Pääseekö vienna cardilla matkustamaan myös esim. Badeniin tai Gumpoldskircheniin? Ja jos on kokemuksia noista paikoista, kuulisin mielelläni. Tai muita mielenkiintoisia päiväretkikohteita wienistä.
vienna card
5
2311
Vastaukset
- pipotäti
Ei valitettavasti pääse. Se kelpaa vain alueella 100, eli Wienissä. Susoittelen esim. Melk:iä (hieno luostari) tai Wachauta jos menet myöhemmin keväällä kun ei ole enää lunta.
- pipotäti
...siis anteeksi, eihän siellä lunta ole nytkään mutta tarkoitin kun kun kevät koittaa ja alkaa vihertää...:)
- tiedoista
pipotäti kirjoitti:
...siis anteeksi, eihän siellä lunta ole nytkään mutta tarkoitin kun kun kevät koittaa ja alkaa vihertää...:)
Olen menossa muutaman päivän päästä... kiinnostaisi käydä Badenissa kurkistamassa ja vaikka jossain viinituvassa tms.
Niin mä vähän ajattelinkin että se ei kelpaa kun menee yli "rajojen" kun lähtee Badeniin. - puolimatka
tiedoista kirjoitti:
Olen menossa muutaman päivän päästä... kiinnostaisi käydä Badenissa kurkistamassa ja vaikka jossain viinituvassa tms.
Niin mä vähän ajattelinkin että se ei kelpaa kun menee yli "rajojen" kun lähtee Badeniin.Vienna card kelpaa Baden-bahnilla Wienin alueella eli jos matkustat pääteasemaan asti tarvitset kaksi lisälippua, 1,70 € kappale.
- tutustua viinitupiin
tiedoista kirjoitti:
Niin mä vähän ajattelinkin että se ei kelpaa kun menee yli "rajojen" kun lähtee Badeniin.niin mene ihmeessä Grinzingin kylään
http://en.wikipedia.org/wiki/Grinzing
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765