Älkää soitelko matkaltanne paljon. Minä koin ikävän yllätyksen, kun laskun matkaltani oli 238€ ja olin puhunut 50minuuttia. oppaissa sanottiin hinnan olevan 0.60€, mutta puhelimeni otti kalliimman operaattorin ja hinta olikin huikeat 5,09€ minuutissa. Kyllä nyt harmittaa.
soittaminen 5.09€/minuutti
4
1454
Vastaukset
- hinta
Kannattaa opetella lukemaan.
0,60e hinta koskee vain EU-maita
ja Gambia ei taida vielä olla EUssa?- opetella
lukemaan myös karttaa. Gambia ja Kap Verde kun eivät ole sama asia.
- menossa
Mikä oli se halvein operaattori?
Menossa aamulla - retep
Kannattaa mennä tervetulotilaisuuteen. Siellä oppaat nimenomaan varoittelivat maailman (?) kalleimista puheluista! Tekstiviesteillä hoituu sama homma pilkkahinnalla jos nyt on aivan pakko ilmoittaa jotain kotiin. Miksi pitää loman aikana puhua 50 minuuttia? Kotona voi kertoa reissusta "ilmaiseksi". Ennen ei tarvinnut hölöttää kesken loman. Oli ihanaa kuin melkein kukaan ei puhunut kännykässä loman aikana. Hyvä että hölmöys tuli kalliksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746