Mitä vilkaiset ekana..?

kevät utelu

Mihin kiinnität ekaks ihmisessä huomion?
Noin vaan vilkaistuna,ohimennen.

Itse katson ilmettä,kasvot - sanooko ne mitään ja mitä se kertoo...
Jatkakaa ;

24

1119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurvipimu

ja erityisesti silmien intensiteetti ja niihin sopivan hymyn viehkoileva suloisuus.

• nainen niin..

ensin kasvot, siitä sitten katse harhailee eri paikkoihin, voit arvata minne...

• se...

..kyllä menee toisinpäin, sehän ollaan tutkittu.
        Mihin?, niin mies kuin nainen katsoo ekana.

• ja....

kädet.

• Noteeraan ensimmäisenä siisteyden tai siis puhtauden tai niiden puutteen ja kaikenikäisissä ja sukupuoleen katsomatta.

• Eeva-Leena

katsekontaktia, niin miehissä hiuksiin ja siisteyteen ja naisissa hiuksiin ja pukeutumiseenkin.
      Mutta, silmät ovat sielun peili ja tykkään katsoa ihmisiä silmiin.

• mökinmuijaus

tihruustelen prillien takaa naamaa, että onko tuttu vai tuntematon. Jos joku kohta liikahtelee niin sitähän se silmä seuraavaksi arvioi;)

• opetti, että kengät ja niiden kunto kertovat paljon käyttäjästään. Päteneekö tämä tänä päivänä ?

• kotikiusattu

tietenkään vilkaise perää,en sitä onko reidet pitkät ja täyteläiset.
      Kohdatessa en myöskään puhu rinnoille,vaan sielukkaille silmille,en välitä onko naisella minihame ja pitkät hiukset.
      Yleensä kävelen tuulen alapuoleele ja annan feromonien vaikuttaa jos on hyvät vibat niin varovasti kohotan katseeni.
      Lähestyminen on hyvä tehdä siipirikon linnun lailla ,joskus säälillä pääsee pitkälle.
      Arviointi vaiheessa kannattaa katsoa käsiveskaa,sen merkki kertoo varakkuuden.

• iloinensulka

sinulla virtaa intiaaniveri suonissasi ;)

• kotikiusattu
        iloinensulka kirjoitti:

sinulla virtaa intiaaniveri suonissasi ;)

iloinen nikki,mitäpä vilkuilet ekaks?

• iloinen sulka
        kotikiusattu kirjoitti:

iloinen nikki,mitäpä vilkuilet ekaks?

tyyni katse joka luotaa kaiken kuin tuulen henkäys, askelten pehmeä, kimmoisa notkeus ja käden ote on täynnä rentoa rehtiyttä.

• kotikiusattu
        iloinen sulka kirjoitti:

tyyni katse joka luotaa kaiken kuin tuulen henkäys, askelten pehmeä, kimmoisa notkeus ja käden ote on täynnä rentoa rehtiyttä.

tuo käden puristus on mulle erittäin tärkeä,se kertoo paljon ihmisestä.
        Aavojen miehet kattoo aina kauas,sillai siristynein silmin,tiäräks?

• iloinensulka
        kotikiusattu kirjoitti:

tuo käden puristus on mulle erittäin tärkeä,se kertoo paljon ihmisestä.
        Aavojen miehet kattoo aina kauas,sillai siristynein silmin,tiäräks?

että meri peilin lailla antaa heijastusta ja siksi täytyy olla varma katse joka tähyää läpi pettävän harhan. Olisihan se kurja jos purjehtisi ohi kaukaisuudessa siintävän paratiisiaaren.

• jartsev

Silmät ovat sielun peili! Jos naisista on kysymys niin tietenkin "miehinen" vilkaisu kokonaisuuteen vaikka olen sitä mieltä että tämä henkinen "kantti" on ehdottomasti kiehtovin. Kokonaisuus,(on kyllä jotenkin tyhmä sana) ratkaisee kiinnostavuuden. Luonnollinen naisellisuus, joka pulppuaa henkilön käyttäytymisen tahdottomissa eleissä ja mielenkiinto jatkaa kanssakäymistä on positiivinen ja mieliinpainuva reaktio.

• jartsev

heti puhua jostakin seksuaalisesta häirinnästä niin se on sitten siinä, kaikki on jo nähty. Thanks!

• No ihan ensimmäisenä kasvoja ja silmiä. Ilmeet kertoo totuuden..

• Sinimarjanen

vieraasta henkilöstä on kyse, teen sellaisen
      tosi pikaisen silmäyksen kokonaisuuteen.
      Samantien kuitenkin otan katsekontaktin.

• eka varttitunnin

katon parikymmentä senttiä ohi naaman. Joo. Niin se kyllä on.

• Pirre*

kasvojen ilmeitä - silmiä ja yleistä eloisuutta.

• steinbit

Ryhtiä, liikehdintää ja pukeutumista.

• haiden pulaaja

on kohti kokonaisuutta, lähemmäksi kun pääsen, niin sitten silmät. Intensiivinen vastakatse, olkoon sininen tai ruskea, saa polvet notkahtamaan ja vatsanpohjan perhosia täyteen. Tällä lailla tapahtuu rakastuminen ensi silmäyksellä; kas kun olen kuuma nainen.
      - Tai sitten sitä ei tapahdu.

• Puidenhalaaja

Siis mielipiteesi oli ihan kuin minun koneeltani! Mutta onko se ihmekään kun näyt olevan minun identtinen kaksospuolikkaani. Kun identtiset kaksosethan ovat toistensa peilikuvia, toinen on oikea-, toinen vasenkätinen jne. Missä olet ollut kaikki nämä vuodet?

• haiden pulaaja
        Puidenhalaaja kirjoitti:

Siis mielipiteesi oli ihan kuin minun koneeltani! Mutta onko se ihmekään kun näyt olevan minun identtinen kaksospuolikkaani. Kun identtiset kaksosethan ovat toistensa peilikuvia, toinen on oikea-, toinen vasenkätinen jne. Missä olet ollut kaikki nämä vuodet?

Kaikki nämä vuodet ovat mennä hurahtaneet vaan, siellä täällä, joskus tuolla. Mutta hyvä, että löysimme edes joskus, Jing & Jang!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      7749
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      4426
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      4125
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1956
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1810
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      72
      1137
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      294
      1133
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      94
      1116
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      962
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      853
    Aihe