaista, saappaan kantapää on kova.

    • Maiharihomo

      Munille potkiminen on kivaa. Varsinkin takaa päin.

      • Rembrantti

        Saat jotain kiksejä? Sairasta potkia munille.


      • Maiharihomo
        Rembrantti kirjoitti:

        Saat jotain kiksejä? Sairasta potkia munille.

        Uliuli. On kiva kompensoida vahvempia poikia vastaan potkaisemalla niitä kiveksille. Minulla on muuten teräskärkimaiharit.


      • Oletidioottirfbdclksfvbd

        Tajuutko että kivekset voi halketa?


      • Anonyymi
        Maiharihomo kirjoitti:

        Uliuli. On kiva kompensoida vahvempia poikia vastaan potkaisemalla niitä kiveksille. Minulla on muuten teräskärkimaiharit.

        Mäki haluan teräskärkimaihareista munille ja kunnolla. M78


    • Muakin yks tyttö potkas munille mut sit ku mää vedän sitä turpaan nii heti haukutaan naisten hakkaajaks ikään kuin sukupuolella ois jotain vitun väliä

      • RTYH0ÄGPOÖFOLITUR

        Kaksoisstandardit. Potkitaan munille, mutta kun potkittu vastaa samalla mitalla uhriudutaan.


    • olzkaja

      Ei ole munille potkiminen kivaa.

      • fvbzsdfb

        Palleja nuollaan, ei potkita. kyrpä on se jota saa potkasta hellästi tai sitten läpsyttää avokämmenellä rajusti


    • ollaa.yhä.ihmisiksi
    • Tuija10

      Kyllä sitä joutuu joskus potkimaan. Minulla oli jalassa Hai-saappaat. Nahkasaappaat olisi olleet paremmat, mutta kyllä myös Hait on hyvät potkimisessa.

    • Ota se vastaan positiivisesti.
      Ne haluaa tehdä vaikutuksen :3

    • Tero6

      Meidän koulussa on myös pari tyttöä jotka potkivat. Aina kun joku riitelytilanne tulee , niin ne potkii. Näin kun ne viime viikolla taas potkivat. Aika usein heillä on Hai-saappaat jalassa , niin oli myös nyt. Se varmaan sattuu , kun tulee saapas munille.

      • asdfsdgsdg

      • gfdghfhg

        Munapotkumimmit ovat femi-nistejä tahi lespiaaneja, ja haluavat suurentaa impotenttaantuneiden miesten joukkoa. Ovatpa he myös katellisia niille naisille jotka kykenevät kostumaan nähtyään sei-shokin


      • öyhöyhsullevaa
        asdfsdgsdg kirjoitti:

        http://www.salainenagentti.fi/wp-content/uploads/2015/06/itävaltalainen_maihari_mkII_1.jpg Ei muuta ko pane Nikula-maiharit kauniiseen jalkaan ja potkaise niillä hai-kumpparit metsään niien jaloista

        Mua on taas potkaistu teräskärkimaihareilla munille, sattu ihan vitusti. Tuntu että pallit räjähtää.


    • JULMURITÖTTÖ

      Vittu kun sykkii. Vähä ois ihanaa jos teinitytöt potkis täysiä munille ja pallit halkee :D PALLIT TOHJOKSI KIUSAAJA JULMURI TEINITÖTTÖJEN TOIMESTA! IHANAA!

    • ekd

      Imekää munaa työt, piluu on joskus kiva potkaista ja kysyä ai sattuuko?:D

    • Bdoishwnfö

      Onko täällä ketään muita poikia jota munille potkiminen kiihottaa? Oon ite 14v poika.

    • boi14

      Meidän luokalla tytöt on meitä poikia vahvempia ku ne on kaikki jotai voimistelijoita tms. Eli niiden ei tarvi turvautua mihinkää munille potkimiseen :)

    • Minna20

      Minulla ei ole käsissä niin paljon voimaa, että voisin lyömällä puolustaa itseäni. Mutta potkimalla voin. Olen potkinut, minä laitan jalkaan sellaiset kengät, joilla on hyvä potkia. Tuli tässä potkittua hai-saappailla, oli muuten hyvät siinä hommassa. Laitan varmaan jalkaan useinkin.

      • Anonyymi

        Minäkin olen potkinut Hai-saappailla. Silloin kun ne ostin , ja laitoin kotona jalkaan , niin tuli heti mieleen , että nämä olisi hyvät potkimisessa.


    • Maija17

      Hyvä Minna . Minäkin potkin aina tilanteen mukaan. Minulla on myös Hait , Olen joskus käyttänyt niitä potkimisessa. Laitan jalkaan hait , kun pitää potkaista.

      • Anonyymi

        Olen nainen , ja olen huomannut , että useissa kommenteissa naiset käyttävät mielellään Hai-saapppaita potkimisessa . Ne jalassa tulee ehkä se tunne , että näillä minä potkaisen. Itselläni Haita ei vielä ole , mutta on harkinnassa...


    • Seija38

      Minä potkin. Olen aina potkinut , laitan sellaiset kengät jalkaan , joilla on hyvä potkaista.

      • Anonyymi

        Seija. Haluatko potkia mua munille? Saat potkia niin paljon kuin haluat. M78


    • Saynotomunillepotkiminen

      Munille potkiminen on sairasta ja siitä tulee törkeä pahoinpitely...

    • Sofi04

      Mun ei ainakaakaa tarvi potkia poikia munille ku voitan ne tappelus muutenki mut ne tytöt ketkä ei muuten pärjäis voittaa sit potaisemalla munille. Kaikki pojan ja tytön väliset tappelut on päättyny tytön voittoon mitä oon nähny tai ollu ite mukana..

      • poju_13

        No ei ny ihan kaikki tytöt kaikkii poikia voittais, mun luokalla on pari poikaa jotka voittais varmaan suurimman osan tytöistä, ei kyl kaikkia.


      • älkääpotkiko

        No tytöt kehittyy aikasemmin niin siks voitatte. Mun luokalla on ollu muutama tytön ja pojan tappelu/paini ja aika helposti tytöt on kyllä voittanu. Mut se on epäreilua ku te ootte teineinä vahvempia. Ja se munille potkiminen on ihan säälittävää, yks kaveri sai aika kovaa polvesta munille eikä ollu kiva kattoo ku se melkein itkee sen tytön jalois.


      • Sofi04
        älkääpotkiko kirjoitti:

        No tytöt kehittyy aikasemmin niin siks voitatte. Mun luokalla on ollu muutama tytön ja pojan tappelu/paini ja aika helposti tytöt on kyllä voittanu. Mut se on epäreilua ku te ootte teineinä vahvempia. Ja se munille potkiminen on ihan säälittävää, yks kaveri sai aika kovaa polvesta munille eikä ollu kiva kattoo ku se melkein itkee sen tytön jalois.

        Ite en oo koskaa potkaissu ketää munille ku tiedän että se on vaarallista ja sattuu paljo. Ei pojista oo oikein vastusta mulle niin ei tarvi potkia. Pojat kyl tietää yleensä ettei voi voittaa tyttöä niin harvoin mitää tappeluita tulee ku ne ymmärtää perääntyä..


    • tyttö-12

      Hassua että tyttöjä pidetään niin heikkoina mutta oikeesti tytön ja pojan kahakka päättyy yleensä tytön voittoon :p Ei munkaa tuntemat pojat mulle tai mun kavereille pärjäis ;)

    • ihmettelijä_

      Miks tyttöjen pitää potkia munille ku voitatte pojat muutenki?

    • Heini25

      Minä keväällä potkin. Minulla oli jalassa Hai-saappaat. Jotkut tykkäävät polvella potkaisusta.
      Minusta on parempi potkia kengät jalassa. Sitten minä käytin saappaita potkimiseen.

    • eira3

      Hyvä Heini ! Munille potkiminen on itsepuolustusta. Minäkin olen sitä mieltä , että potku pitää
      antaa kengällä. Naisen jalassa kenkä on tehokkaampi , kuin polvi. Sinulla oli hyvät kengät potkimisessa. Minullakin on Hait , ja käytän niitä tilanteen tullen potkimiseen.

    • mii89

      Minäkin potkin poikaa munille. Minullakin oli jalassa Hai-saappaat. joilla minä potkin.

      • Anonyymi

        Hyvä mii89 . Olet potkinut. Potkiminen on naiselle hyvä itsepuolustuskeino. Minulla on myös Hai-saappaat , kun laitoin ne jalkaan , niin tuntui , että näillä on hyvä potkia. Minulla ne on olleet jalassa , kun olen potkinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mii89 . Olet potkinut. Potkiminen on naiselle hyvä itsepuolustuskeino. Minulla on myös Hai-saappaat , kun laitoin ne jalkaan , niin tuntui , että näillä on hyvä potkia. Minulla ne on olleet jalassa , kun olen potkinut.

        Haluisiks potkia mua munille niillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mii89 . Olet potkinut. Potkiminen on naiselle hyvä itsepuolustuskeino. Minulla on myös Hai-saappaat , kun laitoin ne jalkaan , niin tuntui , että näillä on hyvä potkia. Minulla ne on olleet jalassa , kun olen potkinut.

        Kun olen nyt naisena olen lukenut näitä kommentteja , niin monet ovat sanoneet , että Hai-saappaat on hyvät potkimisessa. Itsellekin aion ne ostaa , en kyllä usein potki , mutta on sitten sellaiset saappaat laittaa jalkaan , jos pitää potkia.


      • Anonyymi

        Hei oo hauskaa munille potki tä ei oo mikään itse puolustus keino siit voi jopa joutuu sairaalaa


    • Anonyymi

      Ei oo varmaa kivaa, ja tekee monel taval hllaa mut... Eh toho voi oikee snaoo mitää 😅😂

    • Anonyymi

      Monella tytöllä on ollut potkimisessa jalassa Hai-saappaat. Mikä niissä on niin hyvää , kova kärki , saa jalan tukevasti maahan , kun potku lähtee. Nautinto saappailla potkimisesta ?

    • Anonyymi

      Olet eunukki.

    • Anonyymi

      Hai-saapaskirjoittaja on näemmä katsonut aiheelliseksi kirjoittaa tähänkin keskusteluun kymmeniä samansisältöisiä viestejä eri nimimerkillä ja vastailla itselleen. Mikäpä siinä, jos ne Hai-saappaat noin paljon kiihottavat - pitäähän ihmisllä nyt fetissejä olla, mutta tämä paltsa on tarkoitettu ensisijassa nuorille, ei yli 50-vuotiaille pervoileville miehille!

    • Anonyymi

      Poikia on hauskaa potkia munille. Ne kuvittelee olevansa jotenkin vahvoja, muttei oikeasti pärjää yhdellekään tytölle tappelussa, kun tyttö vaan potkii pallit murskaksi.

      • Anonyymi

        Olin ennen eri mieltä, kunnes yhden tytön kanssa tuli tappelu. Ei ollut kivaa kun se laittoi nippuun ja musersi mun kassit samalla:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ennen eri mieltä, kunnes yhden tytön kanssa tuli tappelu. Ei ollut kivaa kun se laittoi nippuun ja musersi mun kassit samalla:(

        On se todettu niin monta kertaa että pojat tytöt voittaa ja helposti. Tappelin yhen tytön kanssa ja yritti potkasta ja vaan väistin sen ja löin turpaa. Ei yrpi mulle yksikään tyttö enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se todettu niin monta kertaa että pojat tytöt voittaa ja helposti. Tappelin yhen tytön kanssa ja yritti potkasta ja vaan väistin sen ja löin turpaa. Ei yrpi mulle yksikään tyttö enää.

        Paitsi mun serkku. Se liiskaa mun pikku pähkinät iha helposti. Mut pidän siitä kun se tekee niin vaikka sattuu paljon. En tiiä miks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi mun serkku. Se liiskaa mun pikku pähkinät iha helposti. Mut pidän siitä kun se tekee niin vaikka sattuu paljon. En tiiä miks

        Haluisko joku potkaista mua munille. Serkku ei enää niin tee. Asun Salos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisko joku potkaista mua munille. Serkku ei enää niin tee. Asun Salos

        Ihme et tääl on viel jouku mut omat "pähkinät" muussataan kerran viikossa omasta tahdosta. Hän joka mua siis potkii on tyttö ja on halunnu potkia mua silleen et oisin alasti. Suostuin toistaiseksi olemaan kalsareilla. yleensä hän potkii kun kosketan vaikka persettä. se tuo myös muita tyttöjä välillä potkimaan ja pitäiskö olla alasti seuraavaks sillä en oikeen ihan uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme et tääl on viel jouku mut omat "pähkinät" muussataan kerran viikossa omasta tahdosta. Hän joka mua siis potkii on tyttö ja on halunnu potkia mua silleen et oisin alasti. Suostuin toistaiseksi olemaan kalsareilla. yleensä hän potkii kun kosketan vaikka persettä. se tuo myös muita tyttöjä välillä potkimaan ja pitäiskö olla alasti seuraavaks sillä en oikeen ihan uskalla.

        Hitto tää mun kirjoitus kuulostaa jotenkin feikiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisko joku potkaista mua munille. Serkku ei enää niin tee. Asun Salos

        Potkimisen lisäksi tuntuu myös hyvältä kun saa talloa varpailla nilkkasukat jalassa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potkimisen lisäksi tuntuu myös hyvältä kun saa talloa varpailla nilkkasukat jalassa ;)

        Uskon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potkimisen lisäksi tuntuu myös hyvältä kun saa talloa varpailla nilkkasukat jalassa ;)

        Voitko tulla potkimaan tai talloa mun pallit? Pls!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko tulla potkimaan tai talloa mun pallit? Pls!!

        Ei mitenkään pahalla, mut en usko että kestäisit mut jalan alla. Ja potkaisemalla voi lähteä henki, ihan sukatkin jalassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään pahalla, mut en usko että kestäisit mut jalan alla. Ja potkaisemalla voi lähteä henki, ihan sukatkin jalassa...

        Jos haluut että joltain henki lähtee ja on sukat jalassa niin sun pitäis potkaista useammin


    • Anonyymi

      Tyttöjä ahistaa tai ne on ottanut mallia sarjamurhaajista jopa? 🤔

    • Anonyymi

      Toivottavasti katuu noitten tekojen jälkeen perkeleee!

    • Anonyymi

      Siitä on ilmoitettava opelle sellaisesta potkimisesta voi saada vaivoja koko elämäksi
      Tai sitten kertoo kotona vanhemmilleen, nämä tytöt ovat ilmeisesti ongelma lapsia

    • Anonyymi

      Miltä kivekset näyttävät kertokaa plees!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe