Älkää soitelko matkaltanne paljon. Minä koin ikävän yllätyksen, kun laskun matkaltani oli 238€ ja olin puhunut 50minuuttia. oppaissa sanottiin hinnan olevan 0.60€, mutta puhelimeni otti kalliimman operaattorin ja hinta olikin huikeat 5,09€ minuutissa. Kyllä nyt harmittaa.
soittaminen 5.09€/minuutti
4
1410
Vastaukset
- hinta
Kannattaa opetella lukemaan.
0,60e hinta koskee vain EU-maita
ja Gambia ei taida vielä olla EUssa?- opetella
lukemaan myös karttaa. Gambia ja Kap Verde kun eivät ole sama asia.
- menossa
Mikä oli se halvein operaattori?
Menossa aamulla - retep
Kannattaa mennä tervetulotilaisuuteen. Siellä oppaat nimenomaan varoittelivat maailman (?) kalleimista puheluista! Tekstiviesteillä hoituu sama homma pilkkahinnalla jos nyt on aivan pakko ilmoittaa jotain kotiin. Miksi pitää loman aikana puhua 50 minuuttia? Kotona voi kertoa reissusta "ilmaiseksi". Ennen ei tarvinnut hölöttää kesken loman. Oli ihanaa kuin melkein kukaan ei puhunut kännykässä loman aikana. Hyvä että hölmöys tuli kalliksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836