Mitä vilkaiset ekana..?

kevät utelu

Mihin kiinnität ekaks ihmisessä huomion?
Noin vaan vilkaistuna,ohimennen.

Itse katson ilmettä,kasvot - sanooko ne mitään ja mitä se kertoo...
Jatkakaa ;

24

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurvipimu

      ja erityisesti silmien intensiteetti ja niihin sopivan hymyn viehkoileva suloisuus.

    • nainen niin..

      ensin kasvot, siitä sitten katse harhailee eri paikkoihin, voit arvata minne...

      • se...

        ..kyllä menee toisinpäin, sehän ollaan tutkittu.
        Mihin?, niin mies kuin nainen katsoo ekana.


    • ja....

      kädet.

    • Noteeraan ensimmäisenä siisteyden tai siis puhtauden tai niiden puutteen ja kaikenikäisissä ja sukupuoleen katsomatta.

    • Eeva-Leena

      katsekontaktia, niin miehissä hiuksiin ja siisteyteen ja naisissa hiuksiin ja pukeutumiseenkin.
      Mutta, silmät ovat sielun peili ja tykkään katsoa ihmisiä silmiin.

    • mökinmuijaus

      tihruustelen prillien takaa naamaa, että onko tuttu vai tuntematon. Jos joku kohta liikahtelee niin sitähän se silmä seuraavaksi arvioi;)

    • opetti, että kengät ja niiden kunto kertovat paljon käyttäjästään. Päteneekö tämä tänä päivänä ?

    • kotikiusattu

      tietenkään vilkaise perää,en sitä onko reidet pitkät ja täyteläiset.
      Kohdatessa en myöskään puhu rinnoille,vaan sielukkaille silmille,en välitä onko naisella minihame ja pitkät hiukset.
      Yleensä kävelen tuulen alapuoleele ja annan feromonien vaikuttaa jos on hyvät vibat niin varovasti kohotan katseeni.
      Lähestyminen on hyvä tehdä siipirikon linnun lailla ,joskus säälillä pääsee pitkälle.
      Arviointi vaiheessa kannattaa katsoa käsiveskaa,sen merkki kertoo varakkuuden.

      • iloinensulka

        sinulla virtaa intiaaniveri suonissasi ;)


      • kotikiusattu
        iloinensulka kirjoitti:

        sinulla virtaa intiaaniveri suonissasi ;)

        iloinen nikki,mitäpä vilkuilet ekaks?


      • iloinen sulka
        kotikiusattu kirjoitti:

        iloinen nikki,mitäpä vilkuilet ekaks?

        tyyni katse joka luotaa kaiken kuin tuulen henkäys, askelten pehmeä, kimmoisa notkeus ja käden ote on täynnä rentoa rehtiyttä.


      • kotikiusattu
        iloinen sulka kirjoitti:

        tyyni katse joka luotaa kaiken kuin tuulen henkäys, askelten pehmeä, kimmoisa notkeus ja käden ote on täynnä rentoa rehtiyttä.

        tuo käden puristus on mulle erittäin tärkeä,se kertoo paljon ihmisestä.
        Aavojen miehet kattoo aina kauas,sillai siristynein silmin,tiäräks?


      • iloinensulka
        kotikiusattu kirjoitti:

        tuo käden puristus on mulle erittäin tärkeä,se kertoo paljon ihmisestä.
        Aavojen miehet kattoo aina kauas,sillai siristynein silmin,tiäräks?

        että meri peilin lailla antaa heijastusta ja siksi täytyy olla varma katse joka tähyää läpi pettävän harhan. Olisihan se kurja jos purjehtisi ohi kaukaisuudessa siintävän paratiisiaaren.


    • jartsev

      Silmät ovat sielun peili! Jos naisista on kysymys niin tietenkin "miehinen" vilkaisu kokonaisuuteen vaikka olen sitä mieltä että tämä henkinen "kantti" on ehdottomasti kiehtovin. Kokonaisuus,(on kyllä jotenkin tyhmä sana) ratkaisee kiinnostavuuden. Luonnollinen naisellisuus, joka pulppuaa henkilön käyttäytymisen tahdottomissa eleissä ja mielenkiinto jatkaa kanssakäymistä on positiivinen ja mieliinpainuva reaktio.

      • jartsev

        heti puhua jostakin seksuaalisesta häirinnästä niin se on sitten siinä, kaikki on jo nähty. Thanks!


    • No ihan ensimmäisenä kasvoja ja silmiä. Ilmeet kertoo totuuden..

    • Sinimarjanen

      vieraasta henkilöstä on kyse, teen sellaisen
      tosi pikaisen silmäyksen kokonaisuuteen.
      Samantien kuitenkin otan katsekontaktin.

    • eka varttitunnin

      katon parikymmentä senttiä ohi naaman. Joo. Niin se kyllä on.

    • Pirre*

      kasvojen ilmeitä - silmiä ja yleistä eloisuutta.

    • steinbit

      Ryhtiä, liikehdintää ja pukeutumista.

    • haiden pulaaja

      on kohti kokonaisuutta, lähemmäksi kun pääsen, niin sitten silmät. Intensiivinen vastakatse, olkoon sininen tai ruskea, saa polvet notkahtamaan ja vatsanpohjan perhosia täyteen. Tällä lailla tapahtuu rakastuminen ensi silmäyksellä; kas kun olen kuuma nainen.
      - Tai sitten sitä ei tapahdu.

      • Puidenhalaaja

        Siis mielipiteesi oli ihan kuin minun koneeltani! Mutta onko se ihmekään kun näyt olevan minun identtinen kaksospuolikkaani. Kun identtiset kaksosethan ovat toistensa peilikuvia, toinen on oikea-, toinen vasenkätinen jne. Missä olet ollut kaikki nämä vuodet?


      • haiden pulaaja
        Puidenhalaaja kirjoitti:

        Siis mielipiteesi oli ihan kuin minun koneeltani! Mutta onko se ihmekään kun näyt olevan minun identtinen kaksospuolikkaani. Kun identtiset kaksosethan ovat toistensa peilikuvia, toinen on oikea-, toinen vasenkätinen jne. Missä olet ollut kaikki nämä vuodet?

        Kaikki nämä vuodet ovat mennä hurahtaneet vaan, siellä täällä, joskus tuolla. Mutta hyvä, että löysimme edes joskus, Jing & Jang!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe