millainen paikka seinäjoki on opiskella ja millainen kaupunki yleensäkkään? Olen muutaman kerran käynyt mutta ei sen suurempaa kontaktia paikkaan oo ollut. Ajattelin sinne hakea fysioterapiaa opiskelemaan, onko vaikeaa päästä? Taitaa joka paikkaan olla jokseenkin vaikeeta mutta junou...
Seinäjoen AMK?
5
900
Vastaukset
- PumPöm
Kiinnostaisi myös tietää tuo Seinäjoki opiskelupaikkana ja samaan koulutusohjelmaan olen ajatellut hakea. Katsoin tuolta Seinäjoen amk:n sivuilta että pisteet valintakokeisiin riittäisivät, mutta tiedä sitten onko Seinäjoki millainen kaupunki?
- öyom
Itse en asu s.joella mutta viikottain tulee käytyä ja muutto sinne syyskuussa, myös opiskelemaan jos pääsee. Seinäjoki on ihan mukava kaupunki, ei liian iso eikä pieni. Mihinkään Helsinkiin sitä on turha verrata mutta itse ainakin olen viihtynyt aina siellä käydessäni.
- kaupunki,
eikä todellakaan voi verrata esim. Tampereeseen tai Helsinkiin. Kovasti tuntuu kehittyvän kokoajan ja asukasluku kasvaa, että sinne sekaan vain. Itse olen asunut useamman vuoden ja viihtynyt hyvin.
- siellä opiskeleva
Fysioterapia on ollut muistaakseni SeAmk:in suosituimpia aloja (kuin se taitaa olla myös muissa oppilaitoksissa) viime vuosina. Mutta papereita hakuun vaan, kyllä s-joelle on varmastikkin helpompi kuitenkin päästä kuin esim jyväskylään tai helsinkiin...
- Seamkissa opiskellut
Opiskelin kaupan alan yksikössä 2000-2003. Eli ihan eri alalla kuin sinä, joten opetuksen tasosta yms. en osaa sanoa mitään. Ihan mukava paikka Seinäjoki on muuten; harrastusmahdollisuuksia, ulkoilumaastoja ja bilemahdollisuuksia on varmaan tarpeeksi. Asukkaita kaupungissa on jotain 30 kiloa, eli suhteellisen pieni kaupunki verraten esim. Tampereeseen. Etköhän viihdy, ellet metropolissa halua asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872